Iratkozz fel hírlevelünkre!
Magazin előfizetés
Kép
Egészség

3 természetes hatóanyag, ami segíti, hogy jobban aludj

Azt már mindannyian tudjuk, hogy a megfelelő mennyiségű és minőségű alvás elengedhetetlen ahhoz, hogy megőrizd az egészséged, tarts a súlyod, mentálisan fitt maradj és persze tudd fejleszteni a teljesítményed. De mi van akkor, ha egyszerűen képtelen vagy jól aludni?

2020. augusztus 11.

Kép
Egészség

A stressztől nehezen alszol el? Van egy módszer, amit érdemes lenne kipróbálnod

Hónapok óta a szokottnál is sokkal többet idegeskedsz, ez pedig nyomot hagy az alvásodon? A következő, abszolút természetes módszert itt az ideje megtanulni és alkalmazni!

2020. június 8.

Kép
Lélek

Elképesztően hatékony az ebéd utáni pihenés, de van 3 szabály, amiket tarts be!

A home office miatt talán olyan dolgokat is megengedhet magának most az ember, amit egy munkahelyen nem: ilyen a déli alvás is. De vajon tényleg hatékony nap közben aludni?

2020. május 7.

Kép
Egészség

Aludj el zenére, és élvezd, milyen szuper hatása van a testedre!

Filmezés közben alszol el, netán a közösségi oldalakat böngészve csukódik le a szemed? Levekvés után még jó ideig forgolódsz az ágyban? Mutatunk egy trükköt, ami segít, hogy könnyen álomba merült!

2020. március 30.

Kép
Lélek

Olyan jól alszol majd, mint egy kisbaba, ha megismered ezt a trükköt

Te sem az az ember vagy, aki a nap végén csak beesik az ágyba, és két perc múlva már húzza a lóbőrt? Pedig lehetsz, mindössze egy technikát kell csak hozzá megtanulnod!

2020. február 5.

Kép
Fuss & Fogyj

Ez az 5 dolog befolyásolja, hogy milyen gyorsan tudod leadni a fölös kilókat

Itt az új év, és a legtöbben szeretnének a lehető legjobb formába lendülni, és leadni pár fölösleges kiló!

2020. január 10.

Kép
Egészség

Ennyivel kellene többet aludnod, hogy még jobb legyen a teljesítményed

Nem csak a teljesítményed lehetne sokkal jobb, ha beiktatnál egy kis extra pihenőt: az általános kedényállapotot is jelentősen javíja a több alvás. De mennyi legyen az annyi?

2019. augusztus 17.

Kép
Egészség

Melyik a legeslegjobb alvási pozíció? Egy szakértő elárulta

Rengetegen küzdenek hátfájással, állandó fáradtsággal, levertséggel - ezeket bizony a rossz alvási pozíció simán okozhatja. Akkor most hason, háton, netál oldalt fekve érdemes tölteni az éjszakát?

2019. július 19.

Kép
Egészség

Ennyivel kellene többet aludnod, hogy még jobb legyen a teljesítményed

Nem csak a teljesítményed lehetne sokkal jobb, ha beiktatnál egy kis extra pihenőt: az általános kedényállapotot is jelentősen javíja a több alvás. De mennyi legyen az annyi?

2019. augusztus 17.

Kép
Egészség

Melyik a legeslegjobb alvási pozíció? Egy szakértő elárulta

Rengetegen küzdenek hátfájással, állandó fáradtsággal, levertséggel - ezeket bizony a rossz alvási pozíció simán okozhatja. Akkor most hason, háton, netál oldalt fekve érdemes tölteni az éjszakát?

2019. július 19.

Kép
Táplálkozás

Turbózd fel a magnéziumszintedet a következő isteni nasikkal!

Ha a szervezeted nem jut elég magnéziumhoz, az ront az izmok állapotán, az alvás minőségén, és a teljesítményed sem lesz túlságosan jó. A helyes étkezéssel viszont sokat segíthetsz a testednek az optimális magnéziumszint elérésében - pláne akkor, ha gyakran fogyasztod a következő ételeket!

2019. július 12.

Kép
Egészség

A megfelelő regeneráció 5 fontos kulcsa – hogy a futás még jobban menjen

Sokat emlegetnek egy mondást, hogy annyit tudsz kivenni egy versenyből, amennyit beleraktál az edzések során. Mégis sokakkal előfordult már, hogy hiába edzett eleget, a verseny sajnos nem úgy sikerült, ahogy tervezte.

2019. június 28.

Kép
Egészség

Te is alulteljesítesz? Ennyi alvás kellene ahhoz, hogy beinduljon a fogyás

Sokszor nem csak az edzések mennyiségét kellene növelni, és a vacsora mennyiségét csökkenteni ahhoz, hogy leadj pár kilót: a fogyásban bizony az éjszakai alvásnak is komoly szerepe van!

2019. június 17.

Kép
Egészség

Egy újabb fontos ok, amiért érdemes magnéziumot szedned

Futóként a kemény fizikai megterhelés és az izzadás miatt különösen érdemes odafigyelned a vitaminok és ásványi anyagok pótlására. A magnézium kifejezetten fontos az izmok számára, ám van egy másik ok, mi miatt nem hagyhatod, hogy hiány lépjen fel belőle.

2019. április 12.

Kép
Egészség

Hétvégi óriásalvás a húzós hétköznapok után? Nagyobb kárt okoz, mint gondolnád

A hektikus alvásritmus komoly problémákat eredményezhet.

2019. március 8.

Kép
Egészség

Pihenni kötelező: 6 tipp, hogy mostantól sokkal jobban aludj éjszaka

Nincs alvászavarod, de úgy érzed, elég sokszor csak felületesen alszol, reggel is hullafáradt vagy, és ez kihat az egész napodra? Fogadd meg a következő tanácsokat!

2019. február 20.

Kép

A hosszú futás után egész nap csak aludnál? Ez áll a háttérben!

Ha épp olyan időszakodban vagy, amikor a hosszú futás után az egész napod ágyban fetrengéssel telik, olvass tovább...

Kép

Az alvás mennyisége arra is kihat, mennyire vagy hidratált

Azt mindenki tudja, az egészség szempontjából mennyire fontos a megfelelő mennyiségű alvás és a folyadékfogyasztás.

Kép

Gondoltad volna? Ekkor égeted el a legtöbb kalóriát

Egy új kutatás érdekes eredményekre jutott azzal kapcsolatban, hogy a nap folyamán mikor égeted el a legtöbb kalóriát.

Kép
Egészség

Így javíthatod az alvásodat edzéssel

A nem megfelelő alvás számos komoly problémát okoz a szervezetedben, ezért érdemes megtalálni azokat a megoldásokat, amik segítenek a pihenésben. Ebben pedig nagy segítségedre lehet maga a sport is.

2018. október 18.

Kép
Egészség

A délutáni alvás javít a teljesítményeden?

Ha alvással szeretnél PB-t dönteni, van egy jó hírünk: így is sikerülhet.

2018. szeptember 25.

Kép
Táplálkozás

4 aprónak tűnő táplálkozási hiba, ami negatívan hat az alvásra

Az alvásnak hihetetlenül fontos szerepe van abban, hogy elérd a céljaidat, akár az edzésről, akár a fogyásról van szó, ugyanis a megfelelő regeneráció és a test felfrissülése mindkét esetben igazán fontos.

2018. augusztus 22.

Kép
Egészség

Tippek álmatlanság ellen! Mit vess be ma, hogy holnap kipihenten ébredj?

Álmatlanság gyötör? Nem kell aggódni, hiszen egy nagy megmérettetés előtt senki nem alszik el könnyen. Ugyanakkor a verseny előtti stressz nincs jó hatással az alvásra, ezt mind tudjuk. De mit tehetsz ilyenkor? Szerencsére van néhány bevált tipp, amivel elérheted, hogy holnap reggel kipihenten és feltöltődve állj neki az Ultrabalaton teljesítésének.

2018. május 11.

Kép
Egészség

Nem 8 órát! Derítsd ki, hogy mennyit kell valóban aludnod – személyre szabottan

A megfelelő mennyiségű és minőségű alvás elengedhetetlen ahhoz, hogy az élet minden területén a maximumon tudj teljesíteni, de vajon mennyi az a megfelelő mennyiség?

2018. február 16.

Kép
Fuss & Fogyj

Ennyit kell aludnod, ha fogyni szeretnél

Bizony, az alvás mennyisége és minősége is befolyásolja az alakodat!

2018. február 6.

Kép
Fuss & Fogyj

Télen mindig felszedsz pár kilót? Ha erre a 4 dologra jobban odafigyelsz, nem fogsz hízni!

Javában tombol a tél, ilyenkor pedig előfordulhat, hogy könnyebben raktároz a szervezeted, bármennyire is próbálsz odafigyelni a helyes táplálkozásra és mozgásra.

2018. január 19.

Kép
Fuss & Fogyj

Ez a tényező a sikeres fogyás egyik alappillére

A legtöbb fogyókúrás tanács lényegét egyszerűen össze lehet foglalni: "egyél kevesebbet, mozogj többet!" Ezek természetesen fontosak, azonban sokan hajlamosak megfeledkezni egy szintén nagyon lényeges harmadik pillérről.

2018. január 12.

Előző oldal
Következő oldal
Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem