Iratkozz fel hírlevelünkre!
Magazin előfizetés
Kép
Táplálkozás

A glutamin előnyei állóképességi sportolóknak

Az egészséges étkezés és a fegyelmezett edzések mellett az okosan választott és adagolt táplálékkiegészítők segíthetnek elérni, hogy kitold a teljesítményeid határait. Ismerd meg kicsit az egyik legfontosabb aminosavat.

2020. június 15.

Kép
Táplálkozás

Fogynál? Izmosodnál? Nagyon kell a fehérje, de nem mindegy, mikor és mennyit eszel (iszol) belőle!

Te is szedsz fehérjét táplálékkiegészítő formájában, netán csak nagyon figyelsz a magas fehérjebevitelre? Tudod, mikor lenne a legoptimálisabb bevinni az extra fehérjét? Nem mindegy ugyanis, hogy fogyni akarsz, erősödni, netán a gyorsabb regeneráció a cél!

2020. június 12.

Kép
Táplálkozás

Futás előtt igazi aduász a zabkása: pár trükk, és máris tápanyagdúsabb lesz a reggelid

Kevés jobb reggeli van a zabkásánál. Ami igazán jó benne, az az, hogy abszolút hozzáigazíthatod ahhoz, hogy utána milyen edzés vár rád. Ha azt szeretnéd, hogy kedvenc oatmeal-ed maximálisan feltöltsön edzés előtt, turbózd fel egy kicsit!

2020. május 28.

Kép
Edzés

Hosszú és intenzív futások után te is baromi éhes vagy?

Ezekre figyelj és nem fogsz felesleges kalóriákat fogyasztani.

2020. április 17.

Kép
Egyéb

Ezért nem fogysz szülés után

Ki ne szeretné a szülés előtti alakját viszontlátni a tükörben? Persze a várandósság az egyik legcsodálatos dolog, ami történhet egy nővel. Azonban a babavárás együttjár hormonváltozásokkal, hangulatingadozásokkal és a testsúly növekedésével is. Persze ezek a küzdelmek feledésbe merülnek, mikor kezedben tartod gyermeked.

2020. február 12.

Kép
Táplálkozás

Debreczeni Dóri hús nélkül, vegán finomságokkal is csúcsformában van

Debreczeni Dóri havi 150-200 kilométert fut, mellette erősítő edzéseket végez, ennyi mozgáshoz pedig szinte kötelező az átgondolt, tápanyagdús táplálkozás. A kisgyermekes anyukát arról faggattuk, hogyan lehet hús nélkül is úgy étkezni, hogy bírja a kemény edzéseket, és hogy mik a legfontosabb szempontok számára az étrend kialakításánál.

2019. október 30.

Kép
Táplálkozás

Leadnád a felesleges zsírt, és szeretnéd látni az izmaidat is? A kulcs a fehérjefogyasztás

Fogyni akarsz, de nem csak az a cél, hogy a mérleg kevesebbet mutasson, hanem izmokat is szeretnél, és lehetőleg a zsírtól szabadulnál meg? Érdemes a szokottnál jobban figyelni a fehérjebevitelre!

2019. augusztus 19.

Kép
Táplálkozás

Tényleg olyan egészséges lenne a csirkemell?

Az mindenesetre biztos, hogy fehérjetartalma igen magas, márpedig a fehérje fontos táplálkozási makroelem a futók számára.

2019. augusztus 7.

Kép
Táplálkozás

Leadnád a felesleges zsírt, és szeretnéd látni az izmaidat is? A kulcs a fehérjefogyasztás

Fogyni akarsz, de nem csak az a cél, hogy a mérleg kevesebbet mutasson, hanem izmokat is szeretnél, és lehetőleg a zsírtól szabadulnál meg? Érdemes a szokottnál jobban figyelni a fehérjebevitelre!

2019. augusztus 19.

Kép
Táplálkozás

Tényleg olyan egészséges lenne a csirkemell?

Az mindenesetre biztos, hogy fehérjetartalma igen magas, márpedig a fehérje fontos táplálkozási makroelem a futók számára.

2019. augusztus 7.

Kép
Táplálkozás

Egyszerű, regeneráló egytál étel 45 perc alatt

Ó hányszor előfordult már velem is, hogy néhány órás edzésről farkas éhesen érkeztem haza és a legkevésbé ahhoz éreztem kedvet, hogy hosszas konyhai munkálatokba kezdjek valami rendes harapnivaló-készítés okán.

2019. június 17.

Kép
Táplálkozás

Hanyagolnád a húst? Szuper alternatívák, mert a fehérje nagyon kell!

Ha a következő hetekben te is böjtölsz, és kihagyod az étrendedből a húsféléket, vagy egyszerűen csak mostanában nem kivánod ezeket az ételeket, akkor is nagyon sok lehetőséged van fehérjékkel feltölteni szervezetedet!

2019. március 5.

Kép
Egészség

Nem kell elbúcsúzod a zabtejtől, de ezekre nagyon figyelj!

Azt már jó ideje tudjuk, hogy egy jó reggeli zabkása remekül feltölt energiával a futáshoz, de mi a helyzet a zabból készült zabtejjel?

2019. február 22.

Kép
Táplálkozás

Ez a legnagyobb kajahiba, amit izomépítéskor elkövethetsz

Ha azt gondolod, hogy elég sokkal több csirkemellett, sonkát, túrót és különféle fehérjeporokat fogyasztanod ahhoz, hogy izmosodni kezdj, akkor nagyon tévedsz!

2019. február 16.

Kép
Táplálkozás

Extra fehérjére van szüksége egy futónak?

Szakértőnk, Frányó Eszter dietetikus válaszol.

2019. február 9.

Kép
Táplálkozás

Ezt a 10 fehérjedús ételt mindenkinek ennie kéne!

Néha komoly fejtörést okoz, hogy olyan ételeket rakj a menüdbe, amik illeszkednek a fogyókúrádba, szívesen eszed őket, de nem dúskálnak szénhidrátban?

2019. február 4.

Kép

Így tökéletes lesz: A fehérjeturmix összetevőinek pontos aránya

Hogyan készíthetsz olyan fehérjeturmixot, amit szívesen meg is iszol? Mutatjuk!

Kép

40 feletti futó vagy? Akkor még több fehérjét kell fogyasztanod!

Ha elmúltál már 40 éves, bizonyára könnyes szemekkel gondolsz vissza azokra az időkre, amikor gyorsan tudtál regenerálódni egy kemény futás után.

Kép

Edd EZT lefekvés előtt, és gyorsabb lesz az anyagcseréd

Egy kis anyagcsere pörgetés sosem árt, főleg ha épp kezd beköszönteni a hűvösebb idő!

Kép
Táplálkozás

Így hatnak a 2019-es táplálkozási trendek a futókra

Sok olyan táplálkozási tipp van, ami kiállta az idő próbáját, de évről évre egyre több újdonság kerül napvilágra. Mutatjuk, jövőre milyen újdonságokra lehet számítani ezen a téren!

2018. november 15.

Kép
Táplálkozás

Gyorsabb 5K? A fehérjének is szerepe van benne!

Nem meglepő, hogy futóként a fehérjének fontos szerepe van az étrendedben, már csak a regeneráció és az izomtömeg megőrzésének szempontjából is.

2018. október 5.

Kép
Táplálkozás

Kihajtottad magadat? (T)egyél a túledzés ellen!

Ha egy kicsit is komolyan veszed a futást, biztos, hogy találkoztál már a túledzéssel. Ez még akkor is előfordulhat, ha edzőhöz jársz, viszont szerencsére megfelelő táplálkozással sokat tehetsz annak érdekében, hogy enyhítsd a túledzés tüneteit.

2018. szeptember 4.

Kép
Táplálkozás

Proteinpor smoothie-ba: Így válaszd ki a tökéleteset!

Ha a smoothie-d receptjében fehérjepor is szerepel, akkor annyi a dolgod, hogy beszerezd. Igen ám, de a boltban találsz savó-, szója-, borsó-, rizsfehérjét, kazeint és minden mást is. Emellett vannak kevert variációk, cukrosak és mentesek. Na, ilyenkor bizony nehéz lehet a választás. De nyugi, segítünk. Mutatjuk, melyik fehérjepor miért jó a smoothie-dba!

2018. július 4.

Kép
Táplálkozás

Ha izmot szeretnél építeni, edd ezt lefekvés előtt!

Azt tudjuk, hogy a táplálkozás igen fontos szerepet játszik a regenerációban és az izomépítésben is. A megfelelő alapanyagok segítségével elérheted, hogy erősebb és izmosabb legyél - akár alvás közben is!

2018. május 24.

Kép
Táplálkozás

Ezek a jelek arra utalnak, hogy nem fogyasztasz elég fehérjét

A fehérje minden sportoló ember étrendjének egyik legfontosabb makrotápanyaga.

2018. április 20.

Kép
Táplálkozás

3 szuper, fehérjedús összetevő a futás utáni turmixodba

A megfelelő regeneráció egyik alappillére a táplálkozás.

2018. március 19.

Kép
Táplálkozás

Ez 3 dolog történik a testeddel, ha nem eszel edzés után

Azt már biztosan te is tudod, hogy futás és más edzés után egy órán belül érdemes pótolni az elvesztett folyadékot, ásványi anyagokat, energiát.

2018. január 31.

Előző oldal
Következő oldal
Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem