Csak 20 perced van? Attól még futhatsz!

Vannak napok, amikor nem alakulnak a dolgok terv szerint. Ezzel semmi gond nincs, még akkor sem, ha a futásod kerül veszélybe. Mutatunk 3 stratégiát, amikre elég 20 perc is!

Vannak napok, amikor nem alakulnak a dolgok terv szerint. Ezzel semmi gond nincs, még akkor sem, ha a futásod kerül veszélybe. Mutatunk 3 stratégiát, amikre elég 20 perc is!

1. Oszd el
Menj el, fuss 20 percet, aztán végezd el rád váró feladatokat és utána ismét menj el egy rövid futásra.

2. Pörgesd fel
Melegíts be 5 perch alatt és válassz a következő opciók közül: fuss 200 métert emelkedőn, majd fuss le, vagy fuss 400 métert az 5K-s tempódban és kocogj 1-2 percig.

Olvasd el ezt is!

3. Egyszerűen fuss, amennyit akarsz
A rövid futás is jobb a semminél. Így nem zökkensz ki, jól fogod érezni magad, hogy tettél valamit az egészségedért és zsírt is égethetsz.

5 ok - ezért hízol el télen

A telet sokan utálják: hideg, latyakos és a napot is ritkán látod. Mindenki köhög, beteg és a bankkártyádon is jóval kevesebb a pénz.

5 tipp - így állítsd meg az izzadást edzés után

Hogy ne ragadj az izzadtságtól még órákkal edzés után sem…

Rövidítsd le a megfázásod 3 nappal

Egy tabletta elég ahhoz, hogy megállítsa az orrfolyást!

Zsíros ételek, amikből többet kéne enned a dietetikusok szerint

Nem kell félned a zsírtól, hiszen ez az a makrotápanyag, ami sokáig eltelít, ráadásul a szívednek és az agyadnak is jót tesz.

Miért fontos a core izmok erősítése?

Ha nem tudod, hogy mit takar a core izmok kifejezés vagy csak szeretnél jobb futóvá válni, ez a cikk neked szól:

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft