Vitaminok, amik futók számára elengedhetetlenek

A futások alatt olyan igénybevételnek teszed ki a testedet, hogy bizonyos vitaminokra extrán szükséged lesz ahhoz, hogy hosszú távon egészséges és sérülésmentes legyen az életed.

A futások alatt olyan igénybevételnek teszed ki a testedet, hogy bizonyos vitaminokra extrán szükséged lesz ahhoz, hogy hosszú távon egészséges és sérülésmentes legyen az életed.

Olvasd el ezt is!

Mindenképpen ügyelj arra, hogy az alábbi vitaminokat a táplálkozás útján, és ha ez nem könnyű, étrend-kiegészítő formájában bejuttasd:

Magnézium
Több vizsgálat is bebizonyította már, hogy minden ember számára fontos a megfelelő magnézium-bevitel, viszont a futókra ez hatványozottabban igaz. Segít abban, hogy a csontjaid egészségesek maradjanak, és segítségével könnyebben elkerülheted a kimerültséget is!

Kálium
Azért hasznos, mert segíti az izmaid, idegrendszered és szíved megfelelő működését, viszont az izzadás útján sok távozik a testedből. Megtalálod például a banánban is, de a különböző sportitalokban is!

Kalcium
Nem csak a csontjaid és a fogad lesz tőle erős, de az izomműködést is támogatja. Fogyassz rendszeresen tejtermékeket, spenótot, mert ezekben nagy mennyiségben megtalálható.

Olvasd el ezt is!

D-vitamin
Erre azért van szükség, hogy a kalcium be tudjon épülni az izmaidba. Nyáron egyszerű a dolgod, mert a napfény hatására sok termelődik a szervezetedben, télen viszont táplálkozás útján kell pótolni. A legjobb, ha táplálék-kiegészítő formájában fogyasztod a téli időszakban.

C-vitamin
Abban, hogy az immunrendszered erős maradjon, a C-vitamin a lehető legjobb társad. Segítségével elkerülheted, hogy a betegségek legyőzzék a szervezetedet, ezáltal a teljesítményed sem romlik. Télen nagyobb dózisban érdemes fogyasztani, mint a tavasz-nyári szezonban.

Kép
forrás: http://webshop.bioco.hu/vitaminok-asvanyi-anyagok/bioco-csipkebogyos-retard-c-vitamin-1000mg-60db
Betegség esetén mikor futhatsz és mikor nem?

Amikor egy edzéstervet követsz, vagy csak szimplán hozzászoktál ahhoz, hogy rendszeresen futsz, biztosan rosszul érint, amikor egy betegség miatt szünetet kell tartani. Most eláruljuk, mely betegségeknél, mikor szabad a pálya, és mikor maradj inkább otthon!

Két futó segített a 73 éves, sérült férfinak, hogy átérjen a célvonalon

John Wilkie a Rock’n’ Roll Arizona félmaratonon indult, ám néhány méterrel a cél előtt elesett.

Egy hónapon keresztül minden nap megcsináltam 10 fekvőtámaszt. Íme az eredmény

Azt mondják, az apró változtatások hatalmas eredményhez vezethetnek. A Women’s Health egyik szerzője, Kristen Domonell kíváncsi volt, mi történik akkor, ha átalakítja a hagyományos edzéstervét és egy hónapon keresztül minden egyes nap megcsinál 10 fekvőtámaszt. Íme, az eredmény.

Egy újabb ok arra, hogy otthon hagyd a fülhallgatód

Létezik egy kifejezés, amit azokra az emberekre használnak, akik nem tudnak a telefonjuk nélkül élni: nomofóbia.

6 étel, amitől megnyugszol

Megkértük dr. Drew Ramseyt, a Columbia University pszichiáterét, hogy adjon pár tippet, mit érdemes enned, ha stresszes vagy. Így biztos lehetsz benne, hogy nem hízol el.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft