Iratkozz fel hírlevelünkre!
Magazin előfizetés

Táplálkozás

Kép
Táplálkozás

A görögdinnye segít a fogyásban, de ezekre nagyon figyelj!

Imádjuk a dinnyeszezont, pláne a görögdinnyét, mert istenien hűsít, hidratál, és még ezer jótékony hatása van. Viszont igen édes, így felmerül a kérdés: hogyan, milyen módon iktassa be az étrendjébe, aki fogyni szeretne?

2020. július 30.

Kép
Egészség

A rendellenes táplálkozási szokások ugyanolyan veszélyesek, mint az étkezési zavarok

Ráadásul az étkezéssel kapcsolatos rossz beidegződések nagyon gyakoriak futóknál.

2020. július 28.

Kép
Táplálkozás

Rengeteget edzettem, mégis feljött pár "karanténkiló" - így szabadultam meg a feleslegtől

A karaténra, az otthonlétre mindenki másként reagált, az azonban nem kérdés, hogy lelkileg hatalmas próbatétel volt ez az időszak. Ilyen esetekben pedig sokaknál a túl sok evés jelenti a mentsvárat, ami egy idő után bizony komoly következményekkel jár...

2020. július 28.

Kép
Táplálkozás

Bemutatjuk a tökéletes szuperzöldséget (ami valójában gyümölcs): a nyár igazi Jolly Jokere a padlizsán

Ezerféleképp használható, remekül variálható, de ami a legjobb benne, az a tápanyagtartalma. Ha futsz, sok minden miatt érdemes enned, de ha nem, akkor is: mondhatni a nyári étkezés kötelező kelléke a padlizsán!

2020. július 24.

Kép
Táplálkozás

Íme egy tökéletes, elektrolitokban gazdag smoothie egy kiadós nyári futóedzés után

Ha melegben edzel, az izzadás mértéke is drasztikusan megnő, ezért a folyadékpótlás mellett a sók és ásványi anyagok pótlására extra szükség van. A következő turmix tökéletes választás, mert elektrolitokban kifejezetten gazdag!

2020. július 20.

Kép
Táplálkozás

Itt a legfinomabb energiagolyó receptje, ami tökéletes szénhidráttöltéshez!

Ha kell valami egyszerű, otthon elkészíthető egészséges nasi, vagy egy kis szénhidrát egy kemény edzés utánra, akkor ez az energiagolyó tökéletes választás!

2020. július 18.

Kép
Táplálkozás

A 7 legfontosabb tápanyag, amire nagy szükséged lesz az idő múlásával

Hiába a sok edzés és az átgondolt étkezés, egy idő után bizony érezhető az idő múlása a szervezeten. A tápanyagbevitelen rengeteg múlik: fontos az energia, a regeneráció, a teherbírás szempontjából is.

2020. július 17.

Kép
Táplálkozás

Itt a cukkiniszezon - ugye te is sokat eszel belőle? Nagyon kellene!

A legjobb, ha amikor csak teheted, hazai idényzöldségeket és gyümölcsöket fogyasztasz. A cukkininek millió arca van: eheted nyersen, salátaként, csinálhatsz belőle tésztát, grillezheted, töltheted, kisütheted, használhatod akár süteményekbe is. A lényeg, hogy edd most minél gyakrabban - soroljuk is az érveket mellette!

2020. július 13.

Kép
Táplálkozás

A 7 legfontosabb tápanyag, amire nagy szükséged lesz az idő múlásával

Hiába a sok edzés és az átgondolt étkezés, egy idő után bizony érezhető az idő múlása a szervezeten. A tápanyagbevitelen rengeteg múlik: fontos az energia, a regeneráció, a teherbírás szempontjából is.

2020. július 17.

Kép
Táplálkozás

Itt a cukkiniszezon - ugye te is sokat eszel belőle? Nagyon kellene!

A legjobb, ha amikor csak teheted, hazai idényzöldségeket és gyümölcsöket fogyasztasz. A cukkininek millió arca van: eheted nyersen, salátaként, csinálhatsz belőle tésztát, grillezheted, töltheted, kisütheted, használhatod akár süteményekbe is. A lényeg, hogy edd most minél gyakrabban - soroljuk is az érveket mellette!

2020. július 13.

Kép
Táplálkozás

8 étel és ital, aminek meglepően magas a cukortartalma

Ha próbálsz egészségesen étkezni, akkor biztosan tudod, hogy a cukorbevitel az egyik, amire nagyon oda kell figyelni. Cukor pedig nem csak az édességekben van - számos étel és ital tartalmaz bőségesen cukrot vagy édesítőt, olyanok is, amikről talán nem is gondolnád.

2020. július 8.

Kép
Táplálkozás

Lángos, grillezés, fagyitenger: 4 tanács a dietetikustól, amiket ha betartasz, nem zárod pluszkilókkal a nyarat

Egész évben próbálsz figyelni az étkezésedre, és tényleg rendszeresen mozogsz, ám nyáron valahogy mindig szétcsúsznak a dolgok, és szeptemberben ismét kőkemény küzdés visszazökkenni? Fogadd meg a dietetikus 4 tanácsát!

2020. július 6.

Kép
Táplálkozás

Sótabletta futáshoz: a hőségben nagyobb szükség van rá?

Bár a megfelelő hidratáció egész évben fontos, a nagy melegben a fokozott izzadás miatt nem szabad félvállról venni a sóháztartás kérdését.

2020. július 3.

Kép
Táplálkozás

Bizony, a korai vacsi sokat segít, ha fogyni szeretnél

A korai vacsora igazán egészséges dolog: nem csak a fogyásban segít sokat, de a vércukorszintre is remek hatással van!

2020. július 3.

Kép
Táplálkozás

Feltöltéshez és regenerációhoz: nyári saláta eperrel és quinoával

Ízkavalkád, amit érezni fogsz, ha ezt a salátát megkóstolod: citromos öntettel, friss fűszernövényekkel, quinoával, kecskesajttal és édes eperrel készült. Minden hozzávaló magas tápanyagtartalmú, egészséges alapanyagok közül való!

2020. június 26.

Kép
Táplálkozás

A lány, aki egy cseppet sem fél a szénhidrátoktól – tanulj tőle!

Szerencsére lassan mindenki megérti, hogy semmi szüksége a szervezetnek a szénhidrátmegvonásra, mert hosszútávon egyáltalán nem ez a karcsúság és a kiegyensúlyozottság titka. Ha azonban még mindig azt gondolod, hogy a szénhidrát igenis közellenség, érdemes elolvasnod Botos Reni életmódblogger ’szénhidrát-storyját’!

2020. június 26.

Kép

Ha fogyózol, ezt a pizzát bármikor eheted vacsorára!

De igazából a nap bármely szakában remek választás: tápanyagdús, rajtad múlik, mennyi fehérjét és zsírt adsz hozzá, és ezerszer jobban beleillik a diétába, mint egy klasszikus pizzaszelet.

Kép

Tudatosabb étrend, tudatosabb konyha – most olcsóbban szerezhetsz be hozzá néhány terméket!

Hogyan lehetsz egyszerre fittebb, egészségesebb és környezettudatosabb? Például, ha az alábbi márkáknak szavazol bizalmat!

Kép

A glutamin előnyei állóképességi sportolóknak

Az egészséges étkezés és a fegyelmezett edzések mellett az okosan választott és adagolt táplálékkiegészítők segíthetnek elérni, hogy kitold a teljesítményeid határait. Ismerd meg kicsit az egyik legfontosabb aminosavat.

Kép
Táplálkozás

Eszedbe se jusson cukrot enni edzés előtt!

Rengeteget számít, mit és mikor eszel sportolás előtt. Ám van az úgy, hogy megcsúszunk az idővel, szétesik a nap, és mielőtt beesnél az edzésre, bekapsz gyorsan valamit...Csak vigyázz, nehogy valami édesség legyen az!

2020. június 13.

Kép
Táplálkozás

Fogynál? Izmosodnál? Nagyon kell a fehérje, de nem mindegy, mikor és mennyit eszel (iszol) belőle!

Te is szedsz fehérjét táplálékkiegészítő formájában, netán csak nagyon figyelsz a magas fehérjebevitelre? Tudod, mikor lenne a legoptimálisabb bevinni az extra fehérjét? Nem mindegy ugyanis, hogy fogyni akarsz, erősödni, netán a gyorsabb regeneráció a cél!

2020. június 12.

Kép
Edzés

Te milyen fitt szokásokat tartasz meg a karantén időszakból?

Mert bizony hozott hasznos változásokat a kijárási korlátozás időszaka!

2020. június 8.

Kép
Táplálkozás

Egyszerű, nagyon tápanyagdús és percek alatt kész: ezért fér bele simán a diétádba a LECSÓ, ha így készíted el

A lecsó hallatán azonnal a kolbászos, virslis, szalonnás verzió ugrik be, és elképzelésed sincs, mégis hogyan lehetne ez így egy diétás fogás? Máris eláruljuk!

2020. június 6.

Kép
Táplálkozás

Bombabiztos finomságok kerti partikra

A kerti partikra a grillezett ételek és a könnyű, szabadban elkészíthető fogások a jellemzőek. Az Otthonok&Megoldások szerkesztőségének receptfelelőse, Vigh Alexandra három kedvencét mutatja meg. Állítása szerint ezekkel az ételekkel lehetetlen kudarcot vallani.

2020. június 5.

Kép
Táplálkozás

Több energia kell az edzéseidhez? Ezeket a B-vitaminban gazdag ételeked edd minél többször!

A következő állati és növényi eredetű ételek sokat tesznek azért, hogy az étrended bővelkedjen B-vitaminban, ezáltal sokkal több energiád legyen az edzéshez, és persze az élet többi területén is!

2020. június 5.

Kép
Táplálkozás

Izzadni jó, kompenzálni viszont nagyon kell: vedd komolyan, ha dehidratált a tested!

Általában a meleg hónapokban téma a folyadékfogyasztás és a dehidratáció, pedig a helyzet az, hogy az év 12 hónapjában fontos lenne ezekre figyelni – különösen akkor, ha valaki sokat sportol, és izzadással sok vizet veszít a teste. A következő jeleket egy futónak TILOS figyelmen kívül hagynia, mert a dehidratáció nagyon súlyos következményekkel is járhat.

2020. június 4.

Kép
Táplálkozás

6 étel, amit soha ne egyél egy futóedzés - vagy bármilyen edzés - előtt

Rengeteg múlik azon, mikor és mivel töltekezel sportolás előtt: sokat ronthat, de jelentősen javíthat a teljesítményeden a helyesen megválasztott étel. A következőket érdemes tiltólistára tenned!

2020. június 2.

Előző oldal
Következő oldal
Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem