1/6

Guggolás

Állj vállszéles terpeszbe, majd guggolj le, közben told hátra a cspőd. Lassan emelkedj fel. 3x10 ismétlést végezz.

Neked ajánlott cikkek

Ennyivel kellene többet aludnod, hogy még jobb legyen a teljesítményed

Nem csak a teljesítményed lehetne sokkal jobb, ha beiktatnál egy kis extra pihenőt: az általános kedényállapotot is jelentősen javíja a több alvás. De mennyi legyen az annyi?

A 2020-as tokiói olimpia érmei újrahasznosított mobiltelefonokból és laptopokból készülnek

De ez csak egyike azon fenntarthatósági törekvéseknek, amelyeket Japán a következő olimpiai játékokra tervez.

Elcsaltad a nyári edzéseidet? Szakértői tippek, hogy könnyebb legyen futócipőbe bújnod szeptemberben

Ugye tudod, hogy egy hosszabb kihagyás után semmi esetre sem érdemes hirtelen, egyik percről a másikra belevágni a napi szintű edzésbe? A testnek mindenhez idő kell, és a sport újbóli bevezetése az életedbe is ilyen!

5 dolog, amit Eliud Kipchoge megoszt velünk az INEOS 1:59 kihívásról

A maratoni világrekorder, Eliud Kipchoge mesélt arról, hogy halad a felkészülése a kenyai edzőtáborban az INEOS 1:59 Challenge-re. A sporttörténeti kísérletre október 12-én Bécsben kerül sor.

A 71 éves Jeannie Rice megdöntötte korosztálya félmaratoni világcsúcsát

A 71 éves futónő 1:37:07-et futott a hétvégén az amerikai kontinensen, az Akron félmaratonon. Ezzel megdöntötte a korosztálya világrekordját. Az eredmény hitelesítése még nem történt meg.

A terepfutólány és a magas hegy - ilyen volt az idei Jahorina Ultra Trail

Pánczél Dia beszámolója az idei Jahorina Ultra Trailről.

Sosem futottál még 10km-t egyben? Itt az idő!

Csak a kitartásodra van szükséged, minden mást megkapsz!

Majd megveszel egy kis édességért? Nem is hinnéd, milyen apróság képes befolyásolni a sóvárgást!

Egy ideig minden flottul megy, már ami az edzést és a helyes étkezést illeti, aztán egyszer csak durva nassolhatnék tör rád, és ilyenkor tutira elgyengülsz? Van egy apróság, ami sokat segíthet ezen!

6 hasznos erősítő gyakorlat kezdő futóknak

Nem tudsz elmenni a konditerembe? Semmi probléma! Válogass a következő saját testsúlyos gyakorlatok közül, melyek erősebb futóvá tesznek és segítenek elkerülni a sérüléseket is!

A HŐSÉGBEN SINCS MEGÁLLÁS!

Csak 3585 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem