Iratkozz fel hírlevelünkre!
Magazin előfizetés

Táplálkozás

Így érdemes táplálkoznod, ilyen ételekből válogass, ha a futás a szenvedélyed!

Kép
Táplálkozás

Időszakos böjtölés Keto-módban: kombinálhatom a két legnépszerűbb diétás módszert?

Az utóbbi évek legelterjedtebb fogyókúrás módszerei között az élen jár a keto és az időszakos böjtölés, vagyis az intermittent fasting. Felmerül a kérdés, mi történik, ha a kettőt kombinálom - és érdemes -e egyáltalán?

2020. augusztus 8.

Kép
Táplálkozás

A nyár örök slágere a főtt kukorica, de ehetem, ha fogyni akarok?

Nyáron az egyik legegyszerűbb étel a főtt kukorica, a strandok megunhatatlan slágerkajája, ami ugyan zöldség, ám kalória és szénhidrát tartalmát tekintve nem árt vele óvatosan bánni. Ám van pár jótékony hatása, amik miatt megéri fogyasztani!

2020. augusztus 7.

Kép
Táplálkozás

A fogyás először fejben dől el: ha leadnál pár kilót, készülj rá FEJBEN is!

Elhatároztad, hogy leadnál pár kilót, és már egy ideje a netet bújod a tökéletes diétát és edzésmódszert kutatva? Nagyon fontos a sport és az átgondolt étkezés, ám mindenekelőtt fejben érdemes rákészülnöd a fogyásra!

2020. augusztus 5.

Kép
Táplálkozás

Futókonyha: a zsírok (is) a barátaink

A „futóétrend” kifejezés hallatán az első, ami mindenkinek eszébe jut, a szénhidrát. Legyen szó edzés közbeni frissítésről vagy a versenyt megelőző tésztapartiról, tudjuk, hogy a szénhidrát fontos üzemanyag a futók számára. Aztán eszünkbe jutnak a fehérjék, hiszen nincs fejlődés megfelelő izomregeneráció és fehérjepótlás nélkül. Na de mi a helyzet a zsírokkal? Mire jók egy futó étrendjében, és mire érdemes velük kapcsolatban odafigyelned?

2020. augusztus 5.

Kép
Táplálkozás

A 10 legalacsonyabb szénhidráttartalmú zöldség, amik telis tele vannak tápanyagokkal

A zöldségek elemi fontosságúak az egészségesen étkezők számára, de akkor is kihagyhatatlanok, ha szeretnél leadni néhány kilót. Mutatjuk is, melyeket lenne érdemes minél gyakrabban enni az alacsony szénhidráttartalom miatt!

2020. augusztus 3.

Kép
Táplálkozás

Ez történik a testeddel, ha túl sok sót eszel

A só elemi fontosságú a szervezet működéséhez, ám a fogyasztásával kapcsolatban fontos törekedni a mértékletességre - mondjuk is, hogy miért.

2020. augusztus 1.

Kép
Táplálkozás

Leadnál pár kilót viszonylag gyorsan? 3 tudományos módszer, amik segítenek, anélkül, hogy gondot okoznának

Előre szólunk: szó sem lesz tarthatatlan, önsanyargató diétákról, lénapokról és különféle igen veszélyes módszerekről. Villámgyorsan fogyni szigorúan tilos, ám van 3 dolog, amiket ha betartasz, leadhatsz pár kilót viszonylag rövid idő alatt.

2020. július 31.

Kép
Táplálkozás

A görögdinnye segít a fogyásban, de ezekre nagyon figyelj!

Imádjuk a dinnyeszezont, pláne a görögdinnyét, mert istenien hűsít, hidratál, és még ezer jótékony hatása van. Viszont igen édes, így felmerül a kérdés: hogyan, milyen módon iktassa be az étrendjébe, aki fogyni szeretne?

2020. július 30.

Kép
Táplálkozás

Leadnál pár kilót viszonylag gyorsan? 3 tudományos módszer, amik segítenek, anélkül, hogy gondot okoznának

Előre szólunk: szó sem lesz tarthatatlan, önsanyargató diétákról, lénapokról és különféle igen veszélyes módszerekről. Villámgyorsan fogyni szigorúan tilos, ám van 3 dolog, amiket ha betartasz, leadhatsz pár kilót viszonylag rövid idő alatt.

2020. július 31.

Kép
Táplálkozás

A görögdinnye segít a fogyásban, de ezekre nagyon figyelj!

Imádjuk a dinnyeszezont, pláne a görögdinnyét, mert istenien hűsít, hidratál, és még ezer jótékony hatása van. Viszont igen édes, így felmerül a kérdés: hogyan, milyen módon iktassa be az étrendjébe, aki fogyni szeretne?

2020. július 30.

Kép
Egészség

A rendellenes táplálkozási szokások ugyanolyan veszélyesek, mint az étkezési zavarok

Ráadásul az étkezéssel kapcsolatos rossz beidegződések nagyon gyakoriak futóknál.

2020. július 28.

Kép
Táplálkozás

Rengeteget edzettem, mégis feljött pár "karanténkiló" - így szabadultam meg a feleslegtől

A karaténra, az otthonlétre mindenki másként reagált, az azonban nem kérdés, hogy lelkileg hatalmas próbatétel volt ez az időszak. Ilyen esetekben pedig sokaknál a túl sok evés jelenti a mentsvárat, ami egy idő után bizony komoly következményekkel jár...

2020. július 28.

Kép
Táplálkozás

Bemutatjuk a tökéletes szuperzöldséget (ami valójában gyümölcs): a nyár igazi Jolly Jokere a padlizsán

Ezerféleképp használható, remekül variálható, de ami a legjobb benne, az a tápanyagtartalma. Ha futsz, sok minden miatt érdemes enned, de ha nem, akkor is: mondhatni a nyári étkezés kötelező kelléke a padlizsán!

2020. július 24.

Kép
Táplálkozás

Íme egy tökéletes, elektrolitokban gazdag smoothie egy kiadós nyári futóedzés után

Ha melegben edzel, az izzadás mértéke is drasztikusan megnő, ezért a folyadékpótlás mellett a sók és ásványi anyagok pótlására extra szükség van. A következő turmix tökéletes választás, mert elektrolitokban kifejezetten gazdag!

2020. július 20.

Kép
Táplálkozás

Itt a legfinomabb energiagolyó receptje, ami tökéletes szénhidráttöltéshez!

Ha kell valami egyszerű, otthon elkészíthető egészséges nasi, vagy egy kis szénhidrát egy kemény edzés utánra, akkor ez az energiagolyó tökéletes választás!

2020. július 18.

Kép
Táplálkozás

A 7 legfontosabb tápanyag, amire nagy szükséged lesz az idő múlásával

Hiába a sok edzés és az átgondolt étkezés, egy idő után bizony érezhető az idő múlása a szervezeten. A tápanyagbevitelen rengeteg múlik: fontos az energia, a regeneráció, a teherbírás szempontjából is.

2020. július 17.

Kép

Itt a cukkiniszezon - ugye te is sokat eszel belőle? Nagyon kellene!

A legjobb, ha amikor csak teheted, hazai idényzöldségeket és gyümölcsöket fogyasztasz. A cukkininek millió arca van: eheted nyersen, salátaként, csinálhatsz belőle tésztát, grillezheted, töltheted, kisütheted, használhatod akár süteményekbe is. A lényeg, hogy edd most minél gyakrabban - soroljuk is az érveket mellette!

Kép

8 étel és ital, aminek meglepően magas a cukortartalma

Ha próbálsz egészségesen étkezni, akkor biztosan tudod, hogy a cukorbevitel az egyik, amire nagyon oda kell figyelni. Cukor pedig nem csak az édességekben van - számos étel és ital tartalmaz bőségesen cukrot vagy édesítőt, olyanok is, amikről talán nem is gondolnád.

Kép

Lángos, grillezés, fagyitenger: 4 tanács a dietetikustól, amiket ha betartasz, nem zárod pluszkilókkal a nyarat

Egész évben próbálsz figyelni az étkezésedre, és tényleg rendszeresen mozogsz, ám nyáron valahogy mindig szétcsúsznak a dolgok, és szeptemberben ismét kőkemény küzdés visszazökkenni? Fogadd meg a dietetikus 4 tanácsát!

Kép
Táplálkozás

Sótabletta futáshoz: a hőségben nagyobb szükség van rá?

Bár a megfelelő hidratáció egész évben fontos, a nagy melegben a fokozott izzadás miatt nem szabad félvállról venni a sóháztartás kérdését.

2020. július 3.

Kép
Táplálkozás

Bizony, a korai vacsi sokat segít, ha fogyni szeretnél

A korai vacsora igazán egészséges dolog: nem csak a fogyásban segít sokat, de a vércukorszintre is remek hatással van!

2020. július 3.

Kép
Táplálkozás

Feltöltéshez és regenerációhoz: nyári saláta eperrel és quinoával

Ízkavalkád, amit érezni fogsz, ha ezt a salátát megkóstolod: citromos öntettel, friss fűszernövényekkel, quinoával, kecskesajttal és édes eperrel készült. Minden hozzávaló magas tápanyagtartalmú, egészséges alapanyagok közül való!

2020. június 26.

Kép
Táplálkozás

A lány, aki egy cseppet sem fél a szénhidrátoktól – tanulj tőle!

Szerencsére lassan mindenki megérti, hogy semmi szüksége a szervezetnek a szénhidrátmegvonásra, mert hosszútávon egyáltalán nem ez a karcsúság és a kiegyensúlyozottság titka. Ha azonban még mindig azt gondolod, hogy a szénhidrát igenis közellenség, érdemes elolvasnod Botos Reni életmódblogger ’szénhidrát-storyját’!

2020. június 26.

Kép
Táplálkozás

Ha fogyózol, ezt a pizzát bármikor eheted vacsorára!

De igazából a nap bármely szakában remek választás: tápanyagdús, rajtad múlik, mennyi fehérjét és zsírt adsz hozzá, és ezerszer jobban beleillik a diétába, mint egy klasszikus pizzaszelet.

2020. június 22.

Kép
Táplálkozás

Tudatosabb étrend, tudatosabb konyha – most olcsóbban szerezhetsz be hozzá néhány terméket!

Hogyan lehetsz egyszerre fittebb, egészségesebb és környezettudatosabb? Például, ha az alábbi márkáknak szavazol bizalmat!

2020. június 20.

Kép
Táplálkozás

A glutamin előnyei állóképességi sportolóknak

Az egészséges étkezés és a fegyelmezett edzések mellett az okosan választott és adagolt táplálékkiegészítők segíthetnek elérni, hogy kitold a teljesítményeid határait. Ismerd meg kicsit az egyik legfontosabb aminosavat.

2020. június 15.

Kép
Táplálkozás

Eszedbe se jusson cukrot enni edzés előtt!

Rengeteget számít, mit és mikor eszel sportolás előtt. Ám van az úgy, hogy megcsúszunk az idővel, szétesik a nap, és mielőtt beesnél az edzésre, bekapsz gyorsan valamit...Csak vigyázz, nehogy valami édesség legyen az!

2020. június 13.

Előző oldal
Következő oldal
Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem