14 hasonlóság a futás és a szex között

Lehet, hogy még nem fordult meg a fejedben, hogy van a két aktivitás között hasonlóság, épp ezért mutatjuk, miért olyan az egyik, mint a másik.

Lehet, hogy még nem fordult meg a fejedben, hogy van a két aktivitás között hasonlóság, épp ezért mutatjuk, miért olyan az egyik, mint a másik.

  1. Mindkettő során leizzadsz.
  2. Felpörgetik a pulzusod.
  3. Egyedül és a barátoddal is csinálhatod őket.
  4. Néha meg kell győznöd róla a társad.
  5. Furcsa hangokat adsz ki mindkettő közben.
  6. A megfelelő zene segíthet, hogy még szenvedélyesebben csináld őket.
  7. Gyakorlással jobbá válsz mindkettőben.
  8. Ha nincs sok időd, gyors meneteket is lenyomhatsz.
  9. Mindenki tudja, hogy csinálod, de senki nem akar hallani a részletekről.
  10. Mindkettő boldoggá tesz, hiszen endorfin szabadul fel a szervezetedben.
  11. Utána jó esetben elmész zuhanyozni.
  12. Mindkettő után megéhezel.
  13. A nap bármely szakában csinálhatod őket.
  14. Mindkettőhöz kell egy kis bemelegítés...
Betegség esetén mikor futhatsz és mikor nem?

Amikor egy edzéstervet követsz, vagy csak szimplán hozzászoktál ahhoz, hogy rendszeresen futsz, biztosan rosszul érint, amikor egy betegség miatt szünetet kell tartani. Most eláruljuk, mely betegségeknél, mikor szabad a pálya, és mikor maradj inkább otthon!

Két futó segített a 73 éves, sérült férfinak, hogy átérjen a célvonalon

John Wilkie a Rock’n’ Roll Arizona félmaratonon indult, ám néhány méterrel a cél előtt elesett.

Egy hónapon keresztül minden nap megcsináltam 10 fekvőtámaszt. Íme az eredmény

Azt mondják, az apró változtatások hatalmas eredményhez vezethetnek. A Women’s Health egyik szerzője, Kristen Domonell kíváncsi volt, mi történik akkor, ha átalakítja a hagyományos edzéstervét és egy hónapon keresztül minden egyes nap megcsinál 10 fekvőtámaszt. Íme, az eredmény.

Egy újabb ok arra, hogy otthon hagyd a fülhallgatód

Létezik egy kifejezés, amit azokra az emberekre használnak, akik nem tudnak a telefonjuk nélkül élni: nomofóbia.

6 étel, amitől megnyugszol

Megkértük dr. Drew Ramseyt, a Columbia University pszichiáterét, hogy adjon pár tippet, mit érdemes enned, ha stresszes vagy. Így biztos lehetsz benne, hogy nem hízol el.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft