Még 3 mozdulat az erősebb lábért és bokáért

Előzd meg a sérüléseket a következő gyakorlatokkal.

Előzd meg a sérüléseket a következő gyakorlatokkal.

1. Lábnyújtás gumiszalaggalAkassz egy gumiszalagot a kanapé lábához. Úlj a talajra és a gumiszalag hurkába dugd bele nyújtva a bal lábad. A sarkad a talajon tartva döntsd kifelé a lábfejed. Ismételd 10-20-szor, aztán jöhet a jobb lábad is.
forrás: runnersworld.co.uk

1. Lábnyújtás gumiszalaggal
Akassz egy gumiszalagot a kanapé lábához. Úlj a talajra és a gumiszalag hurkába dugd bele nyújtva a bal lábad. A sarkad a talajon tartva döntsd kifelé a lábfejed. Ismételd 10-20-szor, aztán jöhet a jobb lábad is.

2. Vádliemelés dobozonÁllj egy dobozra, vagy step padra egyenesen, úgy, hogy a talppárnáid és lábujjaid érintkezzenek a felülettel. Lassan emelkedj lábujjhegyre, majd lassan, 10-is számolva engedd le a sarkaid. 3x15 ismétlést végezz.
forrás: runnersworld.co.uk

2. Vádliemelés dobozon
Állj egy dobozra, vagy step padra egyenesen, úgy, hogy a talppárnáid és lábujjaid érintkezzenek a felülettel. Lassan emelkedj lábujjhegyre, majd lassan, 10-is számolva engedd le a sarkaid. 3x15 ismétlést végezz.

3. Guggolásból felugrásÁllj vállszélességnél nagyobb terpeszbe, a karjaid nyújtsd magad elé. Guggolj le, majd egyenes háttal, robbanékonyan ugorj fel. 3x15 ismétlést végezz.
forrás: runnersworld.co.uk

3. Guggolásból felugrás
Állj vállszélességnél nagyobb terpeszbe, a karjaid nyújtsd magad elé. Guggolj le, majd egyenes háttal, robbanékonyan ugorj fel. 3x15 ismétlést végezz.

Olvasd el ezt is!
Betegség esetén mikor futhatsz és mikor nem?

Amikor egy edzéstervet követsz, vagy csak szimplán hozzászoktál ahhoz, hogy rendszeresen futsz, biztosan rosszul érint, amikor egy betegség miatt szünetet kell tartani. Most eláruljuk, mely betegségeknél, mikor szabad a pálya, és mikor maradj inkább otthon!

Két futó segített a 73 éves, sérült férfinak, hogy átérjen a célvonalon

John Wilkie a Rock’n’ Roll Arizona félmaratonon indult, ám néhány méterrel a cél előtt elesett.

Egy hónapon keresztül minden nap megcsináltam 10 fekvőtámaszt. Íme az eredmény

Azt mondják, az apró változtatások hatalmas eredményhez vezethetnek. A Women’s Health egyik szerzője, Kristen Domonell kíváncsi volt, mi történik akkor, ha átalakítja a hagyományos edzéstervét és egy hónapon keresztül minden egyes nap megcsinál 10 fekvőtámaszt. Íme, az eredmény.

Egy újabb ok arra, hogy otthon hagyd a fülhallgatód

Létezik egy kifejezés, amit azokra az emberekre használnak, akik nem tudnak a telefonjuk nélkül élni: nomofóbia.

6 étel, amitől megnyugszol

Megkértük dr. Drew Ramseyt, a Columbia University pszichiáterét, hogy adjon pár tippet, mit érdemes enned, ha stresszes vagy. Így biztos lehetsz benne, hogy nem hízol el.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft