döntés,barkács

Hatékony döntéstámogatás a BIX segítségével

A BIX által használt értékelő űrlapok által egyrészt döntéseket támogató vezetői információ előállítása a cél, másrészt ezek az adatok egy B2B értékelő rendszer fontos részét is képezik.

Az űrlapok egyébként más és más típusú kérdéseket alkalmazva kerülnek kiküldésre a gyártók, a kereskedők, valamint a forgalmazók számára is. Továbbá a beszállítók elégedettségének a pontos mérése is megoldott már.

Ez az összetett információ halmaz pedig kitűnően képes támogatni a vezetői döntéshozatalt.

Tűpontos visszajelzések a szöveges válaszok által

Már a BIX fejlesztésének korai szakaszában világossá vált, hogy a pontozásos elven működő visszajelzések nem adnak eléggé világos képet a vezetőknek, valamint a piacnak. Ezért a BIX felületén szöveges válaszok állnak az értékelők rendelkezésére.

Ezáltal sokkal pontosabb visszajelzések érkeznek az egyes kérdésekre, ami szükség esetén azonnali lehetőséget kínál a beavatkozásra, valamint a változtatásra. Egyúttal biztosítottá válik a folyamatos törődés a megrendelőkkel, miközben a régi ügyfeleket is aktivitásra tudjuk bírni.

A BIX tehát célirányosan, csakis a valóban fontos szempontokra kérdez rá, így felhasználóként mindössze a kapott adatok megfelelő felhasználása a feladat.

Az adatok minőségéről telefonos visszacsatolás útján is meggyőződnek

Az értékelés során nyert információ hitelességét telefonos úton is ellenőrzik. A BIX call centeres munkatársai által végzett munkával kiszűrhetők a valótlan értékelések, a rágalmazások, valamint az érzelmileg kissé túlfűtött reakciók is.

A telefonos visszacsatolás továbbá lehetőséget kínál a panaszok kezelésére, valamint a valóságtartalommal nem bíró információ kigyomlálására, miközben az ügyfélkapcsolatokat is tovább lehet erősíteni.

Az értékelés keretei között felhívott valamennyi partner érezni fogja tehát a törődést, miközben erősödni fog bennük a professzionális bánásmód érzete.

Iparági benchmark adatok és összefüggések megállapítása

A kép úgy lesz teljes, ha a BIX által kapott úgynevezett „soft” információk mellett a „hard factek” is rendelkezésre állnak az összevetéshez. Ebben a Bisnode számít partnernek, ami biztosítja a szükséges adatokat a megfelelő összehasonlításhoz.

Lehetőség nyílik ezáltal az iparágban átlagosnak tekinthető értékekkel összevetni az ügyfelek elégedettségét, miközben a cégünk leginkább népszerű termékét is felismerhetjük. Továbbá azonosítani tudjuk a legjobb ügyfeleket, hogy az elégedettségük fenntartására tudjunk koncentrálni.

Mostantól tehát egyáltalán nem lesz zsákbamacska az üzleti eredmények fenntartása, mert a BIX által kapott valós információk hatékonyan fogják segíteni a vezetői döntéshozatalt, miközben a legtöbb fejlődési potenciállal rendelkező területek azonosítása is könnyebbé válik a számunkra.

Amennyiben te is szeretnél megbízható forrásból származó visszajelzéseket kapni a cégedre vonatkozóan, válaszd a BIX szolgáltatását!