Iratkozz fel hírlevelünkre!
Magazin előfizetés

4 tipp, hogy lehűtsd magad nyáron

4 tipp, hogy lehűtsd magad nyáron
Facebook
Twitter
Pinterest
Nyáron nagyszerű futni, ám a melegben kihívást jeletnhet. Megmutatjuk, hogyan küzdhetsz meg a hőséggel és hogyan hozhatod ki magadból a maximumot.

1. Fuss hűvösben
Fuss korán reggel, vagy napnyugta után, ilyenkor nincs annyira meleg. Ha tombol a kánikula, inkább válaszd a futópadot.

2. Hidratálj futás előtt, közben és után
A hőségben több folyadékot kell innod. Futás előtt legalább 2,5 dl folyadékot igyál és ne hagd otthon a kualcsod. Érdemes sportitalt innod ha végeztél, hogy az izzadás során elvesztett elektrolitokat is pótold.

3. Fuss vízparton
A folyók, tavak, tengerpart környékén hűvösebb az idő és a szél is jobban fúj.

4. Fuss erdőben
Az aszfalt csak úgy önti magából a meleget, ezért válassz inkább füves, vagy földes talajt.

Folytatjuk.

Olvasd el ezt is!
Tovább olvasok
Kép

Az edzés utáni kínzó fejfájás elkerülhető, de figyelned kell néhány dologra!

Egy kőkemény edzés épp elég fájdalmat tud okozni, semmi szükség arra, hogy még a fejed is fájjon utána - nem igaz?

Kép

Miért veszélyes - és nem erény - a futók magas fájdalomtűrése?

Fáj? Igen…kicsit, nem vészes. És persze elmész futsz fél órát, órát, egy félmaratont, edzel rendszeresen „pici” fájdalommal. Ami valójában lehet, hogy nem is olyan pici.

Kép

Büntetőkör #25 - Folytatódik a beszélgetés a maratonfutó-legendával, Szekeres Ferenccel

Ha tetszett az első rész, most meghallgathatod, mi mindenről beszélgetett még Simonyi Balázs Szekeres Ferenccel!

Kép

Az Aloe vera 5 fantasztikus hatása, amik különösen hasznosak a hideg idő beálltával

Nyáron sebgyógyításra, napégésre fantasztikus az Aloe vera, de az igazság azt, hogy ezt a csodanövényt az év 365 napján érdemes lenne használni - mondjuk is, hogy miért!

Kép

A futópad-tulajdonosok mindössze 14 százalékának van rendkívüli motivációja az edzések elvégzéséhez

Ugyanakkor ők még mindig motiváltabbak, mint más, aki fitneszgépeken, otthoni sporteszközök használatával sportol rendszeresen – derült ki egy tanulmányból.

Kép

Zsírégetés? Egészséges szív? Van egy másik nagyon fontos ok, amiért minden nőnek kardióznia kéne

Sokan akkor kezdenek kardiózni, amikor leadnának néhány kilót, magasabb a vérnyomásuk a kelleténél, vagy mert szeretnének általánosan fittebbek lenni. Ám van még egy nagyon fontos érv a kardiózás mellett - a nők számára!

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem