3 tipp idősödő futóknak

Hozd ki magadból a legtöbbet minden életkorban!

Hozd ki magadból a legtöbbet minden életkorban!

Olvasd el ezt is!

A korod változtasd előnnyé

A tapasztalataid a javadra fordíthatod. A testedről, futásról is sokat tanulhattál, ami hatalmas előny a versenyzés során.

Dolgozz a rugalmasságodon

A sérülések elkerülésének érdekében végezz rendszeresen nyújtásokat. Ne állj neki bemelegítés nélkül futni, az edzéseid végéről pedig ne hiányozzon a levezetés!

Fuss többször terepen

Így kevésbé lesznek leterhelve az ízületeid és az izmaid.

Az 5 legkönnyebb gyakorlat hasizomra

A core izmok erősítik és stabilizálják a gerinced és medencéd, ezért az első lépés ezeknek az izmoknak az erősítése, ha golyóálló testre vágysz.

Tedd helyre a kapcsolatodat a kajával!

Előfordult már, hogy diétáztál, és szerettél volna megszabadulni pár kilótól? Vagy másokhoz hasonlítgattad a tested? Ha igen, olvass tovább!

NO POST NO RUN

No post no run - mondják futóberkeken belül viccesen, vagyis, ha nem posztolsz a futásodról – például fotót – akkor az a futás nem is számít. Lássuk hát, melyek a jó futós fotók alapjai.

Hol kapható a Fuss&Főzz könyv?

Nem tudtad még beszerezni a Fuss&Főzz című könyvünket?

Melegedj fel a hideg futások után ezzel a smoothie-val!

Ez a smoothie felmelegít, ráadásul ellát fehérjével és szénhidrátokkal, szóval tökéletes egy zod, téli futás után.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft