Iratkozz fel hírlevelünkre!
Magazin előfizetés
Kép
Egészség

Életem, a vádlifeszülés – elárulom, mit teszek ellene!

Hátha más is küzd ezzel a problémával.

2019. augusztus 8.

Kép
Edzés

Beáll, feszül a vádlid minden edzés után? 8 nyújtó gyakorlat, amiket tanulj meg még ma!

A nyújtás elemi fontosságú minden edzés után, a futást követően azonban külünösen nagy hangsúlyt kell fektetni a vádlik nyújtására. Itt az ideje tehát, hogy kipróbáld és megtanuld a következő 8 gyakorlatot!

2019. március 22.

Kép
Egészség

Ébredés után gyakran vádligörcs kínoz? Mondjuk, mi a teendő!

Veled is előfordult már, hogy reggel, ébredés után őrületes görcs állt a lábszáradba?

2018. március 6.

Kép
Egészség

Mi okozza az égő érzést a vádlid területén, és mit lehet tenni ellene?

Olvasónk égető érzést tapasztalt a vádlijában futás közben és azt szerette volna megtudni, mit lehet ellene tenni.

2018. január 30.

Kép
Egészség

Ezért fontos, hogy mindig lenyújtsd a vádlidat futás után!

Lehet, hogy vádlid kimarad a szokásos nyújtórutinból, pedig igazán fontos, hogy erre a testrészre is időt szánj!

2017. december 11.

Kép
Egészség

A lejtőn futás tudománya

Fuss le gyorsan a hegyről anélkül, hogy combod és vádlid megsínylené.

2017. július 19.

Kép
Edzés

Mi okozza a görcsös fájdalmat a vádliban (amelyiken csak az segít, ha megállsz)?

Érdekes kérdés érkezett dietetikus szakértőnkhöz, Frányó Eszterhez, nézd csak:

2017. május 2.

Kép
Edzés

Így erősítsd meg az alsó lábszárad!

Szakértőnk, Szántó Nelli elmondja, milyen gyakorlatokkal tudjátok hatékonyan erősíteni a lábszáratok alsó részét.

2017. március 17.

Kép
Edzés

Mi okozza a görcsös fájdalmat a vádliban (amelyiken csak az segít, ha megállsz)?

Érdekes kérdés érkezett dietetikus szakértőnkhöz, Frányó Eszterhez, nézd csak:

2017. május 2.

Kép
Edzés

Így erősítsd meg az alsó lábszárad!

Szakértőnk, Szántó Nelli elmondja, milyen gyakorlatokkal tudjátok hatékonyan erősíteni a lábszáratok alsó részét.

2017. március 17.

Kép
Lélek

Kedves Vádlik, bocsánat. Szeretettel: A Futó

Nyílt levél egy sérült futótó, Allison Pattillótól a vádliinak.

2016. szeptember 6.

Kép
Edzés

3 mozdulat az erősebb lábért és bokáért

Előzd meg a sérüléseket a következő gyakorlatokkal.

2016. július 25.

Kép
Edzés

Így nyújtsd le a vádlid futás után

Ahhoz, hogy megelőzd a sérüléseket, fontos a megfelelő nyújtás futás után. 2 gyakorlatot mutatunk, amikkel hatékonyan lenyújthatod a vádlidat.

2016. július 4.

Kép
Edzés

Erősítsd a vádlid!

A vádlid gázpedálként és fékként funkcionál futás közben.

2016. július 3.

Kép
Egészség

Nyújts és erősíts az egészséges lábakért

Jordan Metzl, Runner's World sportorvosa elmagyarázza, hogyan őrizd meg a bokád, a sarkad és a talpad egészségét.

2016. május 21.

Kép
Edzés

Így nyújtsd a vádlid

A rugalmas vádli fontos a sérülések megelőzésének érdekében.

2015. június 2.

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem