6 ok - ekkor megengedett, hogy kihagyd az edzést

Beteg vagy? Izomlázad van? Ilyenkor érdemes edzeni? Mutatjuk.

Beteg vagy? Izomlázad van? Ilyenkor érdemes edzeni? Mutatjuk.

1. Még izomlázad van az előző edzés után
A kemény edzés hatására apró szakadások jönnek létre az izomszövetben. Ez egyfelől jó, mivel a helyreállításuk erősebbé tesz, másfelől viszont a fájdalom megakadályoz abban, hogy megfelelően végezd a gyakorlatokat. Arra a testrészedre eddz, amelyik nem fáj.

2. Fáj a térded vagy a lábad futás közben
Lehet, hogy meghúztad a lábad, de fáradásos törés, vagy a talpi bőnye gyulladása is állhat a háttérben. Addig pihentesd a területet, amíg megszűnik a fájdalom mozgás közben.

3. Nincs energiád
Ha folyamatosan fáradt vagy (több mint két hete már), érdemes orvoshoz menned. A fáradékonyság komolyabb betegséget is okozhat


A CIKK FOLYTATÁSÁT ITT TALÁLOD.

Olvasd el ezt, mielőtt legközelebb dühösen mennél el futni

Amikor "majd' szét robbansz", a legjobb ötletnek egy kiadós futás tűnik?

Na mi a pálya?

A résztávos pályaedzés szépségei az amatőr futó(anyuka) szemszögéből.

4 nő éppen New Yorkból Washingtonba fut - de vajon miért?

A futás egyúttal egy nőjogi ügyet szolgálna.

Nincs energiád? 6 dolog, ami segít kirobbanó formába kerülni

Ha az utóbbi időben úgy érzed, hogy soha nincs elég erőd a futásokhoz, edzésekhez, vagy úgy általában a mindennapokhoz, az alábbi változások a segítségedre lesznek!

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft