6 ok, amiért az edzés a legjobb hangulatjavító

A futás pozitívumat nem győzzük sorolni. Itt egy újabb lista arról, hogyan javíthat a hangulatodon.

A futás pozitívumat nem győzzük sorolni. Itt egy újabb lista arról, hogyan javíthat a hangulatodon.

Olvasd el ezt is!
  1. a futás segíthet, hogy tisztábban lásd a dolgokat, hiszen az agyad azon része is dolgozik közben, mely a döntéshozásért, érzelmi feldolgozásért felel.
  2. csökkenti a szorongást és feszültséget: növeli a szerotonin szintjét a szervezetedben, mely csökkenti a negatív gondolatok mennyiségét.
  3. ellenállóbbá tesz a stresszel szemben: a rendszeres futás az agy azon részeit stimulálja, melyek a hangulat szabályozásáért is felel.
  4. boldogabbá tesz, hiszen endorfin szabadul fel a szervezetedben
  5. elégedettebb leszel általa a testeddel: kisebb eséllyel álldogálsz idegesen a tükör előtt, ha rendszeresen mozogsz.
  6. csökkenti a fájdalmat: a runner’s high érzése során csökken a fájdalmad, ezt kutatások bizonyítják.
Betegség esetén mikor futhatsz és mikor nem?

Amikor egy edzéstervet követsz, vagy csak szimplán hozzászoktál ahhoz, hogy rendszeresen futsz, biztosan rosszul érint, amikor egy betegség miatt szünetet kell tartani. Most eláruljuk, mely betegségeknél, mikor szabad a pálya, és mikor maradj inkább otthon!

Két futó segített a 73 éves, sérült férfinak, hogy átérjen a célvonalon

John Wilkie a Rock’n’ Roll Arizona félmaratonon indult, ám néhány méterrel a cél előtt elesett.

Egy hónapon keresztül minden nap megcsináltam 10 fekvőtámaszt. Íme az eredmény

Azt mondják, az apró változtatások hatalmas eredményhez vezethetnek. A Women’s Health egyik szerzője, Kristen Domonell kíváncsi volt, mi történik akkor, ha átalakítja a hagyományos edzéstervét és egy hónapon keresztül minden egyes nap megcsinál 10 fekvőtámaszt. Íme, az eredmény.

Egy újabb ok arra, hogy otthon hagyd a fülhallgatód

Létezik egy kifejezés, amit azokra az emberekre használnak, akik nem tudnak a telefonjuk nélkül élni: nomofóbia.

6 étel, amitől megnyugszol

Megkértük dr. Drew Ramseyt, a Columbia University pszichiáterét, hogy adjon pár tippet, mit érdemes enned, ha stresszes vagy. Így biztos lehetsz benne, hogy nem hízol el.

Ajándék apának: 1 éves előfizetés 30% kedvezménnyel
Borító
Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft