10 futó árulja el, mik voltak a legnagyobb hibáik, amiket kezdőként elkövettek

A futás könnyű, ha már profi vagy benne. Kezdőként viszont rengeteg kérdésed lehet. Profi futók mesélik el, miben hibáztak, amikor a te cipődben jártak. Tanulj tőlük!

A futás könnyű, ha már profi vagy benne. Kezdőként viszont rengeteg kérdésed lehet. Profi futók mesélik el, miben hibáztak, amikor a te cipődben jártak. Tanulj tőlük!

Olvasd el ezt is!

Csak a futás!

A maratoni felkészülésem első 2 hónapjában csak futottam, nem végeztem keresztedzést, ezért a lábaimban mindig izomláz volt. - Alyssa Arnold, maratonfutó

Futás előtt új ételeket ettem

Hosszú futás előtt improvizáltam és nem a megszokott reggelimet ettem. Az első 45 percben görcsöltem, utána sajnos hánytam is. - Christopher Lopez, maratonfutó

Nem pihentem

Rengeteget futottam, de nem pihentem hónapokon keresztül. Később kimerült lettem és alig volt kedvem futócipőt húzni. - Dominic Grossman, profi futó

Minden futásomra versenyként tekintettem

Minden alkalommal a saját rekordomat akartam megdönteni. A vége fáradásos törés lett. Ron, 14 éve fut

Nem álltam meg

IT-szalag probléma után indultam a San Diego maratonon. Fájt a lábam, de nem álltam meg. 6 hónapig nem futhattam utána. - Amanda Brooks, maratonfutó, személyi edző

Nem ittam eleget

A nap legmelegebb szakában indultam futni. Mivel nem ittam, elfáradtam és alig bírtam folytatni. - Sarah Robertson, futó

Minden futáshoz ugyanazt a cipőt viseltem

Az első és egyetlen betonon futott maratonomat a párnázott terepfutó cipőmben teljesítettem. Nagyon lassan sikerült. - Joe Grant, ultrafutó

Nem variáltam

6 ébbe telt, mire rájöttem, hogy a hosszú távokban vagyok ügyesebb. - X Trackster, futó

Kihagytam a lábnapot és a csípőerősítést

Ennek eredménye egy fáradásos törés lett a hátamban. - Meredith Harclerode, maratonfutó

Nem figyeltem a tartásomra

Néhány sérülést be is szereztem, mivel nem szántam időt az erősítő edzésre. - Marnie Kunz, futóedző

Trükkök a futópadon: ne unatkozz!

A futópados edzés elég monoton lehet, de mutatunk pár trükköt, amivel kicsit izgalmasabbá teheted.

Ki tartja jobban a tempót a maratonon?

Állítólag a nők 18,7 százalékkal jobban tartják magukat az egyenletes tempóhoz a maratonokon, mint a férfiak. Jens Jakob Andersen, a runrepeat.com alapítója 1.815.091 maratoni eredményt vizsgált meg 131 2008 és 2014 között megrendezett versenyről.

Milyen hatással van a zene a futásra?

Te szoktál zenét hallgatni futás közben? Képzeld, jó hatással van a futásodra és a regenerációra is, egy új kutatás szerint. Csak a tempó nem mindegy.

Ez történik a testeddel, ha lecseréled a kávét matcha teára

A matcha tea nemcsak a kávéimádóknak jó alternatíva, de azok számára is szuper, akik nem szeretik a kávé ízét, de olykor jól jönne egy kis energialöket!

Segít vagy árt a futás, ha megfáztál?

A Futásról Nőknek Magazin cikkéből kiderül, hogy vajon jobb pihenni ilyenkor, vagy nyugodtan futhatsz megfázva is:

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft