Így válhatsz optimistább futóvá

Félig tele a poharad, vagy üres? Az optimisták az előbbit választják, ám nem mindenki néz ilyen pozitívan a dolgokra.

Félig tele a poharad, vagy üres? Az optimisták az előbbit választják, ám nem mindenki néz ilyen pozitívan a dolgokra.

Pedig általában pont akkor van a legnagyobb szükség a pozitív szemléletre, amikor a dolgok nem alakulnak jól. Megmutatjuk, hogyan válhatsz optimistább futóvá.

Először is, kezdd azzal minden napod, hogy átgondolod, milyen jó dolgok vannak az életedben. Az első pár próbálkozás után sokkal könnyebb lesz, ezt is gyakorolni kell. Ha például látsz egy futót, aki nagyszerűen sportol, biztos eszedbe jut, hogy mennyit készülhetett. Ez így van az optimizmussal is.

Optimizmus futóknak

Az optimista emberek általában hálásak. Ez pedig a futóknál is fontos, pláne versenyek, nehéz futások és sérülések alkalmával.

A futás nem mindenkinek adatik meg. Amikor legközelebb azt mondod magadban, hogy „el kell mennem futni”, inkább fogalmazd át arra, hogy „el tudok menni futni”, hiszen van két lábad, erős tüdőd és akaraterőd.

A mantrád

A legjobb, ha kitalálsz egy mantrát, ami átlendít a nehéz helyzeteken futás közben. Ez lehet egy szó, egy mondat, bármi, ami erőt ad. Ne add fel, ha elsőre nem sikerül, ehhez idő kell, hiszen nem tudsz egyik pillanatról a másikra megváltozni.

Olvasd el ezt is!
Betegség esetén mikor futhatsz és mikor nem?

Amikor egy edzéstervet követsz, vagy csak szimplán hozzászoktál ahhoz, hogy rendszeresen futsz, biztosan rosszul érint, amikor egy betegség miatt szünetet kell tartani. Most eláruljuk, mely betegségeknél, mikor szabad a pálya, és mikor maradj inkább otthon!

Két futó segített a 73 éves, sérült férfinak, hogy átérjen a célvonalon

John Wilkie a Rock’n’ Roll Arizona félmaratonon indult, ám néhány méterrel a cél előtt elesett.

Egy hónapon keresztül minden nap megcsináltam 10 fekvőtámaszt. Íme az eredmény

Azt mondják, az apró változtatások hatalmas eredményhez vezethetnek. A Women’s Health egyik szerzője, Kristen Domonell kíváncsi volt, mi történik akkor, ha átalakítja a hagyományos edzéstervét és egy hónapon keresztül minden egyes nap megcsinál 10 fekvőtámaszt. Íme, az eredmény.

Egy újabb ok arra, hogy otthon hagyd a fülhallgatód

Létezik egy kifejezés, amit azokra az emberekre használnak, akik nem tudnak a telefonjuk nélkül élni: nomofóbia.

6 étel, amitől megnyugszol

Megkértük dr. Drew Ramseyt, a Columbia University pszichiáterét, hogy adjon pár tippet, mit érdemes enned, ha stresszes vagy. Így biztos lehetsz benne, hogy nem hízol el.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft