10 futó árulja el, mik voltak a legnagyobb hibáik, amiket kezdőként elkövettek

A futás könnyű, ha már profi vagy benne. Kezdőként viszont rengeteg kérdésed lehet. Profi futók mesélik el, miben hibáztak, amikor a te cipődben jártak. Tanulj tőlük!

A futás könnyű, ha már profi vagy benne. Kezdőként viszont rengeteg kérdésed lehet. Profi futók mesélik el, miben hibáztak, amikor a te cipődben jártak. Tanulj tőlük!

Olvasd el ezt is!

Csak a futás!

A maratoni felkészülésem első 2 hónapjában csak futottam, nem végeztem keresztedzést, ezért a lábaimban mindig izomláz volt. - Alyssa Arnold, maratonfutó

Futás előtt új ételeket ettem

Hosszú futás előtt improvizáltam és nem a megszokott reggelimet ettem. Az első 45 percben görcsöltem, utána sajnos hánytam is. - Christopher Lopez, maratonfutó

Nem pihentem

Rengeteget futottam, de nem pihentem hónapokon keresztül. Később kimerült lettem és alig volt kedvem futócipőt húzni. - Dominic Grossman, profi futó

Minden futásomra versenyként tekintettem

Minden alkalommal a saját rekordomat akartam megdönteni. A vége fáradásos törés lett. Ron, 14 éve fut

Nem álltam meg

IT-szalag probléma után indultam a San Diego maratonon. Fájt a lábam, de nem álltam meg. 6 hónapig nem futhattam utána. - Amanda Brooks, maratonfutó, személyi edző

Nem ittam eleget

A nap legmelegebb szakában indultam futni. Mivel nem ittam, elfáradtam és alig bírtam folytatni. - Sarah Robertson, futó

Minden futáshoz ugyanazt a cipőt viseltem

Az első és egyetlen betonon futott maratonomat a párnázott terepfutó cipőmben teljesítettem. Nagyon lassan sikerült. - Joe Grant, ultrafutó

Nem variáltam

6 ébbe telt, mire rájöttem, hogy a hosszú távokban vagyok ügyesebb. - X Trackster, futó

Kihagytam a lábnapot és a csípőerősítést

Ennek eredménye egy fáradásos törés lett a hátamban. - Meredith Harclerode, maratonfutó

Nem figyeltem a tartásomra

Néhány sérülést be is szereztem, mivel nem szántam időt az erősítő edzésre. - Marnie Kunz, futóedző

Betegség esetén mikor futhatsz és mikor nem?

Amikor egy edzéstervet követsz, vagy csak szimplán hozzászoktál ahhoz, hogy rendszeresen futsz, biztosan rosszul érint, amikor egy betegség miatt szünetet kell tartani. Most eláruljuk, mely betegségeknél, mikor szabad a pálya, és mikor maradj inkább otthon!

Két futó segített a 73 éves, sérült férfinak, hogy átérjen a célvonalon

John Wilkie a Rock’n’ Roll Arizona félmaratonon indult, ám néhány méterrel a cél előtt elesett.

Egy hónapon keresztül minden nap megcsináltam 10 fekvőtámaszt. Íme az eredmény

Azt mondják, az apró változtatások hatalmas eredményhez vezethetnek. A Women’s Health egyik szerzője, Kristen Domonell kíváncsi volt, mi történik akkor, ha átalakítja a hagyományos edzéstervét és egy hónapon keresztül minden egyes nap megcsinál 10 fekvőtámaszt. Íme, az eredmény.

Egy újabb ok arra, hogy otthon hagyd a fülhallgatód

Létezik egy kifejezés, amit azokra az emberekre használnak, akik nem tudnak a telefonjuk nélkül élni: nomofóbia.

6 étel, amitől megnyugszol

Megkértük dr. Drew Ramseyt, a Columbia University pszichiáterét, hogy adjon pár tippet, mit érdemes enned, ha stresszes vagy. Így biztos lehetsz benne, hogy nem hízol el.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft