Iratkozz fel hírlevelünkre!
Magazin előfizetés

Villants karokat - pólóból sosem elég!

póló,edzés póló,futópóló
Facebook
Twitter
Pinterest
Végre itt a jó idő, kapd fel magadra valamelyiket, vagy nevezz be egy újra, és irány edzeni vagy futni!

Az izzasztó hőségben garantált az állandó pólócsere, még szerencse, hogy van belőlük bőven! Több kategóriában indulnak: vannak ugye a kedvenc darabok, a majd belefogyunk, ezek jók lesznek festeni, régi emlékek, amiket nincs szívünk kidobni, és persze a technikai felsők is külön helyet kaphatnak a polcokon.

Itt mutatunk néhány szuper darabot nők számára, lentebb görgetve pedig pasis pólókat találsz:

Galéria / 3 kép

Pólók nőknek

Megnézem a galériát

Itt találsz néhány szuper pólót férfiak számára:

Galéria / 3 kép

Pólók férfiaknak

Megnézem a galériát
Tovább olvasok
Kép

3 nagyon praktikus tipp, ami segít, hogy idén télen még erősebb legyen az immunrendszered!

A gyömbértea és a vitamindús étrend is nagyon kell az immunrendszernek, de idén télen fokozottabban kell figyelni a szervezet ellenállóképességének erősítésére. 3 szuper tipp következik!

Kép

Kilian Jornet pénteken nekivág a 24 órának

Most már megvan a futás időpontja is. Elnézve Norvégia jelenlegi átlaghőmérsékletét, kemény menet lesz!

Kép

Nagy lépést tett a környezet védelmének érdekében hét futóverseny-szervező

„Mi akkor most zöldre váltunk!” címmel közleményt tett közzé hét futóverseny-szervező, aminek eredményeképpen a jövőben nem adnak semmilyen egyszerhasználatos poharat a futóversenyeken.

Kép

2020 karácsonya is lehet szuper - 3 férfias ajándék, amiket a neten is simán beszerezhetsz!

Ha nem akarod a legutolsó pillanatra hagyni a vásárlást, itt az ideje összeírni, kit mivel lepnél meg idén karácsonykor. A férfiaknak nem mindig könnyű ötletes és hasznos ajándékot tenni a fa alá - ebben segítünk most!

Kép

Alig várom, hogy újra fussak, de fontosabb a megfelelő regeneráció szülés után! - Az első 3 hét tapasztalatai és a gyerekágyi torna

A várandósság alatti sportolást igyekeztem tudatosan felépíteni (vagyis inkább le), így azt biztosan tudtam, hogy a szülés utáni regenerációt ugyanilyen átgondoltan szeretném végigvinni.

Kép

5 táplálkozási tévhit, amit jó tudnia minden futónak

A szénhidrátok és a fehérjék valóban a legfontosabb tápanyagok egy futó számára? A kávé dehidratál? A zsírszegény étrenddel jobban tartható a testsúly? A gélek és izoitalok szolgáltatják a legjobb energia-utánpótlást terhelés esetén?

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem