Dinnyés-meggyes smoothie futás utánra

Futás után nagyon fontos a regeneráció. Segíts a szervezetednek ezzel az itallal, hogy feltöltse a kiürült tápanyagraktárait!

Futás után nagyon fontos a regeneráció. Segíts a szervezetednek ezzel az itallal, hogy feltöltse a kiürült tápanyagraktárait!

Hozzávalók:

  • 2 marék görögdinnye
  • 1 marék meggy
  • 1 narancs

A narancs levét facsard ki, aztán mindent turmixolj össze, és már ihatod is.

A meggyben antioxdánsok vannak, a dinnyében pedig aminosav- mindkettő csökkenti az edzés után jelentkező fájdalmakat. Mindhárom gyümölcs C-vitaminban gazdag, ami segít megvédeni az immunrendszered.
2 főre, adagonként 124 kalória.

Olvasd el ezt is!
Szereted a kihívásokat? Fuss az év leghidegebb időszakában és légy részese egy nemzetközi versenynek!

Minden év januárjának és februárjának utolsó vasárnapján világszerte csatlakoznak a finn kezdeményezésű Yours Truly futáshoz.

Javíts az edzéseid hatékonyságán!

Hozd ki a legtöbbet az edzéseidből végre!

Hogyan vedd rá a párodat, hogy veled fusson?

Sokszor ábrándozol arról, hogy együtt futsz a szerelmeddel, és irigykedsz azokra, akiknek a párjuk szintén a futás szerelmese? Inkább próbáld meg rávenni, hogy veled menjen!

Olvasd el ezt, mielőtt legközelebb dühösen mennél el futni

Amikor "majd' szét robbansz", a legjobb ötletnek egy kiadós futás tűnik?

Na mi a pálya?

A résztávos pályaedzés szépségei az amatőr futó(anyuka) szemszögéből.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft