Iratkozz fel hírlevelünkre!
Magazin előfizetés

#FUSSEGYEDÜL – De hogyan kedveld meg a magányos futást, ha közösségi arc vagy?

futás,egyedül futás
Facebook
Twitter
Pinterest
Van, akinek a futás a tökéletes énidős program, amikor végre egyedül lehet, ám sokaknak épp a közösség az, ami a motivációt jelenti, és amiért igazán szeretik ezt a sportot.
Olvasd el ezt is!

Ha te is csapatban futós típus vagy alapvetően, ez a cikk neked szól!

  • Nézd az előnyeit!
    Csapatban futni buli, és jó húzni a másikat a nehezebb edzéseken. Viszont ezeken a futásokon nehéz saját magadra koncentrálni. Most, hogy egyedül futsz, használd ki: figyeld és javítsd a futótechnikádat, a tempódat, a légzésedet. Sőt, ilyenkor tudsz azokra a gondolatokra is kiemelten figyelni, amik futás közben megjelennek, és amiket kezelned kell tudni egy nehezebb kihívás, verseny alkalmával.

Galéria / 4 kép

Futómantrák, amik túllendítenek a legnehezebb helyzeteken

Megnézem a galériát
  • Szórakoztasd magad!
    Ha eleinte túl magányosnak érzed magad, vigyél magaddal fülest, és hallgass zenét vagy podcastet, esetleg menj olyan útvonalra az erdőben, ahol még nem voltál (de oda ne vigyél magaddal zenét)!

  • Tűzz ki új célokat!
    Elmaradnak a tavaszi versenyek, ez van. Viszont, ha szeretnél motivált maradni, jó, ha nem csak úgy futsz a nagyvilágba. A cél nem feltétlenül egy verseny, lehet ez csupán az, hogy minden másnap megteszel X kilométert, vagy hogy javítasz a tempódon, esetleg többet mész a természetbe. Csak legyen valami, amihez tartanod kell magadat!

  • Változtass a megszokott rutinon!
    Nem, mintha az élet nem arra kényszerítene, hogy alapjaiban változtassuk meg a szokásainkat, de ha eddig csapatban futottál, és szeretted, most pedig egyedül vagy kénytelen, ne ugyanazokat az időpontokat, helyszíneket, útvonalakat válaszd, hanem alakítsd át teljesen a programot, és így kevésbé érzed majd a csapat hiányát.

Jó futást mindenkinek!

Olvasd el ezt is!
Tovább olvasok
Kép

Miért veszélyes - és nem erény - a futók magas fájdalomtűrése?

Fáj? Igen…kicsit, nem vészes. És persze elmész futsz fél órát, órát, egy félmaratont, edzel rendszeresen „pici” fájdalommal. Ami valójában lehet, hogy nem is olyan pici.

Kép

Büntetőkör #25 - Folytatódik a beszélgetés a maratonfutó-legendával, Szekeres Ferenccel

Ha tetszett az első rész, most meghallgathatod, mi mindenről beszélgetett még Simonyi Balázs Szekeres Ferenccel!

Kép

Az Aloe vera 5 fantasztikus hatása, amik különösen hasznosak a hideg idő beálltával

Nyáron sebgyógyításra, napégésre fantasztikus az Aloe vera, de az igazság azt, hogy ezt a csodanövényt az év 365 napján érdemes lenne használni - mondjuk is, hogy miért!

Kép

A futópad-tulajdonosok mindössze 14 százalékának van rendkívüli motivációja az edzések elvégzéséhez

Ugyanakkor ők még mindig motiváltabbak, mint más, aki fitneszgépeken, otthoni sporteszközök használatával sportol rendszeresen – derült ki egy tanulmányból.

Kép

Zsírégetés? Egészséges szív? Van egy másik nagyon fontos ok, amiért minden nőnek kardióznia kéne

Sokan akkor kezdenek kardiózni, amikor leadnának néhány kilót, magasabb a vérnyomásuk a kelleténél, vagy mert szeretnének általánosan fittebbek lenni. Ám van még egy nagyon fontos érv a kardiózás mellett - a nők számára!

Kép

Neked volt már rosszul sikerült futásod? A legjobbak sem verhetetlenek és ez így van jól!

Az elmúlt két hétben a világ legjobb futói közül ketten másként zártak 1-1 versenyt, ahhoz képest, mint ahogyan előzetesen várták…vártuk. Eliud Kipchoge Londonban, Joshusa Cheptegei pedig az elmúlt hétvégi félmaratoni VB-n teljesített szolidabban önmagához képest.

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem