Iratkozz fel hírlevelünkre!
Magazin előfizetés

Tarts lábnapot - jöhet egy izzasztó edzésterv?

lábnap,edzés
Facebook
Twitter
Pinterest
Kicsit feldobnád az edzéseidet, de eszközökhöz semmi kedved? A következő gyakorlatokat iktassd be az edzéstervedbe, mert nagyon hatékonyak, és az égvilágon semmi nem kell hozzájuk - persze a kitartáson kívül!

Ha lábnap, akkor kitörés és guggolás dögivel? Nincs ezekkel semmi baj, maximum néha nekiállni nehéz, de szépen formálják a combot, a farizmokat, a csípőt. Viszont ha csakis ezeket végzed, biztos, hogy lesz pár izom, amik kimaradnak a jóból.

,,Ha otthon végzel saját testsúlyos edzéseket, időnként nem árt segítség a szakembertől, hiszen általában leragadunk pár gyakorlatnál, ám ez nem mindig elég" - vallja Charlee Atkins edző, és hozzáteszi: ha alsótestre edzel, nagyon fontosak a térd és csípőközpontú gyakorlatok. Az előbbiekhez általában a guggolások tartoznak, az utóbbiakhoz a combhajlító és a farizmot erősítő gyakorlatok. Az viszont nagyon lényeges a lábedzéseknél, hogy ez a két gyakorlatcsoport egyensúlyban legyen!

A másik, hogy fejleszd magad, és fokozd időnként a terhelést - ezt a legkönnyebben úgy érheted el, ha végzed a megszokott gyakorlatokat, csak épp egy lábbal. Tehát jöhetnek az egylábas felhúzások, guggolások és a variációi!

Mutatunk is egy gyakorlatsort: végezz minden feladatot 45 másodpercig, majd minden kör végén pihenj 15 másodpercet, és jöhet a következő. 3-4x ismételd el a sort, hogy meglegyen a 15 perces lábedzés.

Hidd el, érezni fogod!

Galéria / 3 kép

Saját testsúlyos edzésterv

Megnézem a galériát
Tovább olvasok
Kép

Ettél már csicsókát? Itt az ideje kipróbálni!

Azon vagyunk, hogy minél színesebben táplálkozz- próbálj ki új ízeket, zöldségeket, szokatlanabb alapanyagokat. A csicsóka most igazi szezonális élelmiszer - ne feledkezz meg róla!

Kép

A londoni buborék – avagy versenyzés a covid idején

2020 teljesen új kihívások elé állította az egész nemzetközi sportéletet. Az Olimpiát elhalasztották, a versenyeket eltörölték, a sportlétesítményeket bezárták. A sportolók azonban nem adták fel egykönnyen, ahogyan a sportszervezők sem. Újfajta rendezési elveket dolgoztak ki, hogy ne landoljon még több sportesemény a kukában.

Kép

Az edzés utáni kínzó fejfájás elkerülhető, de figyelned kell néhány dologra!

Egy kőkemény edzés épp elég fájdalmat tud okozni, semmi szükség arra, hogy még a fejed is fájjon utána - nem igaz?

Kép

Miért veszélyes - és nem erény - a futók magas fájdalomtűrése?

Fáj? Igen…kicsit, nem vészes. És persze elmész futsz fél órát, órát, egy félmaratont, edzel rendszeresen „pici” fájdalommal. Ami valójában lehet, hogy nem is olyan pici.

Kép

Büntetőkör #25 - Folytatódik a beszélgetés a maratonfutó-legendával, Szekeres Ferenccel

Ha tetszett az első rész, most meghallgathatod, mi mindenről beszélgetett még Simonyi Balázs Szekeres Ferenccel!

Kép

Az Aloe vera 5 fantasztikus hatása, amik különösen hasznosak a hideg idő beálltával

Nyáron sebgyógyításra, napégésre fantasztikus az Aloe vera, de az igazság azt, hogy ezt a csodanövényt az év 365 napján érdemes lenne használni - mondjuk is, hogy miért!

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem