Iratkozz fel hírlevelünkre!
Magazin előfizetés

7 szuper tipp, hogy akkor is kimenj futni, ha hideg és sötét van

7 szuper tipp, hogy akkor is kimenj futni, ha hideg és sötét van
Facebook
Twitter
Pinterest
Ahogy csökken a hőmérséklet és a napsütéses órák száma, úgy csökken sokak motivációja is, pedig a téli, kinti edzések is nagyon hasznosak ám!

Az alábbi lista segít neked abban, hogy olyankor is kipattanj az ágyból és futni menj, amikor a legjobb ötletnek az ágyban kuckózás tűnik!

  1. Először is, fogd fel úgy, hogy a téli kinti futások nem csak remek alapozást jelentnek fizikailag, de mentálisan is megerősítenek. Ha ilyenkor is felkelsz korán, és dideregve elindulsz a sötétben futni, sokkal keményebbnek érzed majd magad, ráadásul a tavaszi futásokat kifejezetten értékeled majd.

  2. Ha máskor nem is, ilyenkor mindenképpen fuss futóklubban vagy legalább egy futótárssal, mert az segíti, hogy lelkes maradj a legmotiválatlanabb időszakokban is.

  3. Nevezz be egy tél végi, tavasz eleji versenyre, ami miatt nem bliccelheted el a kinti futásokat.

  4. Ha nagyon nehezen veszed rá magad, hogy a cudar időben is kint fuss, redukáld le a szabadtéri futásokat mondjuk heti 2-3-ra, egyszer fuss padon egy rövidebb intervallt, a többi pedig legyen beltéri erősítő keresztedzés.

  5. Vásárolj magadnak vadító téli, fényvisszaverős szereléseket, amiket nem akarsz majd a szekrényben pihentetni!

  6. Tedd ki a hűtőre, a fürdőszobai tükörre vagy más helyre, ami előtt gyakran elmész, a célodat. Lubics Szilvi is a hűtőn tartotta a Spartathlon-térképet a részidőkkel, hogy sokszor szem előtt legyen, miért is teszi azt, amit tesz!

  7. Fuss reggel! Ha reggel, már munka előtt letudod, akkor nem fog eltántorítani, hogy tovább kellett bent maradnod az irodában és jobb lenne hazasietni egy kis filmnézésre!

Galéria / 17 kép

Kutyák, akik remek motivációt adhatnak, mivel megtestesítik a futókat

Megnézem a galériát
Tovább olvasok
Kép

Az edzés utáni kínzó fejfájás elkerülhető, de figyelned kell néhány dologra!

Egy kőkemény edzés épp elég fájdalmat tud okozni, semmi szükség arra, hogy még a fejed is fájjon utána - nem igaz?

Kép

Miért veszélyes - és nem erény - a futók magas fájdalomtűrése?

Fáj? Igen…kicsit, nem vészes. És persze elmész futsz fél órát, órát, egy félmaratont, edzel rendszeresen „pici” fájdalommal. Ami valójában lehet, hogy nem is olyan pici.

Kép

Büntetőkör #25 - Folytatódik a beszélgetés a maratonfutó-legendával, Szekeres Ferenccel

Ha tetszett az első rész, most meghallgathatod, mi mindenről beszélgetett még Simonyi Balázs Szekeres Ferenccel!

Kép

Az Aloe vera 5 fantasztikus hatása, amik különösen hasznosak a hideg idő beálltával

Nyáron sebgyógyításra, napégésre fantasztikus az Aloe vera, de az igazság azt, hogy ezt a csodanövényt az év 365 napján érdemes lenne használni - mondjuk is, hogy miért!

Kép

A futópad-tulajdonosok mindössze 14 százalékának van rendkívüli motivációja az edzések elvégzéséhez

Ugyanakkor ők még mindig motiváltabbak, mint más, aki fitneszgépeken, otthoni sporteszközök használatával sportol rendszeresen – derült ki egy tanulmányból.

Kép

Zsírégetés? Egészséges szív? Van egy másik nagyon fontos ok, amiért minden nőnek kardióznia kéne

Sokan akkor kezdenek kardiózni, amikor leadnának néhány kilót, magasabb a vérnyomásuk a kelleténél, vagy mert szeretnének általánosan fittebbek lenni. Ám van még egy nagyon fontos érv a kardiózás mellett - a nők számára!

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem