Iratkozz fel hírlevelünkre!
Magazin előfizetés

Nyomj le otthon egy ütős kardióedzést - trambulinnal!

trambulin,edzés
Facebook
Twitter
Pinterest
Ki mondta, hogy a trambulin csak a gyerekeké? Ha netán van otthon egy ilyen eszközötök, most itt az ideje alaposabban megismerni - mert elég ütős edzést lehet lenyomni rajta!

Nem csak a gyerekeknek érdemes tramblint venni: te is használd, amikor csak teheted. A trambulinon való ugrálás alaposan megedzi a szív és érrendszert, fejleszti az egyesúlyérzékelést, és mivel az összes izom aktívan részt vesz a munkában, fokozza a zsírégetési folyamatokat - ráadásul a sejtekre is regeneráló hatással van!

Rugalmas eszköz, így kíméli az ízületeket, az ugrálás oldja a stresszt, javítja a tüdőkapacitást, és edzeni sem bonyolult vele.

Már maga az, hogy egyszerűen csak ugrálsz a trambulinon, nagyon sok variációban lehetséges, de nem csak erre jó ez a trambulin: instabil eszköz, végezhetsz rajta egyszerű haspréseket, farizomedzést - minden sokkal nehezebb lesz, mint a talajon. A trambulinos edzésekkel, vagyis a jumping fitness órákkal egyre több konditeremben találkozhatsz - most viszont ezek híján be kell érned a saját eszközöddel, persze csak ha van otthon.

Mutatjuk is, hogyan kezdj bele az edzésbe egy alapos, de tényleg nagyon alapos bemelegítés után!

Olvasd el ezt is!
Olvasd el ezt is! Fuss magasabb fokozatban!

Kardió+erősítés 20 percben

Mielőtt belekezdenél az edzésbe, jó, ha tudod, hogy a trambulinos edzés nem éppen egy kezdő mozgásforma: ha a mozgás nem része a mindennapjaidnak, érdemes többet pihenni az edzés alatt. A 20 perc nem tűnik soknak, de hidd el, ennek nagy részét ugrálással tölteni igencsak megterhelő a szervezetnek.

A következő videó egy szuper 20 perces edzés, ami alaposan átmozgat - utána ne felejtsd el lenyújtani magad!

Edzés kézisúlyzóval, középhaladóknak

Ha konditermi feelingre vágysz, mutatunk egy 25 perces edzést, ahol a haladóbbak 1-2 kilós kézisúlyt is ragadhatnak. Ugrás variációk, boksz-mozdulatok: ha ezt a videót végigcsinálod, a felsőtestedet is alaposan megdolgoztatod!

30 perc HIIT edzés haladóknak

Végül mutatunk egy fél órás gyakorlatsort, ami egy igazi, tökéletes magas intenzitású interval edzés. Ha a 4 fal közé vagy zárva, és ilyen edzésekkel tartod magad karban, garantáltan szuper formában leszel a nyárra!

Na, meghoztuk a kedved a trambullinos edzéshez? A Youtube telis tele ilyen videókkal, és ne feledd: bámit lehet ezzel az eszközzel. Jöhetnek a plank-variációk, a hasprések, a kitörések - csak minden sokkal keményebb lesz rajta!

Hajrá!

Galéria / 3 kép

A reggeli edzés jobban segíti a fogyást? De miért?! Most kiderül...

Megnézem a galériát
Tovább olvasok
Kép

Miért veszélyes - és nem erény - a futók magas fájdalomtűrése?

Fáj? Igen…kicsit, nem vészes. És persze elmész futsz fél órát, órát, egy félmaratont, edzel rendszeresen „pici” fájdalommal. Ami valójában lehet, hogy nem is olyan pici.

Kép

Büntetőkör #25 - Folytatódik a beszélgetés a maratonfutó-legendával, Szekeres Ferenccel

Ha tetszett az első rész, most meghallgathatod, mi mindenről beszélgetett még Simonyi Balázs Szekeres Ferenccel!

Kép

Az Aloe vera 5 fantasztikus hatása, amik különösen hasznosak a hideg idő beálltával

Nyáron sebgyógyításra, napégésre fantasztikus az Aloe vera, de az igazság azt, hogy ezt a csodanövényt az év 365 napján érdemes lenne használni - mondjuk is, hogy miért!

Kép

A futópad-tulajdonosok mindössze 14 százalékának van rendkívüli motivációja az edzések elvégzéséhez

Ugyanakkor ők még mindig motiváltabbak, mint más, aki fitneszgépeken, otthoni sporteszközök használatával sportol rendszeresen – derült ki egy tanulmányból.

Kép

Zsírégetés? Egészséges szív? Van egy másik nagyon fontos ok, amiért minden nőnek kardióznia kéne

Sokan akkor kezdenek kardiózni, amikor leadnának néhány kilót, magasabb a vérnyomásuk a kelleténél, vagy mert szeretnének általánosan fittebbek lenni. Ám van még egy nagyon fontos érv a kardiózás mellett - a nők számára!

Kép

Neked volt már rosszul sikerült futásod? A legjobbak sem verhetetlenek és ez így van jól!

Az elmúlt két hétben a világ legjobb futói közül ketten másként zártak 1-1 versenyt, ahhoz képest, mint ahogyan előzetesen várták…vártuk. Eliud Kipchoge Londonban, Joshusa Cheptegei pedig az elmúlt hétvégi félmaratoni VB-n teljesített szolidabban önmagához képest.

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem