Iratkozz fel hírlevelünkre!
Magazin előfizetés

Kipróbáltuk, és imádjuk: párperces videók, amik tökéletesen edzik a futás után a core izmokat!

core izmok,core izom
Facebook
Twitter
Pinterest
Kicsit ráfeküdnél a core izmok edzésére, de unod a szokásos planket és a haspréseket? Összeszedtünk néhány rövid, de annál ütősebb videót, amikben a hangsúly abszolút a core izmokon van. Egytől egyik kipróbáltuk mindet, és azt kell mondjuk, ezeket tényleg érdemes hetente többször megcsinálni, akár a futásaid után is!

A core izmokat mindenkinek nagyon fontos lenne erősítenie, hiszen nem csak a teljesítményt képes javítani, ha erős ez a terület, de nagyon fontos a sérülések megelőzése szempontjából.

A core izmok közé 29 izompár tartozik, ezek a gerinc, medence, illetve a kinetikus lánc (ízületek rendszere) stabilizálásáért felelősek. Ide tartozik a haránthasizom, a gerincfeszítő izmok és a farizmok is - ezek segíti a gerincet a helyes pozíció megtartásában.

Az edzéseid végére érdemes beiktatni ennek a területnek az erősítését: mutatunk néhány videót, amikkel ezt változatosan teheted meg!

Kezdésnek jöhet a Pilates

A Pilates egyik fő pozitívuma az, hogy szinte minden gyakorlat a core izmok erősítéséről szó. Ez a pár perces feladatsor kezdőknek tökéletes választás lesz!

Tabata core tréning

Tabatázni kőkemény, de annál hatékonyabbb dolog: ha benne vagy egy brutális hasizomedzésben, mindenképp ezt válaszd. Itt az órát sem kell nézned: a videón azt is megteszik helyetted!

10 perc, ami abszolút átmozgat

A következő videóban a has és a gerinc izmai mellett az oldalsó törzs és a ferdehasizmok is nagy szerepet kapnak, a másnapi izomláz holtbiztos!

Core edzés 15 percben

A következő videóban bőségesen akadnak gerincgyakorlatok is: végig nagyon figyelj arra, hogy a videóban elhangzottak szerint hajtsd végre a feladatokat!

Ha ezeket mind végigcsinálod, már biztosan profi leszel, arra azonban figyelj, hogy a következő bakikat ne kövesd el!

Galéria / 6 kép

Hibák népszerű hasizomgyakorlatok elvégzése közben

Megnézem a galériát
Tovább olvasok
Kép

Az edzés utáni kínzó fejfájás elkerülhető, de figyelned kell néhány dologra!

Egy kőkemény edzés épp elég fájdalmat tud okozni, semmi szükség arra, hogy még a fejed is fájjon utána - nem igaz?

Kép

Miért veszélyes - és nem erény - a futók magas fájdalomtűrése?

Fáj? Igen…kicsit, nem vészes. És persze elmész futsz fél órát, órát, egy félmaratont, edzel rendszeresen „pici” fájdalommal. Ami valójában lehet, hogy nem is olyan pici.

Kép

Büntetőkör #25 - Folytatódik a beszélgetés a maratonfutó-legendával, Szekeres Ferenccel

Ha tetszett az első rész, most meghallgathatod, mi mindenről beszélgetett még Simonyi Balázs Szekeres Ferenccel!

Kép

Az Aloe vera 5 fantasztikus hatása, amik különösen hasznosak a hideg idő beálltával

Nyáron sebgyógyításra, napégésre fantasztikus az Aloe vera, de az igazság azt, hogy ezt a csodanövényt az év 365 napján érdemes lenne használni - mondjuk is, hogy miért!

Kép

A futópad-tulajdonosok mindössze 14 százalékának van rendkívüli motivációja az edzések elvégzéséhez

Ugyanakkor ők még mindig motiváltabbak, mint más, aki fitneszgépeken, otthoni sporteszközök használatával sportol rendszeresen – derült ki egy tanulmányból.

Kép

Zsírégetés? Egészséges szív? Van egy másik nagyon fontos ok, amiért minden nőnek kardióznia kéne

Sokan akkor kezdenek kardiózni, amikor leadnának néhány kilót, magasabb a vérnyomásuk a kelleténél, vagy mert szeretnének általánosan fittebbek lenni. Ám van még egy nagyon fontos érv a kardiózás mellett - a nők számára!

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem