Iratkozz fel hírlevelünkre!
Magazin előfizetés

Sipos Fanni

Szerencsés vagyok, mert szülés után visszatért kismamától – 3 órás maratonistán át- ultrafutók felkészítését vittem már végig. A munkám így igazán változatos, más és más kihívásra lelek a különböző edzéstervek írásában. Tanulmányaimat /Testnevelési Egyetem-Humánkineziológus/ a gyakorlatban is alkalmazom, több ezer teljesítménydiagnosztikai vizsgálat van a hátam mögött. Nagy segítség a felkészülésben a sporttudományos szemlélet. Edzőként nagyon fontosnak tartom, hogy a modern eszközök mellett a régi iskolát is tudjuk alkalmazni. A laptop - online edzésterv világából ki kell tudni lépni, és a pálya mellett kiolvasni azokat amit a görbékből nem lehet. Hiszen a mozgás és a technika javításához szükséges a személyes edzői jelenlétem.

Kérdezek tőle
Kép
Edzés

A legfontosabb nyújtógyakorlatok futás után

Aki nem nyújt, annak a megrövidült izmai kisebb mozgásterjedelmet eredményeznek. Egy hatékony és gazdaságos futómozgáshoz nem engedhetünk meg magunknak például egy beszűkült mozgásterjedelmű csípőt, hiszen az ront az elrugaszkodásunkon. A következő hat nyújtó gyakorlatot bárhol és bármikor el tudod végezni edzés után, eszköz sem kell hozzá. Az sem lehet kifogás, hogy nincs időd, hiszen ezeket a gyakorlatokat nagyjából 5 perc alatt el lehet végezni. Nyújts, hogy jobb futó legyél! Hajrá!

2020. március 23.

Kép
Edzés

Futótechnika: Hogyan fogj talajt?

Egyre többször érkezik a kérdés hozzám: baj, hogy sarokkal fogok talajt? Lábujjhegyen kéne futnom, hogy gyorsabb legyek, akárcsak a sprinterek? Ezt a kérdést fogom körbejárni, ami után mindenki eldöntheti, hogy számára a talpának mely részére érkezni ideális.

2019. december 27.

Kép
Edzés

Miért nem megy lejjebb a pulzusod?

Hiába futsz sokat, nem csökken a pulzusod?

2019. április 4.

Kép
Egészség

Aggódni kell ‘túl alacsony’ pulzus esetén?

Érdekes kérdés érkezett szakértőnkhöz.

2019. március 7.

Kép
Egészség

Honnan tudod, hogy le kell cserélni a cipődet?

Milyen jelek utalnak arra, hogy elhasználódott a cipőd? Szakértőnk megmondja!

2019. február 12.

Kép
Táplálkozás

Miért nem szálkásít mindenkit a futás?

Olvasónk érdekes kérdéssel fordult szakértőnkhöz.

2019. február 5.

Kép
Edzés

Most kezdtél futni, és egyből 10K a cél? Szakértőnk segít benne

Olvasónk magasra tette a lécet, de Sipos Fanni szerint nem lehetetlen a feladat.

2019. február 2.

Kép
Egészség

Mi állhat a térdropogás hátterében?

A Runner's World szakértőjéhez, Sipos Fannihoz térdropogással kapcsolatos kérdés érkezett.

2018. december 30.

Kép
Edzés

Ha tél, akkor irány az erdő! Turistajelölések terepfutóknak

Szakértőnk és edzőnk, Sipos Fanni most azoknak a futóknak szeretne segítséget nyújtani, akik szívesen futnának az erdőben, de egyedül nem mernek, mert félnek attól, hogy eltévednek!

2018. december 17.

Kép
Egészség

Hogyan állj át egy kevésbé párnázott futócipőre?

Olvasónk szeretne új futócipőre váltani, aminek kisebb a párnázottsága. Szakértőnk, SIpos Fanni elárulja, mire kell figyelni.

2018. június 28.

Kép
Edzés

Havi 4-5 edzéssel is lehet teljesíteni párban a félmaratoni távot? Szakértőnk elmondja!

Olvasónk babakocsival fut, azonban a tervezett edzésmennyiségét nem tudja mindig teljesíteni. A következő kérdést küldte szakértőnknek, Sipos Fanninak:

2018. március 27.

Kép
Egészség

Hogyan állj neki a futásnak 50 felett, ha célod a fogyás?

Kifogások helyett itt a megoldás Sipos Fannitól! Olvasónk a következő kérdést küldte szakértőnknek:

2018. március 2.

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem