Iratkozz fel hírlevelünkre!
Magazin előfizetés
Kép
Táplálkozás

Az Aloe vera 5 fantasztikus hatása, amik különösen hasznosak a hideg idő beálltával

Nyáron sebgyógyításra, napégésre fantasztikus az Aloe vera, de az igazság azt, hogy ezt a csodanövényt az év 365 napján érdemes lenne használni - mondjuk is, hogy miért!

2020. október 22.

Kép
Táplálkozás

Zsírégető edzésre jársz? Mostantól még jobban figyelj a folyadékbevitelre!

Vannak mozgásformák, mint például a jóga, ahol nem javasolt a folyadékfogyasztás. Hasizomgyakorlatok előtt sem tesz túl jót a sok folyadék, de mi a helyzet egy klasszikus zsírégető edzéssel?

2020. október 17.

Kép
Egészség

Úgy érzed, vért izzadsz, mégsem akar beindulni a fogyás? 8 lehetséges dolog, amit talán elrontasz!

Elkezdesz járni edzeni, és azt gondolod, figyelsz az étkezésekre is. Szépen eszed a zöldségeket, figyelsz a köretekre, nem nassolsz (annyit), de hiába minden, csak nem kezdesz fogyni. Ismerős a helyzet, ugye?

2020. október 14.

Kép
Egészség

A speciális védelmi vonal: az érzelmi immunrendszerünk

A járvány kapcsán úton-útfélen találkozunk az immunrendszerünk fontosságára való felhívással, és önkéntelenül is keressük már azokat a vitaminokat, növényeket, természetes módszereket, mozgást, amivel az ellenálló képességünket támogatni tudjuk. Kevesebben vagyunk tisztában azonban azzal a ténnyel, hogy az érzelmeink hasonló dinamikával jelennek meg, mint ahogy az immunrendszerünk reagál: egy úgynevezett érzelmi immunrendszer is működik bennünk.

2020. október 7.

Kép
Táplálkozás

Hogyan táplálkozz sportos kismamaként?

Az, hogy egy kismama mit fogyaszt a várandósság idején, nagyon fontos, hiszen a baba ezeket az ételeket és tápanyagokat szokja meg, azonban sportos kismamaként egy fokkal még tudatosabban kell összeállítani a menüt!

2020. szeptember 30.

Kép
Edzés

Vajon túl sokat futok? - Így azonosíthatod be a túledzést

Három különböző szempont, ahonnan észreveheted, ha túlzásba viszed az edzést!

2020. szeptember 29.

Kép
Egészség

Tippek, hogy csökkentsd a fertőződés veszélyét a futóversenyeken

A napokban újra egyre magasabb a megbetegedések száma, ráadásul a hírek szerint a mutálódott vírus ugyan kevésbé veszélye lehet, de sokkal könnyebben fertőz, mint a korábbi változat.

2020. szeptember 4.

Kép
Edzés

Lehet, hogy túl alacsony a nyugalmi pulzusom?

A rendszeres edzés egyik pozitív következménye, hogy segít csökkenteni a nyugalmi pulzusunkat. De van olyan, hogy ez már túl alacsony?

2020. szeptember 3.

Kép
Egészség

Tippek, hogy csökkentsd a fertőződés veszélyét a futóversenyeken

A napokban újra egyre magasabb a megbetegedések száma, ráadásul a hírek szerint a mutálódott vírus ugyan kevésbé veszélye lehet, de sokkal könnyebben fertőz, mint a korábbi változat.

2020. szeptember 4.

Kép
Edzés

Lehet, hogy túl alacsony a nyugalmi pulzusom?

A rendszeres edzés egyik pozitív következménye, hogy segít csökkenteni a nyugalmi pulzusunkat. De van olyan, hogy ez már túl alacsony?

2020. szeptember 3.

Kép
Egészség

Edzeni szívroham után: egy új kutatás szerint sokkal fontosabb, mint ahogy eddig hittük

Egy szívrohamot túlélni, majd lelkileg feldolgozni nem gyerekjáték, hanem kőkemény munka. A pihenés mellett azonban hatalmas szerepet játszik a regenerációban a sport és a terhelés is.

2020. augusztus 22.

Kép
Táplálkozás

Ezért nagyon fontosak a rostok a fogyáshoz - és a makacs hasi zsír eltüntetéséhez!

A rostdús étkezés nagyban hozzájárul a teltségérzet kialakulásához, de ezen kívül is rengeteg pozitív hatása van, amik miatt kifejezetten fontos figyelni a rostbevitelt!

2020. augusztus 20.

Kép
Egészség

Hogyan hat a járvány az egészségi állapotodra?

A bizonytalanság félig üres, félig teli pohara.

2020. augusztus 17.

Kép
Edzés

Két edzésterv + praktikus tippek kismama futóknak

Főszerkesztőnk, Brigi jelenleg a kismama futók lelkes táborában igyekszik még a kilométereket gyűjtögetni, tapasztalatait pedig folyamatosan meg is osztja a Runner's World olvasóival.

2020. augusztus 14.

Kép
Egészség

3 szépségtipp edzés utánra, hogy az izzadás ellenére is ragyogjon a bőröd!

Az izzadás egészséges mind a szervezet, mind a bőröd számára, de nem árt odafigyelni egy-két dologra, hogy a nyári hőségben az edzések után is ragyoghass!

2020. augusztus 14.

Kép
Egészség

3 természetes hatóanyag, ami segíti, hogy jobban aludj

Azt már mindannyian tudjuk, hogy a megfelelő mennyiségű és minőségű alvás elengedhetetlen ahhoz, hogy megőrizd az egészséged, tarts a súlyod, mentálisan fitt maradj és persze tudd fejleszteni a teljesítményed. De mi van akkor, ha egyszerűen képtelen vagy jól aludni?

2020. augusztus 11.

Kép

Kőkemény, de hasznos: így fejleszti a teljesítményt a hőségben futás

Hőségben futni nem könnyű, ezért ilyenkor sokan ritkábban indulnak neki, nagyon korán vagy későn mennek edzeni, esetleg a klímás edzőtermi futópadot választják. Pedig kifejezetten hasznosak és fejlesztenek a hőségben végzett futások.

Kép

Mennyire mérik pontosan a sportórák a kalóriaégetést?

Kiderült, hogy akár egy étkezésnyi kalóriaadaggal is más lehet a végeredmény.

Kép

Miért hasznos a mezítlábas futás? + 5 tipp, ha kipróbálnád

A mezítlábas futásnak rengeteg rajongója és ugyanennyi ellenzője akad, de nem is feltétlenül kell elköteleződni egyik vagy másik táborhoz, hanem érdemes ebben is az arany középutat választani, ha nyitott vagy a módszerre.

Kép
Egészség

Házi praktikák a térdfájdalomra, amiket érdemes kipróbálnod

Nem csak a sportolást, de a mindennapi életet is tönkrevághatja az állandó térdfájalom - de hidd el, tehetsz ellene!

2020. augusztus 4.

Kép
Egészség

„Az a célkitűzés, hogy mindenki sérülésmentesen tudjon futni” - Interjú Rajnay Kata gyógytornásszal

Ugye te is szeretnél még jó pár évig sérülésmentesen futni? Gondolom, igen! Akkor olvasd el Rajnay Kata gyógytornásszal készült interjúnkat, melyben a futókat érintő leggyakoribb érülésekről, hibákról és megoldásokról mesélt.

2020. augusztus 3.

Kép
Táplálkozás

Ez történik a testeddel, ha túl sok sót eszel

A só elemi fontosságú a szervezet működéséhez, ám a fogyasztásával kapcsolatban fontos törekedni a mértékletességre - mondjuk is, hogy miért.

2020. augusztus 1.

Kép
Egészség

5 dolog, ami TILOS, ha a várandósság idején is futsz

A jó hír, hogy állapotosan is lehet futni, ám nem mindegy, hogyan, és a megszokott rutinod bizonyos részeit mindenképpen el kell hagynod.

2020. július 30.

Kép
Egészség

A futócipőn túl

Ha ebben a melegben lecserélnéd a kedvenc futócipődet túrázásnál vagy akár csak hétköznapi viseletként egy szandálra, de maradnál a sportos vonalnál, mutatunk pár szuper darabot!

2020. július 24.

Kép
Egészség

Futócsajoknak: menő frizura nyárra, amit edzés után könnyen összedobhatsz

Gyors frizuratipp edzés utánra, ha napközben csinosan kell megjelenned!

2020. július 16.

Kép
Egészség

Interjú Macpherson Évával: "Az egészségmegőrzés nálam mindig felülírja a sportteljesítményt”

Hivatalos végzettsége szerint természetgyógyász, okleveles fitoterapeuta és funkcionális táplálkozási tanácsadó. Komplementer és alternatív gyógyítással foglalkozik, ami azt jelenti, hogy természetgyógyászként kiegészíti a hagyományos orvosi módszereket és bizonyos helyzetekben tud helyettük alternatívát kínálni. Szakmai tudását főként sportolóknál és futóknál kamatoztatja, nem mellesleg a Runner’s World szakértője is.

2020. július 10.

Kép
Egészség

Sosem késő komolyan elkezdeni futni!

Az elmúlt két évben Jeannie Rice és Gene Dykes – mindketten 1948 áprilisában születtek – jó néhány korosztályos rekordot döntött meg. De hogyan csinálják mindezt?

2020. július 10.

Előző oldal
Következő oldal
Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem