Vitaminok, amik futók számára elengedhetetlenek

A futások alatt olyan igénybevételnek teszed ki a testedet, hogy bizonyos vitaminokra extrán szükséged lesz ahhoz, hogy hosszú távon egészséges és sérülésmentes legyen az életed.

A futások alatt olyan igénybevételnek teszed ki a testedet, hogy bizonyos vitaminokra extrán szükséged lesz ahhoz, hogy hosszú távon egészséges és sérülésmentes legyen az életed.

Olvasd el ezt is!

Mindenképpen ügyelj arra, hogy az alábbi vitaminokat a táplálkozás útján, és ha ez nem könnyű, étrend-kiegészítő formájában bejuttasd:

Magnézium
Több vizsgálat is bebizonyította már, hogy minden ember számára fontos a megfelelő magnézium-bevitel, viszont a futókra ez hatványozottabban igaz. Segít abban, hogy a csontjaid egészségesek maradjanak, és segítségével könnyebben elkerülheted a kimerültséget is!

Kálium
Azért hasznos, mert segíti az izmaid, idegrendszered és szíved megfelelő működését, viszont az izzadás útján sok távozik a testedből. Megtalálod például a banánban is, de a különböző sportitalokban is!

Kalcium
Nem csak a csontjaid és a fogad lesz tőle erős, de az izomműködést is támogatja. Fogyassz rendszeresen tejtermékeket, spenótot, mert ezekben nagy mennyiségben megtalálható.

Olvasd el ezt is!

D-vitamin
Erre azért van szükség, hogy a kalcium be tudjon épülni az izmaidba. Nyáron egyszerű a dolgod, mert a napfény hatására sok termelődik a szervezetedben, télen viszont táplálkozás útján kell pótolni. A legjobb, ha táplálék-kiegészítő formájában fogyasztod a téli időszakban.

C-vitamin
Abban, hogy az immunrendszered erős maradjon, a C-vitamin a lehető legjobb társad. Segítségével elkerülheted, hogy a betegségek legyőzzék a szervezetedet, ezáltal a teljesítményed sem romlik. Télen nagyobb dózisban érdemes fogyasztani, mint a tavasz-nyári szezonban.

Kép
forrás: http://webshop.bioco.hu/vitaminok-asvanyi-anyagok/bioco-csipkebogyos-retard-c-vitamin-1000mg-60db
Curry-s édesburgonyaleves

Mutatunk egy receptet, ami garantáltan felmelegít egy hosszú futás után!

Trükkök a futópadon: ne unatkozz!

A futópados edzés elég monoton lehet, de mutatunk pár trükköt, amivel kicsit izgalmasabbá teheted.

Ki tartja jobban a tempót a maratonon?

Állítólag a nők 18,7 százalékkal jobban tartják magukat az egyenletes tempóhoz a maratonokon, mint a férfiak. Jens Jakob Andersen, a runrepeat.com alapítója 1.815.091 maratoni eredményt vizsgált meg 131 2008 és 2014 között megrendezett versenyről.

Milyen hatással van a zene a futásra?

Te szoktál zenét hallgatni futás közben? Képzeld, jó hatással van a futásodra és a regenerációra is, egy új kutatás szerint. Csak a tempó nem mindegy.

Ez történik a testeddel, ha lecseréled a kávét matcha teára

A matcha tea nemcsak a kávéimádóknak jó alternatíva, de azok számára is szuper, akik nem szeretik a kávé ízét, de olykor jól jönne egy kis energialöket!

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft