
Indulhat az örömfutás?
Bár a futásban alapvetően nagyon fontos faktor a teljesítmény, nem szabad elfelejtenünk, hogy mi, hobbifutók miért is futunk! Hiszen kellenek a célok, de nem vagyunk élsportolók, hanem átlagemberek, akik a sport által jobb közérzetre, több energiára és örömre vágynak, ugye?
A HOKA legújabb kampánya pont erre a szellemiségre világít rá!
A kampány lényege, hogy rávilágítson arra, hogy a futás által mennyi pozitív energiát, örömöt és optimizmust tudunk gyűjteni, ami felszabadít és megváltoztat minket belülről és kívülről egyaránt. Ez a lehetőség mindenkinek adott, és mi, a HOKA-nál segítünk, hogy ezt a pozitív flow-t mindenki megtapasztalja!”
A futás jobbá teszi a mindennapokat
A HOKA kezdetben a hosszútávfutók körében volt ismert terepen, majd aszfalton, és természetesen a márka most is nagyra becsüli a kemény munkát és lenyűgöző teljesítményeket, ugyanakkor:

Ismerd meg a Fly human fly érzést!
A HOKA a kampányban minden nagykövetükre és minden olyan futóra számít, aki HOKA-ban fut. Nemrég elindították a HOKA Hétfő Instagram-sztorikat, amelynek célja, hogy a HOKA-ban futók motiváló pillanatait mutassák be, és ezáltal a Fly human fly életérzést is.
A HOKA hazai háttércsapata is lelkes futókból áll, így az sem kérdés, hogy személy szerint is könnyedén kapcsolódtak az új kampányhoz, és annak üzenetéhez. Szabina lelkes hobbifutó, aki a távot és magát ugyan szereti legyőzni, de az idővel már ritkábban harcol. „Én igazi örömfutó vagyok, és bár olykor elindulok egy-egy versenyen, mert mindig újabb löketet ad, de mindig csak magamat akarom legyőzni. A futás a jobb napjaimat feldobja és energiát ad, a rosszabbakon pedig segít rendezni a gondolataimat és átgondolni a következő lépést.” Karcsinál már kicsit más a helyzet, számos eredményét felsorolhatnánk, de 2018-ban például megnyerte a Spártai Százast. „Én sokkal inkább a kompetitív részéről érkeztem a futósportnak, kisgyerek korom óta mindig is versenysportokat űztem. Manapság viszont a család és a munka adta rohanó hétköznapokban sokkal fontosabb felnőtt fejjel megtanulnom, hogy a sport és benne a futás egy a nyugdíjas korunkig (sőt még tovább) végzendő kellemes aktivitás kell, hogy legyen, és nem csupán verseny és időcélok sokszor nemcsak motiváló de akár nyomasztó eszköze.”
A kampány egyúttal a Bondi legújabb modelljét, a 8. generációt népszerűsíti, ami a márka egyik legnépszerűbb aszfaltos cipője. "Bondi egy ikonikus modellünk, ami az évek alatt sok fejlesztésen ment át. Az erős csillapítás és nagy puhaság a legújabb szériában modern külsővel párosul már. Ebben a cipőben valóban öröm a futás, felszabadít benne a mozgás. Egy szóval igazi „joyride” benne minden lépés!"
