A legjobb nyári zöldségek futóknak

Töltsd fel velük a kamrád!

Töltsd fel velük a kamrád!

1. Tök és cukkini

Káliumban és C-vitaminban gazdagok, grillezve pedig isteni finomak.

2. Paradicsom

Likopinban és C-vitaminban gasdag, véd a daganatos betegségek ellen.

3. Paprika

A benne lévő C-vitamin megvédi a bőröd az UV károsodástól.

4. Padlizsán

A benne lévő nazunin void az agysejteket az oxidatív károsodástól.

5. Uborka

Nagy része víz, héja viszont rostokban gazdag, így véd a magas vérnyomás ellen.

Olvasd el ezt is!
Olvasd el ezt is! Céklalé: a bajnokok itala

6. Kukorica

Folátban gazdag, mely védi a szíved és érrendszered, ráadásul várandós nőknek is ajánlott a fogyasztása. A béta-kriptoxantin pedig véd a tüdőrák ellen.

7. Rukkola

Rengeteg fitotápanyagot tartalmaz, mely jót tesz a gyomornak és a rák egyes fajtáitól is megvédhet.

Akkor is edzened kellene, ha nincs kedved?

Minden sportoló ember életében eljön a pont, amikor a háta közepére sem kívánja a mozgást. Egy új kutatás szerint viszont pontosan ilyenkor nem érdemes kihagynod a sportolást!

Az 5 legkönnyebb gyakorlat hasizomra

A core izmok erősítik és stabilizálják a gerinced és medencéd, ezért az első lépés ezeknek az izmoknak az erősítése, ha golyóálló testre vágysz.

Tedd helyre a kapcsolatodat a kajával!

Előfordult már, hogy diétáztál, és szerettél volna megszabadulni pár kilótól? Vagy másokhoz hasonlítgattad a tested? Ha igen, olvass tovább!

NO POST NO RUN

No post no run - mondják futóberkeken belül viccesen, vagyis, ha nem posztolsz a futásodról – például fotót – akkor az a futás nem is számít. Lássuk hát, melyek a jó futós fotók alapjai.

Hol kapható a Fuss&Főzz könyv?

Nem tudtad még beszerezni a Fuss&Főzz című könyvünket?

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft