Iratkozz fel hírlevelünkre!
Magazin előfizetés

MacPherson Éva

Egészség és táplálkozás terapeutaként az egészségmegőrzés természetes módjaiban és az IR életmódban szeretnék segíteni. Készen kapott tervek helyett gondolkozni tanítalak meg!

Kérdezek tőle
Táplálkozás

Futás inzulinrezisztenciával - mennyi szénhidrátra van szükséged?

IR-esként még fontosabb odafigyelni arra, mennyi szénhidrátot fogyasztasz a nap folyamán, és azt hogyan osztod el.

2019. július 2.

Táplálkozás

Hatékony frissítés félmaratoni távon

MacPherson Évához érkezett az alábbi kérdés!

2019. június 20.

Táplálkozás

A csúcsteljesítmény eléréséhez valóban elég, ha keményen edzel?

Van néhány kérdés, ami minden futót foglalkoztat, és mégsem az edzésről szól. Például, hogy mit egyen futás előtt-után, hogyan töltse fel a szervezetét egy hosszabb verseny előtt, és hány napot szánjon erre. Rossz hírem van: ha valóban csúcsteljesítményt szeretnél elérni a kitűzött versenyen, legalább annyi energiát kell fordítanod az életmódodra, mint a futásra. Ezt 2 napból nem úszod nem...

2018. november 5.

Táplálkozás

Sport inzulinrezisztenciával: Így táplálkozz, hogy maradjon energiád a futásra is!

Olvasónk a következő témában kérte ki szakértőnk, MacPherson Éva véleményét:

2018. július 27.

Egészség

Életmódváltás 40 felett: Szakértőnk elmondja, mire kell figyelni!

Még nem késő, ha szeretnél egészségesebb életmódra váltani! Olvasónknak is ez a terve, szakértőnktől, MacPherson Évától pedig rengeteg hasznos tanácsot kapott hozzá.

2018. július 26.

Egészség

Maratonfutást követően lassulhat az anyagcsere? Szakértőnk elmondja!

Olvasónk a következő problémával fordult szakértőnkhöz:

2018. június 27.

Táplálkozás

Mire figyelj a táplálkozás során, ha célod a fogyás, viszont hosszabb távokat is szeretnél teljesíteni?

Olvasónk nehezen tud megszabadulni a fölös kilóitól, ugyanakkor a gyakori versenyek miatt a szénhidrátbevitelre is fokozottan oda kell figyelnie. A következő kérdéssel fordult szakértőnkhöz, MacPherson Évához:

2018. április 25.

Táplálkozás

Érdemes IR-es futóként 160 gramm szénhidrátos diétát tartani? Szakértőnk elmondja!

Egészsen logikus okai vannak annak, ha nem ez a megfelelő diéta IR mellett.

2018. január 9.

Egészség

Fontos tanácsok, ha inzulinrezisztenciával küzdesz és most vágnál bele a futásba

Olvasónk IR-es és szeretne elkezdeni futni. Első célja az 5K teljesítése lenne és a következő két kérdést tette fel szakértőnknek, MacPherson Évának:

2017. november 29.

Táplálkozás

Télen mindig felszalad rád plusz 2-3 kiló, bármit is csinálsz? Itt a megoldás!

Szakértőnkhöz az alábbi kérdés érkezett egyik olvasónktól:

2017. november 17.

Egészség

Lebetegedtél a felkészülés alatt, viszont vészesen közeleg a verseny? Tedd ezt!

Mi a teendő akkor, ha a véghajrában kapsz el valamilyen fertőzést?

2017. szeptember 22.

Táplálkozás

Inzulinrezisztenciával küzdesz? Akkor sem szabad éhgyomorra edzeni!

A téma egyik legtapasztaltabb szakértője, MacPherson Éva ad tanácsot.

2017. július 12.

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem