Hétköznapi dolgok, amiket edzésre is használhatsz

Ha nem tudsz, vagy nem szeretnél konditerembe menni, nem kell aggódnod, hiszen tuti, hogy otthon is van néhány eszköz, amit edzésre használhatsz.

Ha nem tudsz, vagy nem szeretnél konditerembe menni, nem kell aggódnod, hiszen tuti, hogy otthon is van néhány eszköz, amit edzésre használhatsz.

Összegyűjtöttük azokat, amikkel a legjobban pótolhatsz 1-1 konditermi eszközt.

Nézd meg a galériánkat>6 kép
Hétköznapi dolgok, amiket edzésre is használhatsz
Tíz furcsa tény a futókról

Különös fajta a futó, az biztos. Sebtapaszt teszünk a mellbimbónkra, nyíltan beszélünk arról, sikerült-e már aznap wc-re mennünk, és önszántunkból kimegyünk a hőségbe vagy a fagyba, hogy fussunk egy csomó kilométert.

Curry-s édesburgonyaleves

Mutatunk egy receptet, ami garantáltan felmelegít egy hosszú futás után!

Trükkök a futópadon: ne unatkozz!

A futópados edzés elég monoton lehet, de mutatunk pár trükköt, amivel kicsit izgalmasabbá teheted.

Ki tartja jobban a tempót a maratonon?

Állítólag a nők 18,7 százalékkal jobban tartják magukat az egyenletes tempóhoz a maratonokon, mint a férfiak. Jens Jakob Andersen, a runrepeat.com alapítója 1.815.091 maratoni eredményt vizsgált meg 131 2008 és 2014 között megrendezett versenyről.

Milyen hatással van a zene a futásra?

Te szoktál zenét hallgatni futás közben? Képzeld, jó hatással van a futásodra és a regenerációra is, egy új kutatás szerint. Csak a tempó nem mindegy.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft