Iratkozz fel hírlevelünkre!
Magazin előfizetés

Mindent a kánikula-futásról: 6 dolog, amiért nem is olyan rossz + 7 dolog, ahogy enyhíthetsz rajta!

Mindent a kánikula-futásról: 6 dolog, amiért nem is olyan rossz + 7 dolog, ahogy enyhíthetsz rajta!
Facebook
Twitter
Pinterest
Idén különösen hamar beköszöntött a nyár, és ez bizony egészen szeptember-októberig ki is szokott tartani, úgyhogy jobban tesszük, ha hozzászokunk!

Először is, összeszedtük azokat a pozitívumokat, amik miatt nem is olyan rossz ez a néha nagyon kínzó hőség:

  1. Hétvégén intézheted úgy, hogy futás után azonnal elmész csobbanni. Milyen jó, már?!

  2. Szinte kötelezően le kell magad hűteni valamivel utána, legyen kedvenced a fagyi vagy a sör!

  3. Ilyenkor a legjobb reggel futni: világos van, vagy ha annyira korán mész, hogy még nem, akkor is leírhatatlanul szuper érzés ebben a napszakban menni!

  4. Tök jól lebarnulsz, és már azelőtt lesz egy kis színed, hogy kimennél először a strandra!

  5. Ha esetleg este mész futni, az is szuper, hogy még világos van!

  6. Ha elkap az eső, még jól is esik egy kis frissítő!

De, az is igaz, hogy nem könnyű ilyenkor edzeni, viszont ezekkel a tippekkel enyhíthetsz rajta:

  1. Biztos, ami biztos, minimum fél literrel több folyadékot fogyassz ebben az időszakban.

  2. Tedd a hűtőbe a cuccaidat indulás előtt, így legalább az elején hűsítenek majd.

  3. A hideg vízzel lelocsolt sapka ilyenkor alapkiegészítő!

  4. Útközben, bármikor meglátsz egy csapot, ne mulaszd el lelocsolni magad.

  5. Kapni több olyan jól szellőző, könnyű felsőt már, amit szinte nem is érezni, hogy rajtad van, mindenképpen ezekből válogass.

  6. Csökkents a tempódon, úgy jobban tolerálod a meleget.

  7. Ha leégsz, a bőröd nem tud rendesen izzadni, ezáltal hűteni sem tudja magát, így mindenképpen kend be magad naptejjel, hogy ez ne forduljon elő!

Galéria / 9 kép

A legjobb erősítő gyakorlatok, amikkel új szintre emelheted a futást

Megnézem a galériát
Tovább olvasok
Kép

Télen sem kötelező meghízni! Tippek, hogy tartsd a formád akkor is, ha nem sokat teszed ki a lábad a lakásból

A kijárási korlátozás és a tél közeledte kifejezetten jó környezet a pluszkilóknak, de nem törvényszerű, hogy ebben a helyzetben mindenkinek fel kellene szednie egy kis felesleget, sőt!

Kép

Ezeket a szempontokat gondold át, ha fejlámpát szeretnél vásárolni!

Ahhoz, hogy biztonságosan tudjál edzeni a téli hónapok sötét órái alatt két nagyon fontos dolgot mindenképpen biztosítanod kell. Az egyik, hogy látszódjál, a másik pedig, hogy lássál. Ezekre egyszerű megoldást nyújt egy jó fejlámpa.

Kép

Ha idén télen kezdesz bele a kinti futásba, EZEKET mindig tartsd észben!

Gond nélkül futsz tavasztól őszig futópályán vagy terepen, aszfalton, ám ha igazán hideg lesz, szeretsz futópadra váltani? Ha csak nincs otthon egy, akkor marad a kinti edzés, amiről nem árt tudnod néhány dolgot!

Kép

Mister Börzsöny, alias Takács Krisztián Csipi tízszeres Kör teljesítő

10 hónappal ezelőtt egy kávézóban ültünk Takács Krisztián Csipivel. Megkérdeztem tőle mikor lesz a következő, a tizedik teljesítése. Azt mondta, idén ősszel, mert az év első felében az Ultrabalatonra készül. Múlt szombaton 10 órakor neki is vágott ismét ennek az embert próbáló kihívásnak, és szokásához híven hiba nélkül teljesítette.

Kép

3 nagyon praktikus tipp, ami segít, hogy idén télen még erősebb legyen az immunrendszered!

A gyömbértea és a vitamindús étrend is nagyon kell az immunrendszernek, de idén télen fokozottabban kell figyelni a szervezet ellenállóképességének erősítésére. 3 szuper tipp következik!

Kép

Kilian Jornet pénteken nekivág a 24 órának

Most már megvan a futás időpontja is. Elnézve Norvégia jelenlegi átlaghőmérsékletét, kemény menet lesz!

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem