3 pliometrikus gyakorlat futóknak

Ha heti kérszer végzel pliometrikus edzéseket, gyorsabb lehetsz. Bemelegítés után végezd a következő gyakorlatokat.

Ha heti kérszer végzel pliometrikus edzéseket, gyorsabb lehetsz. Bemelegítés után végezd a következő gyakorlatokat.

1. Kitörésből felugrás
Végezz egy kitörést, ugorj magasra, közben cseréld meg a lábaid és végezz úgy is egy kitörést, hogy az ellentétes lábad van elöl.

Olvasd el ezt is!

2. Szökdelés egy lábon
Szökdelj 15-ször a bal lábaddal egyhelyben, majd ugrálj jobbra-balra ugyanezzel a lábaddal. Végül ugrálj előre-hátra és jöhet az egész elölről, a jobb lábaddal is.

3. Dobozra ugrás
Páros lábbal ugorj fel egy padra, zsámolyra, vagy emelvényre, majd ugorj le róla. 10 ismétlést végezz.

5 erősítő gyakorlat, amikkel több zsírt égethetsz futás közben

Ha többet szeretnél kihozni a futásaidból, érdemes erősítened is! Ha erősebbé válsz, gyorsabb és kitartóbb leszel, ráadásul csökken az esélyed a sérülésekre is.

A 4 legegyszerűbb superfood, ami szuperegészségesen tart

Nem csak a matcha, a maca, a chia mag és a quinoa szuperkaja. Hanem pár könnyen fellelhető alapélelmiszer is!

Ezért kerüld a hosszú, forró fürdőket télen

Egy hasznos tanács a téli időszakra: ints búcsút a száraz bőrtől és hajtól, ha szép akarsz lenni karácsonyra.

Így készíts tökéletesen pulykasültet! + ITT a titkos fűszerkeverék receptünk!

Egy egész magazint szenteltek a pulykahúsnak, melyet akár INGYEN letölthetsz INNEN!

3 táplálkozási szabály, amit nyugodtan megszeghetsz az ünnepek alatt

Ha egész évben odafigyeltél arra, mit eszel, karácsonykor nyugodtan lazíts egy kicsit, hogy kiélvezd az ünnep minden részét.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft