7 szolgáltatás, aminek minden futó örülne

A mai világban már annyi dolog létezik, ami megkönnyítheti az életünket. A futók számára ideális világban viszont lenne még 1-2 szolgáltatás, amit biztos, hogy ki tudnának használni.

A mai világban már annyi dolog létezik, ami megkönnyítheti az életünket. A futók számára ideális világban viszont lenne még 1-2 szolgáltatás, amit biztos, hogy ki tudnának használni.

Ennek a 7 dolognak szerintünk te is örülnél:

  1. 1 órás mosoda: az összes szennyesed leadnád és tisztán, szárazon kapnád vissza 1 órán belül.
  2. Manikűr és pedikűr azonnal: aki vészhelyzetben is átmegy és kezeli a futás által nagyon-nagyon igénybevett lábujjaid.
  3. Mozgó segítség: egy sofőr, aki végig veled marad a versenyen, vizet és kaját szállít, a kedvenc számaid játssza és persze motivál, amikor abbahagynád.
  4. Egy cipőszakértő: aki elkísér az összes vásárlásra és megtalálja neked a tökéletes cipőt, ráadásul figyelmeztet, hogy mikor kell újra váltanod.
  5. Egy edzőcég, aki összeállítja az edzésterved, személyi edzőt biztosít, akivel akár otthon is edzhetsz, hetente kétszer masszázs és valaki, aki segít elaludni a verseny előtti éjszaka.
  6. Ételcég egy dietetikussal, aki csak neked állítja össze a menüd, elmegy bevásárolni a legjobb és legkedvezőbb árú alapanyagokból és persze egy szakács is kell a csapatba, aki megfőzni a menüt.
  7. Egy stylist, aki összeállítja a számodra legkényelmesebb futóruhákat és a heti edzésterved szerint rendszerezi a szetteket a szekrényben.
Betegség esetén mikor futhatsz és mikor nem?

Amikor egy edzéstervet követsz, vagy csak szimplán hozzászoktál ahhoz, hogy rendszeresen futsz, biztosan rosszul érint, amikor egy betegség miatt szünetet kell tartani. Most eláruljuk, mely betegségeknél, mikor szabad a pálya, és mikor maradj inkább otthon!

Két futó segített a 73 éves, sérült férfinak, hogy átérjen a célvonalon

John Wilkie a Rock’n’ Roll Arizona félmaratonon indult, ám néhány méterrel a cél előtt elesett.

Egy hónapon keresztül minden nap megcsináltam 10 fekvőtámaszt. Íme az eredmény

Azt mondják, az apró változtatások hatalmas eredményhez vezethetnek. A Women’s Health egyik szerzője, Kristen Domonell kíváncsi volt, mi történik akkor, ha átalakítja a hagyományos edzéstervét és egy hónapon keresztül minden egyes nap megcsinál 10 fekvőtámaszt. Íme, az eredmény.

Egy újabb ok arra, hogy otthon hagyd a fülhallgatód

Létezik egy kifejezés, amit azokra az emberekre használnak, akik nem tudnak a telefonjuk nélkül élni: nomofóbia.

6 étel, amitől megnyugszol

Megkértük dr. Drew Ramseyt, a Columbia University pszichiáterét, hogy adjon pár tippet, mit érdemes enned, ha stresszes vagy. Így biztos lehetsz benne, hogy nem hízol el.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft