Iratkozz fel hírlevelünkre!
Magazin előfizetés

4 minden nap használható, meglepő módszer, ami fejleszti a mentális erődet

futás,mentális erő,agyban dől el
Facebook
Twitter
Pinterest
Apróságok, de rengeteget számítanak, és a hatásuk igencsak nagy!
  1. Bemelegítés közben mindig idézd fel, hogy miért is csinálod meg az aznapi edzést: maratoni egyéni csúcsra gyúrsz? Szeretnél végre lefutni egyben 5 kilométert? Mindegy, mi az, soha ne feledd vizualizálni bemelegítés közben, és képzeld is el azt is, ahogy teljesíted az adott vágyadat.

  2. Soha ne a kifogásokat, hanem a megoldást keresd! Amikor épp nincs kedved elindulni, akkor találj ki egy megoldást, amivel a káposzta is megmarad és a kecske is jóllakik. „Oké, várok fél órát/estig, de akkor elindulok.” Ha futás közben jönnek a negatív gondolatok, akkor is feladatként tekints a dologra: ha éppen nem bírod szusszal a lendületes szakaszt a fartlek edzésedben, akkor gondolj arra, hogy a következő ilyet egy fokkal lassabban futod majd meg egyenletesen, de akkor ennek most teljes erőből kell mennie! Egy kis engedmény itt, és máris nem arról van szó, hogy belesétálsz az edzésbe!

  3. Kényszerítsd magad olyan helyzetekbe, amikor nem érzed magad komfortosan (nem mintha egy résztávos edzés önmagában nem lenne elég). Például, ha reggeli futó vagy, akkor menj el valamikor napközben, másszor este. Menj olyan helyekre futni, ami eltér a megszokottól: ha terepfutó vagy, merészkedj le az aszfaltra, és fordítva. Ezek nem csak fizikálisan, de agyban is segítenek megerősödni.

  4. Az edzésen kívül is használd a 3-as pontban olvasható módszert. Például zuhanyzás közben állítsd pár másodpercre jéghidegre a vizet, és ne húzódj el a sugár alól. Vagy, ha nem szereted a paradicsomot, igenis egyél meg egyet! Minden ilyen nehéznek tűnő helyzet hozzáad egy picit a mentális erődhöz!

Galéria / 11 kép

Motivációs idézetek futóknak

Megnézem a galériát
Tovább olvasok
Kép

Mister Börzsöny, alias Takács Krisztián Csipi tízszeres Kör teljesítő

10 hónappal ezelőtt egy kávézóban ültünk Takács Krisztián Csipivel. Megkérdeztem tőle mikor lesz a következő, a tizedik teljesítése. Azt mondta, idén ősszel, mert az év első felében az Ultrabalatonra készül. Múlt szombaton 10 órakor neki is vágott ismét ennek az embert próbáló kihívásnak, és szokásához híven hiba nélkül teljesítette.

Kép

3 nagyon praktikus tipp, ami segít, hogy idén télen még erősebb legyen az immunrendszered!

A gyömbértea és a vitamindús étrend is nagyon kell az immunrendszernek, de idén télen fokozottabban kell figyelni a szervezet ellenállóképességének erősítésére. 3 szuper tipp következik!

Kép

Kilian Jornet pénteken nekivág a 24 órának

Most már megvan a futás időpontja is. Elnézve Norvégia jelenlegi átlaghőmérsékletét, kemény menet lesz!

Kép

Nagy lépést tett a környezet védelmének érdekében hét futóverseny-szervező

„Mi akkor most zöldre váltunk!” címmel közleményt tett közzé hét futóverseny-szervező, aminek eredményeképpen a jövőben nem adnak semmilyen egyszerhasználatos poharat a futóversenyeken.

Kép

2020 karácsonya is lehet szuper - 3 férfias ajándék, amiket a neten is simán beszerezhetsz!

Ha nem akarod a legutolsó pillanatra hagyni a vásárlást, itt az ideje összeírni, kit mivel lepnél meg idén karácsonykor. A férfiaknak nem mindig könnyű ötletes és hasznos ajándékot tenni a fa alá - ebben segítünk most!

Kép

Alig várom, hogy újra fussak, de fontosabb a megfelelő regeneráció szülés után! - Az első 3 hét tapasztalatai és a gyerekágyi torna

A várandósság alatti sportolást igyekeztem tudatosan felépíteni (vagyis inkább le), így azt biztosan tudtam, hogy a szülés utáni regenerációt ugyanilyen átgondoltan szeretném végigvinni.

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem