Iratkozz fel hírlevelünkre!
Magazin előfizetés

Egészség

Futás és egészség

Kép
Egészség

Biztos vagy benne, hogy eleget eszel? Íme 5 jel, amiből az következik, hogy nem!

Már pedig borzasztóan fontos, hogy figyelj erre, máskülönben számíthatsz rá, hogy idővel hanyatlani fog az erőnléted futóként (is).

2020. szeptember 16.

Kép
Egészség

Érdekel, hogy mi az a CBD olaj és mire használható?

A CBD legalizált marihuána származék, amit étrendkiegészítőként ígéretes hatásokkal alkalmaznak világszerte egyre többen és most JOY-NAPOK DIGITAL SPECIAL kuponnal kedvezményesen hozzájuthatsz, ha kipróbálnád!

2020. szeptember 12.

Kép
Egészség

Tippek, hogy csökkentsd a fertőződés veszélyét a futóversenyeken

A napokban újra egyre magasabb a megbetegedések száma, ráadásul a hírek szerint a mutálódott vírus ugyan kevésbé veszélye lehet, de sokkal könnyebben fertőz, mint a korábbi változat.

2020. szeptember 4.

Kép
Egészség

Edzeni szívroham után: egy új kutatás szerint sokkal fontosabb, mint ahogy eddig hittük

Egy szívrohamot túlélni, majd lelkileg feldolgozni nem gyerekjáték, hanem kőkemény munka. A pihenés mellett azonban hatalmas szerepet játszik a regenerációban a sport és a terhelés is.

2020. augusztus 22.

Kép
Egészség

Hogyan hat a járvány az egészségi állapotodra?

A bizonytalanság félig üres, félig teli pohara.

2020. augusztus 17.

Kép
Edzés

Két edzésterv + praktikus tippek kismama futóknak

Főszerkesztőnk, Brigi jelenleg a kismama futók lelkes táborában igyekszik még a kilométereket gyűjtögetni, tapasztalatait pedig folyamatosan meg is osztja a Runner's World olvasóival.

2020. augusztus 14.

Kép
Egészség

3 szépségtipp edzés utánra, hogy az izzadás ellenére is ragyogjon a bőröd!

Az izzadás egészséges mind a szervezet, mind a bőröd számára, de nem árt odafigyelni egy-két dologra, hogy a nyári hőségben az edzések után is ragyoghass!

2020. augusztus 14.

Kép
Egészség

3 természetes hatóanyag, ami segíti, hogy jobban aludj

Azt már mindannyian tudjuk, hogy a megfelelő mennyiségű és minőségű alvás elengedhetetlen ahhoz, hogy megőrizd az egészséged, tarts a súlyod, mentálisan fitt maradj és persze tudd fejleszteni a teljesítményed. De mi van akkor, ha egyszerűen képtelen vagy jól aludni?

2020. augusztus 11.

Kép
Egészség

3 szépségtipp edzés utánra, hogy az izzadás ellenére is ragyogjon a bőröd!

Az izzadás egészséges mind a szervezet, mind a bőröd számára, de nem árt odafigyelni egy-két dologra, hogy a nyári hőségben az edzések után is ragyoghass!

2020. augusztus 14.

Kép
Egészség

3 természetes hatóanyag, ami segíti, hogy jobban aludj

Azt már mindannyian tudjuk, hogy a megfelelő mennyiségű és minőségű alvás elengedhetetlen ahhoz, hogy megőrizd az egészséged, tarts a súlyod, mentálisan fitt maradj és persze tudd fejleszteni a teljesítményed. De mi van akkor, ha egyszerűen képtelen vagy jól aludni?

2020. augusztus 11.

Kép
Edzés

Kőkemény, de hasznos: így fejleszti a teljesítményt a hőségben futás

Hőségben futni nem könnyű, ezért ilyenkor sokan ritkábban indulnak neki, nagyon korán vagy későn mennek edzeni, esetleg a klímás edzőtermi futópadot választják. Pedig kifejezetten hasznosak és fejlesztenek a hőségben végzett futások.

2020. augusztus 10.

Kép
Egészség

Miért hasznos a mezítlábas futás? + 5 tipp, ha kipróbálnád

A mezítlábas futásnak rengeteg rajongója és ugyanennyi ellenzője akad, de nem is feltétlenül kell elköteleződni egyik vagy másik táborhoz, hanem érdemes ebben is az arany középutat választani, ha nyitott vagy a módszerre.

2020. augusztus 4.

Kép
Egészség

Házi praktikák a térdfájdalomra, amiket érdemes kipróbálnod

Nem csak a sportolást, de a mindennapi életet is tönkrevághatja az állandó térdfájalom - de hidd el, tehetsz ellene!

2020. augusztus 4.

Kép
Egészség

„Az a célkitűzés, hogy mindenki sérülésmentesen tudjon futni” - Interjú Rajnay Kata gyógytornásszal

Ugye te is szeretnél még jó pár évig sérülésmentesen futni? Gondolom, igen! Akkor olvasd el Rajnay Kata gyógytornásszal készült interjúnkat, melyben a futókat érintő leggyakoribb érülésekről, hibákról és megoldásokról mesélt.

2020. augusztus 3.

Kép
Egészség

5 dolog, ami TILOS, ha a várandósság idején is futsz

A jó hír, hogy állapotosan is lehet futni, ám nem mindegy, hogyan, és a megszokott rutinod bizonyos részeit mindenképpen el kell hagynod.

2020. július 30.

Kép
Egészség

A rendellenes táplálkozási szokások ugyanolyan veszélyesek, mint az étkezési zavarok

Ráadásul az étkezéssel kapcsolatos rossz beidegződések nagyon gyakoriak futóknál.

2020. július 28.

Kép

A futócipőn túl

Ha ebben a melegben lecserélnéd a kedvenc futócipődet túrázásnál vagy akár csak hétköznapi viseletként egy szandálra, de maradnál a sportos vonalnál, mutatunk pár szuper darabot!

Kép

Futócsajoknak: menő frizura nyárra, amit edzés után könnyen összedobhatsz

Gyors frizuratipp edzés utánra, ha napközben csinosan kell megjelenned!

Kép

4 dolog, amire kiemelten kell figyelni, ha a várandósságod idején is futsz

Négy olyan dologról van szó, amik egyébként is fontosak lennének, ebben az időszakban viszont elengedhetetlen, hogy nagy hangsúlyt fektess rájuk!

Kép
Egészség

Heti 50 perc futás már elegendő ahhoz, hogy jótékony hatásait élvezd!

És lássuk be, ez az időtartam heti szinten egyáltalán nem sok.

2020. július 12.

Kép
Egészség

Interjú Macpherson Évával: "Az egészségmegőrzés nálam mindig felülírja a sportteljesítményt”

Hivatalos végzettsége szerint természetgyógyász, okleveles fitoterapeuta és funkcionális táplálkozási tanácsadó. Komplementer és alternatív gyógyítással foglalkozik, ami azt jelenti, hogy természetgyógyászként kiegészíti a hagyományos orvosi módszereket és bizonyos helyzetekben tud helyettük alternatívát kínálni. Szakmai tudását főként sportolóknál és futóknál kamatoztatja, nem mellesleg a Runner’s World szakértője is.

2020. július 10.

Kép
Egészség

Sosem késő komolyan elkezdeni futni!

Az elmúlt két évben Jeannie Rice és Gene Dykes – mindketten 1948 áprilisában születtek – jó néhány korosztályos rekordot döntött meg. De hogyan csinálják mindezt?

2020. július 10.

Kép
Táplálkozás

Sótabletta futáshoz: a hőségben nagyobb szükség van rá?

Bár a megfelelő hidratáció egész évben fontos, a nagy melegben a fokozott izzadás miatt nem szabad félvállról venni a sóháztartás kérdését.

2020. július 3.

Kép
Egészség

Izomlazító tippek - ha könnyen beállnak vagy görcsölnek az izmaid

Van, akinek könnyen rugalmasak és tónusosak maradnak az izmai, másoknak viszont komolyan be tud merevedni egy-egy terület, ha nem figyel rá kellőképpen.

2020. június 25.

Kép
Táplálkozás

Tudatosabb étrend, tudatosabb konyha – most olcsóbban szerezhetsz be hozzá néhány terméket!

Hogyan lehetsz egyszerre fittebb, egészségesebb és környezettudatosabb? Például, ha az alábbi márkáknak szavazol bizalmat!

2020. június 20.

Kép
Edzés

Szülés utáni regeneráció: hogyan térj vissza a futóedzésekhez és lendülj formába?

Sok nőt foglalkoztat a kérdés, hogy vajon miként szabad sportolni várandósság idején, illetve utána hogyan lehet visszatérni a korábbi edzésrutinhoz. Ha téged is, olvass tovább!

2020. június 18.

Kép
Edzés

Otthoni edzés a vénáid egészségéért

A keringési rendszered karban tartásáért remek mozgásforma a futás, de mi a teendő, ha olyan az időjárás, hogy egyrészt nem szeretnél kimozdulni, másfelől speciális edzésre van szükséged?

2020. június 15.

Előző oldal
Következő oldal
Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem