Iratkozz fel hírlevelünkre!
Magazin előfizetés
Kép
Táplálkozás

A megfelelő fehérjefogyasztás állóképességi edzések után is kiemelten fontos - nem csak erősítés után!

A fehérjeturmix hallatán neked is az erősítő edzések jutnak eszedbe? Ami teljesen logikus, hiszen a fitneszben terjedt el főként, és fontos, hogy az izmokat megdolgoztató tréning után segítsen azok regenerációjában és építésében.

2020. szeptember 8.

Kép
Táplálkozás

A glutamin előnyei állóképességi sportolóknak

Az egészséges étkezés és a fegyelmezett edzések mellett az okosan választott és adagolt táplálékkiegészítők segíthetnek elérni, hogy kitold a teljesítményeid határait. Ismerd meg kicsit az egyik legfontosabb aminosavat.

2020. június 15.

Kép
Táplálkozás

Fogynál? Izmosodnál? Nagyon kell a fehérje, de nem mindegy, mikor és mennyit eszel (iszol) belőle!

Te is szedsz fehérjét táplálékkiegészítő formájában, netán csak nagyon figyelsz a magas fehérjebevitelre? Tudod, mikor lenne a legoptimálisabb bevinni az extra fehérjét? Nem mindegy ugyanis, hogy fogyni akarsz, erősödni, netán a gyorsabb regeneráció a cél!

2020. június 12.

Kép
Táplálkozás

Főszerkesztőnk kedvenc proteinkeksze: megmutatja az őrületesen egyszerű receptet!

Nemrég találtam egy irányadó receptet, amit magam módjára átalakítottam, és olyan finom kekszecskék sültek ki belőle, hogy megosztom most itt is.

2019. november 8.

Kép
Edzés

Kiderült, hogy alvás közben is pakolhatsz magadra izmot

Mutatjuk, mit kell tenned ahhoz, hogy még kibikkantabban ébredj.

2019. március 26.

Kép
Táplálkozás

Szakértő mondja el, pontosan mennyi proteint kellene bevinned

Kim Pearson azt is elárulta, hogy milyen tápanyagokat érdemes fogyasztanod.

2019. február 27.

Kép
Táplálkozás

Így tökéletes lesz: A fehérjeturmix összetevőinek pontos aránya

Hogyan készíthetsz olyan fehérjeturmixot, amit szívesen meg is iszol? Mutatjuk!

2018. december 21.

Kép
Táplálkozás

40 feletti futó vagy? Akkor még több fehérjét kell fogyasztanod!

Ha elmúltál már 40 éves, bizonyára könnyes szemekkel gondolsz vissza azokra az időkre, amikor gyorsan tudtál regenerálódni egy kemény futás után.

2018. december 11.

Kép
Táplálkozás

Így tökéletes lesz: A fehérjeturmix összetevőinek pontos aránya

Hogyan készíthetsz olyan fehérjeturmixot, amit szívesen meg is iszol? Mutatjuk!

2018. december 21.

Kép
Táplálkozás

40 feletti futó vagy? Akkor még több fehérjét kell fogyasztanod!

Ha elmúltál már 40 éves, bizonyára könnyes szemekkel gondolsz vissza azokra az időkre, amikor gyorsan tudtál regenerálódni egy kemény futás után.

2018. december 11.

Kép
Táplálkozás

Gyorsabb 5K? A fehérjének is szerepe van benne!

Nem meglepő, hogy futóként a fehérjének fontos szerepe van az étrendedben, már csak a regeneráció és az izomtömeg megőrzésének szempontjából is.

2018. október 5.

Kép
Táplálkozás

Proteinpor smoothie-ba: Így válaszd ki a tökéleteset!

Ha a smoothie-d receptjében fehérjepor is szerepel, akkor annyi a dolgod, hogy beszerezd. Igen ám, de a boltban találsz savó-, szója-, borsó-, rizsfehérjét, kazeint és minden mást is. Emellett vannak kevert variációk, cukrosak és mentesek. Na, ilyenkor bizony nehéz lehet a választás. De nyugi, segítünk. Mutatjuk, melyik fehérjepor miért jó a smoothie-dba!

2018. július 4.

Kép
Táplálkozás

Ha izmot szeretnél építeni, edd ezt lefekvés előtt!

Azt tudjuk, hogy a táplálkozás igen fontos szerepet játszik a regenerációban és az izomépítésben is. A megfelelő alapanyagok segítségével elérheted, hogy erősebb és izmosabb legyél - akár alvás közben is!

2018. május 24.

Kép
Táplálkozás

Ezek a jelek arra utalnak, hogy nem fogyasztasz elég fehérjét

A fehérje minden sportoló ember étrendjének egyik legfontosabb makrotápanyaga.

2018. április 20.

Kép
Táplálkozás

3 szuper, fehérjedús összetevő a futás utáni turmixodba

A megfelelő regeneráció egyik alappillére a táplálkozás.

2018. március 19.

Kép
Táplálkozás

"Egy héten keresztül minden nap 3 tojást reggeliztem, íme az eredmény"

Egy nagy adag protein jobb hatással van a szervezetedre? Stephanie Eckelkamp, amerikai újságíró kipróbálta. Íme a beszámolója:

2017. december 6.

Kép

5 növényi fehérjeforrás, amit könnyű megemészteni

Akár fogyasztasz húst, akár nem, érdemes kipróbálnod ezeket a magas proteintartalmú alapanyagokat, hiszen az izmaid számára nagyon hasznosak.

Kép

Proteinben gazdag snackek, amiknek ott a helyük az irodádban

A csokik és csipszek helyett érdemes egészséges nassolnivalókkal feltölteni a fiókodat!

Kép

Nem elég a minőségi szénhidrát! Ezért kell fehérjét is enned reggelire!

Ha gyorsítani szeretnéd azon, ahogy a kilók leolvadnak rólad, semmiképp ne hagyd ki a reggelit! Ez olyannyira igaz, hogy egy kutatás szerint azok, akik mindennap reggeliznek, sokkal hatékonyabban tudnak fogyni és megtartani a súlyukat.

Kép
Táplálkozás

Készíts házi proteinszeletet kendermagból!

Jó kis futás utáni vagy előtti nasi.

2017. március 31.

Kép
Táplálkozás

Mivel regenerálódj edzés után, ha tejet nem fogyaszthatsz?

Szakértőnk, MacPherson Éva elmonjda, hogyan tudjátok pótolni a fehérjét, ha kazein intoleranciával küzdötök.

2017. március 24.

Kép
Táplálkozás

Ebben a 6 zöldségben van a legtöbb fehérje

Nem arról ismeretesek a zöldségek, hogy túl sok fehérjét tartalmaznának. Pedig vannak, amikben elég sok van.

2016. december 10.

Kép
Táplálkozás

5 proteinforrás, ami mindig legyen a konyhádban

Ha próbálsz egészségesen táplálkozni, pluszban rendszeresen sportolsz is, akkor a fehérjebevitelre az átlagnál jobban oda kell figyelned. Ezek a jó kis proteinforrások mindig legyen otthon a konyhában:

2016. november 8.

Kép
Táplálkozás

A legjobb fehérjeforrások

A futóknak elengedhetetlen a fehérje, épp ezért fontos, hogy olyat fogyassz, amiben mind a 9 aminosav megtalálható. Mutatjuk, miben találod őket.

2016. szeptember 20.

Kép
Táplálkozás

A legjobb fehérjeforrás futóknak

Futóként több fehérjére van szükséged, mint azoknak, akik egyáltalán nem mozognak - ezt eddig is tudtad. Érdemes viszont elosztanod az étkezéseid között a fehérje mennyiségét, hogy kihozd belőle a legtöbbet.

2016. szeptember 7.

Kép
Táplálkozás

Állati helyett növényi protein a hosszú élet titka?

Sportolóként kiemelt figyelmet kell fordítani a fehérje-bevitelre, hogy az izmok megfelelően tudjanak fejlődni. De a mennyiség mellett a protein eredete sem mindegy!

2016. augusztus 2.

Kép
Táplálkozás

4 edzés előtti étel, amire eddig nem is gondoltál

Kell az energia, és a fehérje is, szóval alaposan át kell gondolni, hogy mire van szüksége a testednek edzés előtt. Most néhány finom és egészséges variációt gyűjtöttünk össze:

2016. július 29.

Előző oldal
Következő oldal
Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem