Iratkozz fel hírlevelünkre!
Magazin előfizetés

Maradj fitt a lakás fogságában is!

edzés,edzés otthon,karanténban edzeni
Facebook
Twitter
Pinterest
Ha sokáig kényszerülünk arra, hogy a napjainkat otthon töltsük, bizony könnyű lesz eltunyulni, de ezt nem hagyhatjuk!
Olvasd el ezt is!

Jelenleg még csodaszép az idő, és arra is van lehetőségünk, hogy odakint fussunk, persze egyedül!

De egyfelől arra is fel kell készülni, hogy előfordulhat, hogy a jövőben még kevesebbet mehetünk ki, plusz már most érdemes beiktatni a mindennapjaidba az otthoni testmozgást is, hiszen alapvetően a mindennapi tevékenységeink jó része kiesett, és kevesebbet sétálunk, mozgunk!

A futás mellett törekedj arra, hogy beiktass egyéb mozgásokat is, amikkel megszakítod az egész napos munkát, vagy éppen frissen indítod a napot! Mit szólnál ehhez a tervhez (a futásaidon felül)?

HÉTFŐ: 30 perc hengerezés + nyújtás

KEDD: 45 perc felsőtest edzés

SZERDA: 30 perc core izom erősítés

CSÜTÖRTÖK: 30 perc hengerezés + nyújtás

PÉNTEK: 60 perc alsó lábszár, comb- és farizom edzés

Ha nincsenek ötleteid, csatlakozz Facebook-csoportunkhoz is, ahol Sipos Fanni edző minden kedden, ebédszünetben eg futóspecifikus erősítéssel vár, de egyéb meglepetésekkel, tréningekkel, tippekkel is készülünk!

Kép

Aki lemarad, kimarad!

Tovább olvasok
Kép

Miért veszélyes - és nem erény - a futók magas fájdalomtűrése?

Fáj? Igen…kicsit, nem vészes. És persze elmész futsz fél órát, órát, egy félmaratont, edzel rendszeresen „pici” fájdalommal. Ami valójában lehet, hogy nem is olyan pici.

Kép

Büntetőkör #25 - Folytatódik a beszélgetés a maratonfutó-legendával, Szekeres Ferenccel

Ha tetszett az első rész, most meghallgathatod, mi mindenről beszélgetett még Simonyi Balázs Szekeres Ferenccel!

Kép

Az Aloe vera 5 fantasztikus hatása, amik különösen hasznosak a hideg idő beálltával

Nyáron sebgyógyításra, napégésre fantasztikus az Aloe vera, de az igazság azt, hogy ezt a csodanövényt az év 365 napján érdemes lenne használni - mondjuk is, hogy miért!

Kép

A futópad-tulajdonosok mindössze 14 százalékának van rendkívüli motivációja az edzések elvégzéséhez

Ugyanakkor ők még mindig motiváltabbak, mint más, aki fitneszgépeken, otthoni sporteszközök használatával sportol rendszeresen – derült ki egy tanulmányból.

Kép

Zsírégetés? Egészséges szív? Van egy másik nagyon fontos ok, amiért minden nőnek kardióznia kéne

Sokan akkor kezdenek kardiózni, amikor leadnának néhány kilót, magasabb a vérnyomásuk a kelleténél, vagy mert szeretnének általánosan fittebbek lenni. Ám van még egy nagyon fontos érv a kardiózás mellett - a nők számára!

Kép

Neked volt már rosszul sikerült futásod? A legjobbak sem verhetetlenek és ez így van jól!

Az elmúlt két hétben a világ legjobb futói közül ketten másként zártak 1-1 versenyt, ahhoz képest, mint ahogyan előzetesen várták…vártuk. Eliud Kipchoge Londonban, Joshusa Cheptegei pedig az elmúlt hétvégi félmaratoni VB-n teljesített szolidabban önmagához képest.

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem