Töltsd fel a szénhidrátraktáraid tészta nélkül

Ha esetleg valamilyen csoda folytán megunnád a tésztát, próbáld ki a következő 3 alapanyagot, amikkel ugyanannyira hatékonyan pótolhatod az elvesztett szénhidrátokat!

Ha esetleg valamilyen csoda folytán megunnád a tésztát, próbáld ki a következő 3 alapanyagot, amikkel ugyanannyira hatékonyan pótolhatod az elvesztett szénhidrátokat!

Olvasd el ezt is!

Barna rizs

Egészségesebb, mint a fehér, ráadásul a szénhidrátok mellett rostokkal is ellát. Készíts el simán köretként, vagy süss stir-fry-t: a főtt rizshez keverj pirított zöldségeket és húst.

Édesbugonya

Ugyanazokat készítheted el belőle, mint a sima krumpliból, ám ennek a nevéből adódóan édeskésebb az íze. Készíts belőle pürét, süsd meg, vagy vágd vékonyra és fogyaszd csipsz helyett.

Quinoa

Eheted reggelire kásaként, ebédre és vacsorára pedig köretként és salátaként is. Ez az egyik legjobb gabonaféle, amit csak választhatsz!

Az 5 legkönnyebb gyakorlat hasizomra

A core izmok erősítik és stabilizálják a gerinced és medencéd, ezért az első lépés ezeknek az izmoknak az erősítése, ha golyóálló testre vágysz.

Tedd helyre a kapcsolatodat a kajával!

Előfordult már, hogy diétáztál, és szerettél volna megszabadulni pár kilótól? Vagy másokhoz hasonlítgattad a tested? Ha igen, olvass tovább!

NO POST NO RUN

No post no run - mondják futóberkeken belül viccesen, vagyis, ha nem posztolsz a futásodról – például fotót – akkor az a futás nem is számít. Lássuk hát, melyek a jó futós fotók alapjai.

Hol kapható a Fuss&Főzz könyv?

Nem tudtad még beszerezni a Fuss&Főzz című könyvünket?

Melegedj fel a hideg futások után ezzel a smoothie-val!

Ez a smoothie felmelegít, ráadásul ellát fehérjével és szénhidrátokkal, szóval tökéletes egy zod, téli futás után.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft