4 tipp, hogy lehűtsd magad nyáron

Nyáron nagyszerű futni, ám a melegben kihívást jeletnhet. Megmutatjuk, hogyan küzdhetsz meg a hőséggel és hogyan hozhatod ki magadból a maximumot.

Nyáron nagyszerű futni, ám a melegben kihívást jeletnhet. Megmutatjuk, hogyan küzdhetsz meg a hőséggel és hogyan hozhatod ki magadból a maximumot.

1. Fuss hűvösben
Fuss korán reggel, vagy napnyugta után, ilyenkor nincs annyira meleg. Ha tombol a kánikula, inkább válaszd a futópadot.

2. Hidratálj futás előtt, közben és után
A hőségben több folyadékot kell innod. Futás előtt legalább 2,5 dl folyadékot igyál és ne hagd otthon a kualcsod. Érdemes sportitalt innod ha végeztél, hogy az izzadás során elvesztett elektrolitokat is pótold.

3. Fuss vízparton
A folyók, tavak, tengerpart környékén hűvösebb az idő és a szél is jobban fúj.

4. Fuss erdőben
Az aszfalt csak úgy önti magából a meleget, ezért válassz inkább füves, vagy földes talajt.

Folytatjuk.

Olvasd el ezt is!
Nincs energiád? 6 dolog, ami segít kirobbanó formába kerülni

Ha az utóbbi időben úgy érzed, hogy soha nincs elég erőd a futásokhoz, edzésekhez, vagy úgy általában a mindennapokhoz, az alábbi változások a segítségedre lesznek!

5 ok - ezért hízol el télen

A telet sokan utálják: hideg, latyakos és a napot is ritkán látod. Mindenki köhög, beteg és a bankkártyádon is jóval kevesebb a pénz.

5 tipp - így állítsd meg az izzadást edzés után

Hogy ne ragadj az izzadtságtól még órákkal edzés után sem…

Rövidítsd le a megfázásod 3 nappal

Egy tabletta elég ahhoz, hogy megállítsa az orrfolyást!

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft