Iratkozz fel hírlevelünkre!
Magazin előfizetés
Kép
Edzés

6 kérdés, amit tegyél fel magadnak, ha egy hosszabb kihagyás után ismét erősíteni kezdesz

A pandémia vagy a nyári szünet miatt jó ideje nem mentél a konditerem közelébe, ám most úgy érzed, újra eljött az idő? 3 szakértő mondja el, mikre figyelj, ha sérülésmentesen és hatékonyan szeretnéd bonyolítani a nagy visszatérést!

2020. július 25.

Kép
Edzés

Így éld túl és élvezd a futást aszfalton terepfutóként

Tudjuk, hogy számodra a terep a minden, ott vagy a legboldogabb. Ám veled is előfordulhat, hogy hosszabb-rövidebb ideig aszfaltra kényszerülsz!

2020. július 13.

Kép
Edzés

Apró trükkök, amikkel súly nélkül is brutálisak lesznek a saját testsúlyos edzéseid

A saját testsúlyos gyakorlatok praktikusak, millióképp variálhatóak, eszköz sem kell hozzájuk. De ne hidd, hogy nem lehet fokozni velük a teljesítményt: a következők abban segítenek, hogyan nehezítheted a gyakorlatokat!

2020. május 29.

Kép
Edzés

Tarts lábnapot - jöhet egy izzasztó edzésterv?

Kicsit feldobnád az edzéseidet, de eszközökhöz semmi kedved? A következő gyakorlatokat iktassd be az edzéstervedbe, mert nagyon hatékonyak, és az égvilágon semmi nem kell hozzájuk - persze a kitartáson kívül!

2020. május 12.

Kép
Edzés

Két fontos ok, amiért rendszeresen kell terepen futnia minden futónak

Terepen futni jó, mert kellemesebb a természetes talaj, mert olyan izmok is bekapcsolódnak a futásba, miről azt sem tudjuk, hogy léteznek, mert erősebbé és gyorsabbá tesz… Ezeket már mind tudjuk, ám van még más is, ami miatt érdemes rendszeresíteni a terep edzéseket.

2020. május 7.

Kép
Edzés

3 komoly kettlebel-baki, amiket ne kövess el, ha otthon edzel

Ha hiányoznak az erősítő edzések, a kettlebell elég jó megoldásnak tűnik: könnyen beszerezhető, és otthon tetőtől talpig leedzheted vele magad. De 3 dologra nagyon ügyelj!

2020. április 15.

Kép
Edzés

Mi történik az izmaimmal, ha már 3 hete nem mehettem kondizni, és ez még hetekig így is lesz? A személyi edző válaszol!

Jó ideje tart már a #maradjotthon; a fanatikusoknak is le kellett már mondaniuk a konditermekről, hiszen lassan 2 hete azok is zárva vannak. Vajon mennyi idő alatt épülnek le a rendszeres súlyzózáshoz szokott izmok? Tehetünk valamit ez ellen? Az étkezésen érdemes változtatni, ha átalakultak az edzéseink? Farkas László személyi edzőnek tettük fel a kérdéseinket.

2020. április 1.

Kép
Edzés

Maradj fitt a lakás fogságában is!

Ha sokáig kényszerülünk arra, hogy a napjainkat otthon töltsük, bizony könnyű lesz eltunyulni, de ezt nem hagyhatjuk!

2020. március 19.

Kép
Edzés

Mi történik az izmaimmal, ha már 3 hete nem mehettem kondizni, és ez még hetekig így is lesz? A személyi edző válaszol!

Jó ideje tart már a #maradjotthon; a fanatikusoknak is le kellett már mondaniuk a konditermekről, hiszen lassan 2 hete azok is zárva vannak. Vajon mennyi idő alatt épülnek le a rendszeres súlyzózáshoz szokott izmok? Tehetünk valamit ez ellen? Az étkezésen érdemes változtatni, ha átalakultak az edzéseink? Farkas László személyi edzőnek tettük fel a kérdéseinket.

2020. április 1.

Kép
Edzés

Maradj fitt a lakás fogságában is!

Ha sokáig kényszerülünk arra, hogy a napjainkat otthon töltsük, bizony könnyű lesz eltunyulni, de ezt nem hagyhatjuk!

2020. március 19.

Kép
Edzés

Ezért kell erősítened, ha fogyni akarsz

Ha valaki azért sportol, hogy leadjon pár kilót, általában a futást, vagy más kardiómozgásformákat kezd el űzni. És ez szuper! De mellette nagyon fontos, hogy erősítő edzéseken is részt vegyél, mondjuk is, miért!

2020. február 15.

Kép
Edzés

Plank kihívás a gyakorlat női világrekorderétől

Dana Glowacka több mint 4 órán át tartotta a plank pozíciót, ezzel világcsúcsot döntött tavaly tavasszal. Próbáld ki a három napos plank kihívást, amit Dana rakott össze!

2020. február 7.

Kép
Kezdők

Végre belevágsz az erősítő edzésekbe? 7 edzőtermi tipp kezdőknek

A futás mellett végre rászánod magad az erősítésre, mert szeretnéd javítani a teljesítményedet? Jól teszed, ha viszont a terem új terep számodra, akkor érdemes odafigyelned pár dologra, amik segítenek abban, hogy minden flottul menjen.

2020. február 3.

Kép
Kezdők

Ezeket tanuld meg! 5 saját testsúlyos gyakorlat kezdő futóknak

Csak mostanában kattantál rá a futásra? A rendszeres futóedzések nagyon jók a testnek, viszont ha erősödni szeretnél, és csökkenteni a sérülések esélyét, akkor érdemes pár saját testsúlyos gyakolratot is végezni - akár otthon, akár levezetésképp egy futóedzés után!

2019. december 13.

Kép
Edzés

Tényleg erős comb és farizmokat akarsz? Próbáld ki ezt a gyakorlatot!

Egy futónak az egyik legfontosabb dolog a comb és a farizmok erősítése, hiszen a gyorsaság nagyrészt ennek a területnek az edzettségén múlik. Ha azonban nincs kellőképp megdolgoztatva ez a két izomcsoport, az könnyen sérülésérülésekhez is vezet. A következő gyakorlatot érdemes beiktatnod a mindennapokba!

2019. december 6.

Kép
Edzés

Mutatunk 4 + 1 eszközt, amelyek a saját otthoni erősítőtermed legfontosabb darabjai

Számunkra mondhatni elemi szükséglet az erősítés ahhoz, hogy például növekedjen a futásteljesítmény és a sérülések is messze elkerüljenek.

2019. október 30.

Kép

Kis ugrások a nagy állóképességért

Az ugrókötelet a legtöbben úgy ismerik, mint gyerekjátékot, pedig ez az eszköz jóval több ennél.

Kép

Futsz, de sosem erősítesz? Rosszul teszed!

Az erőedzések rendszeres beiktatása a futóknak is nagyon lényeges, hiszen ettől a mozgástól kifejezetten erősebb leszel, ami a futás közben nagyon jól jön. De van még egy fontos ok, amiért nem szabadna parkolópályára tenni ezt a mozgásformát!

Kép

40 felett jársz, futó vagy, ráadásul nő? Megmondjuk mire ügyelj, hogy minél tovább futhass!

Allie Burdick, az amerikai Runner’s World szerzője, egykori atléta cikke alapján, mi 40-es nők, futók, átgondolhatjuk, vajon hányadán állunk az általa javasolt dolgokkal.

Kép
Edzés

Tanuld meg a gyakorlatot, ami egyszerre dolgoztatja a három legfőbb izomcsoportodat!

Core izmok, farizom és combhajlító: futóként bizony nem árt ezeket a főbb izomcsportokat megedzeni, a következő gyakorlat pedig erre tökéletes. Tanuld meg helyesen kivitelezni!

2019. június 21.

Kép
Edzés

6 meggyőző ok, amiért fontos lenne felhúzásokat csinálnod

A felhúzás, vagyis a deadlift az erőemelés egyik legfontosabb gyakorlata, amit itt az ideje beiktatnod az edzéstervedbe. Persze csak akkor, ha szeretnél gyorsabban és könnyedebben feljutni az emelkedőkön.

2019. május 31.

Kép
Hírek

Megdőlt a női plank világrekord, Dana Glowacka 4 óra 20 percen át tartotta a gyakorlatot

Kívülről könnyűnek tűnhet plankelni, pedig közel sem az. Ha úgy döntesz, kipróbálod, arra készülj, hogy őszintén megtudod, mennyire vagy erős.

2019. május 29.

Kép
Edzés

A saját testsúlyos gyakorlatkombó, ami az egész alsótestedet átmozgatja

A legjobb, hogy szinte bárhol elvégezheted, akár a szabadban is!

2019. április 24.

Kép
Edzés

Hány fekvőt tudsz lenyomni? A szám mindent elárul arról, milyen formában vagy!

Most őszintén, mennyi fekvőtámaszt tudsz lenyomni? Szoktad egyáltalán ezt a gyakorlatot végezni? Láss neki pár szabályos gyakorlatnak, mi pedig elmondjuk, mit árul el rólad, az, hogy megy a dolog!

2019. március 13.

Kép
Edzés

Ne rettegj az erősítéstől! Itt van 5 kötelező gyakorlat futóknak

A szerelmed a futás, és eszed ágában sincs mást is edzeni? Rosszul teszed: a futás mellett, ha megfelelően erősítesz, nem csak a sérülések esélyét csökkented, de a teljesítményeden is jelentősen javíthatsz!

2019. február 9.

Kép
Edzés

4 dolog, ami segít feldolgozni a sérülést

Ne keseredj el, inkább használd ki a lehetőséget.

2019. február 2.

Kép
Edzés

8 apróság(nak tűnő dolog), ami segít jobb és gyorsabb futóvá válni

Ha azon már túl vagy, hogy sokat résztávozol, de szeretnél javítani a teljesítményeden!

2018. október 30.

Előző oldal
Következő oldal
Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem