21 gondolat, ami megfordul egy futó fejében, amikor a szupermarketben vásárol

A futók számára a kaják minősége, és az étrend nagyon fontos: mit eszünk futás előtt, után, esetleg közben? Mitől regenerálódnak könnyebben az izmaink, ízületeink? Mitől lesznek erősek a csontjaink? Mitől lesz elég energiánk? Na és még legyen finom is!

A futók számára a kaják minősége, és az étrend nagyon fontos: mit eszünk futás előtt, után, esetleg közben? Mitől regenerálódnak könnyebben az izmaink, ízületeink? Mitől lesznek erősek a csontjaink? Mitől lesz elég energiánk? Na és még legyen finom is!

Ezek a gondolatok biztosan a te fejedben is megfordulnak, amikor épp ételt vásárolsz:

  1. Na jó, bevásárolok a hétre, és most tényleg csak szuperegészséges alapanyagokat veszek!
  2. Jöhet egy kis spenót a reggeli turmixomhoz, meg rukola a salátámba, ó mennyi zöldség.

  3. Kell egy kis sovány hús is az izmaimnak: csirkemell és valamilyen hal.

  4. Óóóó…. Kezdek éhes lenni! De jól néz ki az a sajtos stangli!

  5. Légy erős! Nem kellenek az üres kalóriák, meg a finomított liszt. Hol is vannak a teljes kiőrlésű kenyerek?

  6. Meg is vannak! Ne már, most meg itt vannak ezek a finom fehér zsömlék is…

  7. Egy zsömlét simán megehetek holnap, úgyis futok 15K-t!

  8. Na jó, akkor menjünk a tésztákhoz, lesz egy-két szénhidrátfeltöltés mostanában a versenyek miatt, nem baj ha van otthon bőven! De jó kis bolognait csinálok majd sajttal…

  9. SAJT….sajt….

  10. Huh, nem kellett volna futnom, mielőtt elindultam vásárolni.

  11. Mindegy, a sajt jó, van benne kalcium meg protein, muszáj enni!

  12. Milyen jól néz ki az a csokis keksz is ott… ne ebben fehércsoki darabok is vannak?

  13. Tényleg ennem kellett volna valamit!

  14. Haladjunk tovább az energiaszeletekhez, nincs valami új íz?

  15. Jesszus, milyen drágák ezek!

  16. Inkább csinálok magamnak otthon, van egy csomó recept a neten. (Pl. ITT egy – a szerk.)

  17. Kellene valamilyen tej is. De növényit igyak vagy rendeset?

  18. Annyira stresszes ez a vásárlás: egy kis édesség biztosan segítene rajtam!!!

  19. Egy kis jégkrém például? Az nem olyan rossz, hiszen hideg, és a testemnek plusz energia kell ahhoz, hogy felmelegítse!

  20. Viszont nagyon tetszik az a Snickers is a pénztárnál… milyen régen ettem már!

  21. Soha többet nem indulok el úgy a boltba, hogy előtte futok. Soha, de soha!
Az 5 legkönnyebb gyakorlat hasizomra

A core izmok erősítik és stabilizálják a gerinced és medencéd, ezért az első lépés ezeknek az izmoknak az erősítése, ha golyóálló testre vágysz.

Tedd helyre a kapcsolatodat a kajával!

Előfordult már, hogy diétáztál, és szerettél volna megszabadulni pár kilótól? Vagy másokhoz hasonlítgattad a tested? Ha igen, olvass tovább!

NO POST NO RUN

No post no run - mondják futóberkeken belül viccesen, vagyis, ha nem posztolsz a futásodról – például fotót – akkor az a futás nem is számít. Lássuk hát, melyek a jó futós fotók alapjai.

Hol kapható a Fuss&Főzz könyv?

Nem tudtad még beszerezni a Fuss&Főzz című könyvünket?

Melegedj fel a hideg futások után ezzel a smoothie-val!

Ez a smoothie felmelegít, ráadásul ellát fehérjével és szénhidrátokkal, szóval tökéletes egy zod, téli futás után.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft