5 cél futóknak, ami sokkal jobb, mint a fogyás

Sokan azért futnak, mert szeretnének ledobni pár kilót, pedig ennél sokkal, de sokkal jobb célokat is lehet találni, a fogyás pedig puszta mellékhatásként jelentkezik majd!

Sokan azért futnak, mert szeretnének ledobni pár kilót, pedig ennél sokkal, de sokkal jobb célokat is lehet találni, a fogyás pedig puszta mellékhatásként jelentkezik majd!

  • Erősebbé válni
    Amikor elkezdesz futni, nem csak azt érzed majd, hogy könnyebben rád jönnek bizonyos ruhadarabok, de azt is, hogy a tested átalakul. Ehhez szükség van arra is, hogy ne csak síkon fuss, és ne mindig ugyanabban a tempóban, mert az emelkedők és a sprintek szuperül fejlesztenek minden szempontból.

  • Elérni az álmodat
    Lehet az, hogy lefutod életed első 5 kilométerét, vagy hogy felkészülsz egy terepversenyre, de biztos, hogy folyamatosan a szemed előtt lebeg majd a cél, és ez motiváltan tart. Így bár talán szeretnél fogyni, olyan fantasztikus érzés lesz a teljesítés, hogy az lesz az utolsó, ami majd a végén az eszedbe jut!
Olvasd el ezt is!
  • Jótékonykodni
    Ma már nálunk elterjedt dolog futással támogatni bizonyos szervezeteket. Ez úgy működik, hogy ha mondjuk egy versenyen indulsz, arra buzdítod az embereket, hogy vásároljanak meg egy-egy kilométert, amiből a befolyt összeget az adott alapítvány kapja. De például végigvihetsz a távon látássülteket vagy kerekesszékeseket, hogy ők is megtapasztalják a versenyek nagyszerű élményét!

  • Rekordot futni
    Talán már ezerszer teljesítetted a 10k-t, de egyszer sem sikerült bemenned 50 perc alá. Ebben az esetben kitűnő, és igen inspiráló cél az egyéni legjobb futása, ami folyton életben tartja majd benned a tüzet!

  • Haverral futni
    Ha egyébként szeretsz egyedül edzeni, akkor is jó dolog, ha heti egy alkalmat egy barátoddal futsz. Aki gyorsabb nálad, az remekül húz, de ha ez nem igaz, akkor is tanulhatsz tőle technikát, táplálkozást vagy bármi mást!
Trükkök a futópadon: ne unatkozz!

A futópados edzés elég monoton lehet, de mutatunk pár trükköt, amivel kicsit izgalmasabbá teheted.

Ki tartja jobban a tempót a maratonon?

Állítólag a nők 18,7 százalékkal jobban tartják magukat az egyenletes tempóhoz a maratonokon, mint a férfiak. Jens Jakob Andersen, a runrepeat.com alapítója 1.815.091 maratoni eredményt vizsgált meg 131 2008 és 2014 között megrendezett versenyről.

Milyen hatással van a zene a futásra?

Te szoktál zenét hallgatni futás közben? Képzeld, jó hatással van a futásodra és a regenerációra is, egy új kutatás szerint. Csak a tempó nem mindegy.

Ez történik a testeddel, ha lecseréled a kávét matcha teára

A matcha tea nemcsak a kávéimádóknak jó alternatíva, de azok számára is szuper, akik nem szeretik a kávé ízét, de olykor jól jönne egy kis energialöket!

Segít vagy árt a futás, ha megfáztál?

A Futásról Nőknek Magazin cikkéből kiderül, hogy vajon jobb pihenni ilyenkor, vagy nyugodtan futhatsz megfázva is:

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft