Iratkozz fel hírlevelünkre!
Magazin előfizetés

Folyadék és a svéd FOREO UFO 2. Mi a közös bennük?

Folyadék és a svéd FOREO UFO 2. Mi a közös bennük?
Facebook
Twitter
Pinterest
Hát persze, hogy a hidratálás! A nyári időszakban végképp lehetetlen eleget beszélni arról, mennyire fontos a vízháztartás ideális szintjének megőrzése és a bőr megóvása, ápolása. Ebben segítségedre lesz a svéd FOREO okos arcmaszk készüléke az UFO 2, ami egy ideje már számunkra is elengedhetetlen kelléke a mindennapoknak.

Egy kiadós edzés ebben a rekkenő hőségben sem lehetetlen, de sokkal nagyobb odafigyelést és felkészülést igényel a részedről. Mozgás közben a testhő növekszik, a szervezet pedig a bőrön keresztül, izzadással hűti magát. Ha pedig az alaphőmérséklet (a napokban is jellemző) a 30 fokot nyaldossa, többet izzadunk - nincs nagy meglepetés.

Bármennyire is evidensnek tűnik a matek, hajlamosak vagyunk megfeledkezni a folyadék kiegyensúlyozott visszapótlásáról és sokszor hirtelen próbáljuk menteni a helyzetet, ezzel sokkolva a szervezetet.

Hogy lehet jól csinálni?

A legfontosabb, hogy ne várd meg míg megszomjazol, mert akkor már kész a baj. Ha tovább feszíted a húrt, jöhet a szédülés, fejfájás, légzési nehézségek, száraz bőr. Folyamatosan pótold a folyadékot, aminek nagy része tiszta víz legyen, a cukros üdítőket és egyebeket próbáld mellőzni.

Futás előtt

Bármilyen távra is készülsz, már a futás előtt készítsd fel a tested a folyadékvesztésre. Ez legalább olyan fontos, mint a bemelegítés, aminek elvégzésére már nem is kell emlékeztetni, ugye?! Edzés előtt 1-2 órával kortyolgass el fél liter vizet, így adsz magadnak egy jó alapot, mégsem fog lötyögni a hasadban futás közben. Mielőtt pedig kilépnél az ajtón, hajts fel még 2 decit.

Futás alatt

Ha hosszabb távra készülsz (45 percnél vagy 5 kilométernél hosszabb futás) ne feledkezz meg arról sem, hogy edzés alatt pótold a folyadékot. Ez egy kicsi macerásabb, hiszen vinned kell magaddal és be kell gyakorolnod a mozdulatokat, ahogy menet közben nem öntöd le magad, de nincs mese, ezt ki kell tapasztalni. A hosszú edzéseknél vagy versenyeknél a folyadékon felül a vitaminok és elektrolitok pótlására is figyelned kell, valamint a szénhidrátbevitellel támogathatod az izmaid energia ellátását és turbózhatod a teljesítményed, amikhez koncentrált segítséget nyújtanak a sportitalok.

FOREO UFO 2
forrás: Hámori Zsófia

Futás után

Edzés után a tápanyagok visszapótlása mellett a vízraktáraid feltöltésére is figyelned kell, de ez nem azt jelenti, hogy egyben kell leküldened ipari mennyiségű folyadékot. Válassz magas víztartalmú zöldségeket és gyümölcsöket, amikkel cukrot is adsz a szervezetednek és gyorsabban visszatért beléd az élet.

Egy hűsítő zuhany után a külső hidratálásról se feledkezz meg, hiszen az edzés közben elvesztett folyadék a bőröd rugalmasságához is hiányozni fog. A FOREO UFO 2 svéd okos arcmaszk készülékével 90 másodperc alatt végezhetsz el egy szalonba illő arckezelést, ami a futás utáni regenerálódási rituálédba is könnyedén beilleszthető.A minden bőrtípusra alkalmas maszkok közül az egyik személyes kedvencem a H2Overdose névre hallgató, ami hialuronsav tartalmával kész mélyhidratáló bombaként tölti fel a bőröm a hőségben lehozott edzések után. Ez azonban nem minden, a készülék a maszk hatását fényterápiával és hőterápiával ötvözi, így a 8 különböző fullspektrumú fény közül választva extra ápolásra is lehetőséged nyílik. A FOREO FOR YOU applikációjában manuálisan is beállíthatod, hogy milyen fényterápiát szeretnél alkalmazni, a nyári napsütés által kikezdett bőrre például a frissítő narancssárga és a nyugtató ciánkék kombinációját javasoljuk, ezek enyhítik az égést, frissítik és nyugtatják a bőrt. A te dolgod csak annyi, hogy dőlj hátra és élvezd a professzionális kezelést a saját otthonod kényelmében.

Szeretnél még többet megtudni a svéd okosarcmaszk készülékről?
Szeretnél még többet megtudni a svéd okosarcmaszk készülékről? Kütyübe zárt kozmetikus - FOREO UFO 2 teszt

Még több képért a FOREO UFO 2 -ről, kattints a galériára!

Galéria / 6 kép

FOREO UFO 2

Megnézem a galériát

a cikk támogatója a FOREO Svédország

Tovább olvasok
Kép

Az edzés utáni kínzó fejfájás elkerülhető, de figyelned kell néhány dologra!

Egy kőkemény edzés épp elég fájdalmat tud okozni, semmi szükség arra, hogy még a fejed is fájjon utána - nem igaz?

Kép

Miért veszélyes - és nem erény - a futók magas fájdalomtűrése?

Fáj? Igen…kicsit, nem vészes. És persze elmész futsz fél órát, órát, egy félmaratont, edzel rendszeresen „pici” fájdalommal. Ami valójában lehet, hogy nem is olyan pici.

Kép

Büntetőkör #25 - Folytatódik a beszélgetés a maratonfutó-legendával, Szekeres Ferenccel

Ha tetszett az első rész, most meghallgathatod, mi mindenről beszélgetett még Simonyi Balázs Szekeres Ferenccel!

Kép

Az Aloe vera 5 fantasztikus hatása, amik különösen hasznosak a hideg idő beálltával

Nyáron sebgyógyításra, napégésre fantasztikus az Aloe vera, de az igazság azt, hogy ezt a csodanövényt az év 365 napján érdemes lenne használni - mondjuk is, hogy miért!

Kép

A futópad-tulajdonosok mindössze 14 százalékának van rendkívüli motivációja az edzések elvégzéséhez

Ugyanakkor ők még mindig motiváltabbak, mint más, aki fitneszgépeken, otthoni sporteszközök használatával sportol rendszeresen – derült ki egy tanulmányból.

Kép

Zsírégetés? Egészséges szív? Van egy másik nagyon fontos ok, amiért minden nőnek kardióznia kéne

Sokan akkor kezdenek kardiózni, amikor leadnának néhány kilót, magasabb a vérnyomásuk a kelleténél, vagy mert szeretnének általánosan fittebbek lenni. Ám van még egy nagyon fontos érv a kardiózás mellett - a nők számára!

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem