Iratkozz fel hírlevelünkre!
Magazin előfizetés

Édesség után ácsingózol esténként? Ezt a kombót próbáld ki a csoki helyett, ha diétázol!

édesség,nassolás
Facebook
Twitter
Pinterest
Lételemed a nassolás, ám jól tudod, hogy a diétában az ilyesmivel óvatosan kell bánni?Mutatunk most egy kombót, ami egészséges, ugyanakkor kellően édes, így az édesszájúak nagy kedvence lesz!

Születésem óta édesszájú vagyok, de tudok szigorú lenni magamhoz egész álló nap. Figyelem a fehérjebevitelt, a szénhidrát és a zsírfogyasztást, okosan, tápanyagdúsan rakom össze az étrendemet. Minden klappol, egészen az estéig, amikor is sokszor elvesztem a kontrollt, és ha rossz napom volt, hajlamos vagyok nekiesni a szekrénynek, és felkutatom az utolsó miligramm fellelhető édességet is. Vagy megeszem azt, amit előző nap a gyereknek vettem.

Épp ezért kutatom a lehetőségeket, hogyan tudnám kielégíteni az édesség utáni vágyamat az édesítős paleo sütik és a mindenmentes, amúgy gyakran ehetetlen termékek helyett.

Kacie Main újságíró pontosan ebben a cipőben jár, ám nemrég talált egy elég jó megoldást erre a "diétás" problémára, amit én is csak javasolni tudok mindenkinek. Persze mint mindig, most is a mértékletesség a kulcs, ám a következő kombó annyira finom - és tápanyagdús - hogy nem nehéz rákattanni. Ez pedig az

eper+mogyoróvaj!

Szerintem itthon sokkal kevesebben esznek mogyoróvajat, mint kellene, sokan pedig a csokis-cukros finomsággal azonosítják. Pedig az igazi mogyoróvaj, pláne, ha sikerül nem cukrozott, hanem 100%-os tisztaságút vásárolni, igazi adu ász az étkezésben. A legtöbb táplálék kiegészítő üzlet árusít ilyesmit, a nagy áruházak általában a cukrozott, felturbózott verziót kínálják.

Olvasd el ezt is!
mogyoróvaj,eper
forrás: GettyImages

Próbáld ki a következőt: picit melegíts meg két evőkanál mogyivajat, és kend rá pár szem eperre, vagy valamilyen bogyós gyümölcsre. Most eperszezon van, de málnával, szederrel, áfonyával is mesefinom lesz.

A bogyós gyümölcsöknek alacsony a glikémiás indexük, bőségesen tartalmaznak antioxidánsokat és vitaminokat, a mogyoróvaj pedig - persze mértékkel fogyasztva - kiváló zsírforrás. Miért ne kombinálnánk ezt a kettőt...

Persze nem kell minden este ezt enned, mert alapvetően érdemes mellőzni az esti nassolást. Ha rendesen, tápanyagdúsan megvacsorázol, akkor ezt már tényleg csak a szemed kívánja. Ha azonban úgy érzed, tényleg itt a vég, nehéz napod volt, netán épp a menzesz közepén tartasz, és majd megveszel valami édességért, akkor legyen ez az opció előtted. Sokkal inkább, mint egy fél tábla csoki vagy jégkrém!

Galéria / 5 kép

5 könnyű nassolnivaló, ami segíthet a fogyásban

Megnézem a galériát
Tovább olvasok
Kép

A futópad-tulajdonosok mindössze 14 százalékának motivációja rendkívüli az edzések elvégzéséhez

Ugyanakkor ők még mindig motiváltabbak, mint más, aki fitneszgépeken, otthoni sporteszközök használatával sportol rendszeresen – derült ki egy tanulmányból.

Kép

Zsírégetés? Egészséges szív? Van egy másik nagyon fontos ok, amiért minden nőnek kardióznia kéne

Sokan akkor kezdenek kardiózni, amikor leadnának néhány kilót, magasabb a vérnyomásuk a kelleténél, vagy mert szeretnének általánosan fittebbek lenni. Ám van még egy nagyon fontos érv a kardiózás mellett - a nők számára!

Kép

Neked volt már rosszul sikerült futásod? A legjobbak sem verhetetlenek és ez így van jól!

Az elmúlt két hétben a világ legjobb futói közül ketten másként zártak 1-1 versenyt, ahhoz képest, mint ahogyan előzetesen várták…vártuk. Eliud Kipchoge Londonban, Joshusa Cheptegei pedig az elmúlt hétvégi félmaratoni VB-n teljesített szolidabban önmagához képest.

Kép

Tökmindegy, mennyit hasazol, egyetlen dolog számít, ha hasizomedzést végzel!

A lapos hasnak több titka is van: fontos a genetika, az étkezés, és persze a hasizom edzése. Ez utóbbinál azonban van egy dolog, ami mindennél többet nyom a latba!

Kép

„Szeretem a kihívásokat, érdekes érzés, amikor komfortzónán kívül vagyok” – írta Kilian Jornet a hétvégi sík 10-ese után

Élete első 10 kilométeres utcai versenye feladta számára is a leckét, de valószínű a pályacsúcstartó norvég síkfutó, Jakob Ingebrigtsen számára sem volt sétagalopp az idei Hytteplanmila.

Kép

Peres Jepchirchir világcsúcsot futott a hétvégi félmaratoni VB-n Jacob Kiplimo személyében pedig először állt ugandai futó a dobogó tetején

A kenyai atlétanő utoljára szeptember elején futott világcsúcsot női félmaratoni versenyen, a 19 éves Kiplimo pedig egyéni legjobbját futotta, illetve ugandai csúcsot ért el élete első félmaratoni VB-jén.

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem