3 dolog, ami meggátol a futásban

Olyan hétköznapi dolgok miatt is kisebb eséllyel indulsz futni, amiket nem is gondolnál. Megmutatjuk, pontosan mik ezek.

Olyan hétköznapi dolgok miatt is kisebb eséllyel indulsz futni, amiket nem is gondolnál. Megmutatjuk, pontosan mik ezek.

Ebédig semmit nem eszel
Lehet, hogy reggel nem vagy éhes, vagy rohansz, esetleg sosem szoktál reggelizni, pedig kutatások szerint nagyobb eséllyel mész edzeni, ha kajával indítod a napod, sőt akár 200 kalóriával többet égethetsz a nap folyamán. Egyél tojást, avokádót, sajtot és joghurtot.

A telefonod nyomkodod
A Facebook posztok és a hírek olvasgatása nem juttat közelebb a célodhoz, hiszen így rengeteg időt elpazarolsz, ráadásul kisebb eséllyel húzol futócipőt.

Rengeteget dolgozol
A sok üléssel tölött óra hatására csökken az akaraterőd és nagyobb eséllyel hagyod ki az edzést. Persze a rossz döntésben a sok mentális stressz is közrejátszhat. Érdemes ilyenkor reggel edzened.

Olvasd el ezt is!
Szereted a kihívásokat? Fuss az év leghidegebb időszakában és légy részese egy nemzetközi versenynek!

Minden év januárjának és februárjának utolsó vasárnapján világszerte csatlakoznak a finn kezdeményezésű Yours Truly futáshoz.

Javíts az edzéseid hatékonyságán!

Hozd ki a legtöbbet az edzéseidből végre!

Hogyan vedd rá a párodat, hogy veled fusson?

Sokszor ábrándozol arról, hogy együtt futsz a szerelmeddel, és irigykedsz azokra, akiknek a párjuk szintén a futás szerelmese? Inkább próbáld meg rávenni, hogy veled menjen!

Olvasd el ezt, mielőtt legközelebb dühösen mennél el futni

Amikor "majd' szét robbansz", a legjobb ötletnek egy kiadós futás tűnik?

Na mi a pálya?

A résztávos pályaedzés szépségei az amatőr futó(anyuka) szemszögéből.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft