Még 3 mozdulat az erősebb lábért és bokáért

Előzd meg a sérüléseket a következő gyakorlatokkal.

Előzd meg a sérüléseket a következő gyakorlatokkal.

1. Lábnyújtás gumiszalaggalAkassz egy gumiszalagot a kanapé lábához. Úlj a talajra és a gumiszalag hurkába dugd bele nyújtva a bal lábad. A sarkad a talajon tartva döntsd kifelé a lábfejed. Ismételd 10-20-szor, aztán jöhet a jobb lábad is.
forrás: runnersworld.co.uk

1. Lábnyújtás gumiszalaggal
Akassz egy gumiszalagot a kanapé lábához. Úlj a talajra és a gumiszalag hurkába dugd bele nyújtva a bal lábad. A sarkad a talajon tartva döntsd kifelé a lábfejed. Ismételd 10-20-szor, aztán jöhet a jobb lábad is.

2. Vádliemelés dobozonÁllj egy dobozra, vagy step padra egyenesen, úgy, hogy a talppárnáid és lábujjaid érintkezzenek a felülettel. Lassan emelkedj lábujjhegyre, majd lassan, 10-is számolva engedd le a sarkaid. 3x15 ismétlést végezz.
forrás: runnersworld.co.uk

2. Vádliemelés dobozon
Állj egy dobozra, vagy step padra egyenesen, úgy, hogy a talppárnáid és lábujjaid érintkezzenek a felülettel. Lassan emelkedj lábujjhegyre, majd lassan, 10-is számolva engedd le a sarkaid. 3x15 ismétlést végezz.

3. Guggolásból felugrásÁllj vállszélességnél nagyobb terpeszbe, a karjaid nyújtsd magad elé. Guggolj le, majd egyenes háttal, robbanékonyan ugorj fel. 3x15 ismétlést végezz.
forrás: runnersworld.co.uk

3. Guggolásból felugrás
Állj vállszélességnél nagyobb terpeszbe, a karjaid nyújtsd magad elé. Guggolj le, majd egyenes háttal, robbanékonyan ugorj fel. 3x15 ismétlést végezz.

Olvasd el ezt is!
4 tipp - erre figyelj, ha esőben futsz

Ha a természet megtréfál és a versenyed napján hatalmas esővel köszönt, fogadd meg a következő tanácsokat.

Tízperces gyalogló edzésterv, amit ebédidőben is elvégezhetsz

Van olyan, hogy nincs kedved normálisan edzeni, pedig nagyon szükséged lenne a mozgásra. Vagy éppen most lábadozol egy sérülésből, és csak szoktatnod kell a testedet ahhoz, hogy újra elkezdesz sportolni. Bármelyik is igaz rád, az alábbi tízperces edzésterv neked szól!

Játssz a társaddal futás közben!

Amerikában van egy játék, „Would you rather” a neve, melynek lényege, hogy a kérdésben feltett két opció közül kell kiválasztani azt, amelyik szimpatikusabb.

Az ünnepek alatt fuss kevesebbet, figyelj a családra jobban!

Mindjárt itt a karácsony. Az ősz elrepült és már talán kezdetét is vette a nagy hajtás.

Tíz furcsa tény a futókról

Különös fajta a futó, az biztos. Sebtapaszt teszünk a mellbimbónkra, nyíltan beszélünk arról, sikerült-e már aznap wc-re mennünk, és önszántunkból kimegyünk a hőségbe vagy a fagyba, hogy fussunk egy csomó kilométert.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft