Ez történik a testeddel, ha minden egyes nap nyújtasz

A nyújtás fontos. De hajlamos vagy kihagyni, ha már végeztél a futással. Pedig érdemes inkább máshonnan elvenned egy kis időt, hogy nyújts. El is mondjuk, miért.

A nyújtás fontos. De hajlamos vagy kihagyni, ha már végeztél a futással. Pedig érdemes inkább máshonnan elvenned egy kis időt, hogy nyújts. El is mondjuk, miért.

1. Csökken az esélyed a sérülésre

Ha bemelegítés közben dinamikus nyújtásokat végzel (vigyázz, ez nem egyenlő a futás után végzett nyújtógyakorlatokkal!), sokkal kisebb az esély arra, hogy lesérülj.

2. Csökken a vércukorszinted

Egy 2011-es kutatás bizonyította, hogy a cukors ital elfogyasztása után végzett 40-peces nyújtás hatására csökken a vércukorszinted.

3. Kevésbé leszel stresszes

Beállt a hátad? A válladi a füleidhez érnek? A nyújtás segíthet csökkenti a stresszt - fizikálisan és mentálisan is, hiszen nyugtatja a feszült izmokat.

A cikk folytatását itt találod.

Nincs energiád? 6 dolog, ami segít kirobbanó formába kerülni

Ha az utóbbi időben úgy érzed, hogy soha nincs elég erőd a futásokhoz, edzésekhez, vagy úgy általában a mindennapokhoz, az alábbi változások a segítségedre lesznek!

5 ok - ezért hízol el télen

A telet sokan utálják: hideg, latyakos és a napot is ritkán látod. Mindenki köhög, beteg és a bankkártyádon is jóval kevesebb a pénz.

5 tipp - így állítsd meg az izzadást edzés után

Hogy ne ragadj az izzadtságtól még órákkal edzés után sem…

Rövidítsd le a megfázásod 3 nappal

Egy tabletta elég ahhoz, hogy megállítsa az orrfolyást!

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft