5 egyszerű tipp - táplálkozz egészségesebben

Ha el szeretnéd kerülni a karácsonyi elhízást, vagy esetleg az ünnepek után vennél vissza egy kicsit, a következő trükköket bátran bevetheted.

Ha el szeretnéd kerülni a karácsonyi elhízást, vagy esetleg az ünnepek után vennél vissza egy kicsit, a következő trükköket bátran bevetheted.

Olvasd el ezt is!

Kezdd a reggelt zabpehellyel

Rostban gazdag, ezért jót tesz a szívednek és a koleszterinszinted is csökkenti. Emellett magnéziumot és káliumot is tartalmaz, melyek szintén a ketyegődnek tesznek jót.

Egyél bablevest ebédre

A bab élelmi rostokat tartalmaz, emellett elég laktató, így biztos, hogy nem fogsz utána megéhezni.

Válaszd a karfiolt köretnek

A karfiol nagyon alacsony kalóriatartalmú, emellett káliumot is tartalmaz.

Desszertnek válaszd az étcsokit

A keserűcsoki szintén elősegíti a helyes szívműködést, ugyanakkor fitotápanyagokban is gazdag.

Fogyassz több színes salátát

A zöldségek vitaminokban és ásványi anyagokban is nagyon gazdagok, emellett minden szín más-más tápanyagot tartalmaz. A zöldek folátban, a pirosan likopinban, a citromsárgák például C-vitaminban gazdagok.

Na mi a pálya?

A résztávos pályaedzés szépségei az amatőr futó(anyuka) szemszögéből.

4 nő éppen New Yorkból Washingtonba fut - de vajon miért?

A futás egyúttal egy nőjogi ügyet szolgálna.

Nincs energiád? 6 dolog, ami segít kirobbanó formába kerülni

Ha az utóbbi időben úgy érzed, hogy soha nincs elég erőd a futásokhoz, edzésekhez, vagy úgy általában a mindennapokhoz, az alábbi változások a segítségedre lesznek!

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft