Iratkozz fel hírlevelünkre!
Magazin előfizetés
Kép
Egyéb

Folyadék és a svéd FOREO UFO 2. Mi a közös bennük?

Hát persze, hogy a hidratálás! A nyári időszakban végképp lehetetlen eleget beszélni arról, mennyire fontos a vízháztartás ideális szintjének megőrzése és a bőr megóvása, ápolása. Ebben segítségedre lesz a svéd FOREO okos arcmaszk készüléke az UFO 2, ami egy ideje már számunkra is elengedhetetlen kelléke a mindennapoknak.

2020. július 27.

Kép
Egyéb

Amit a Monti ásványvízről tudni kell a bölcs választás meghozatala érdekében

Az emberi szervezet több mint a felét víz teszi ki, amely pontos mennyisége nemtől és kortól egyaránt függ, így bátran kijelenthetjük, hogy a víz az élet nélkülözhetetlen eleme.

2020. május 17.

Kép
Táplálkozás

Folyadékbevitel víz nélkül: 6 friss alapanyag, ami remekül hidratál

Szakértők szerint a nőknek legalább 2, a férfiaknak pedig legalább 2.5 liter vízre van szükségük naponta a szervezetük optimális működéséhez. Sportolóként pedig akár ennek duplája is lehet a napi javasolt mennyiség, hiszen az izzadással sok folyadékot veszít a szervezet.

2018. június 13.

Kép
Táplálkozás

Egész nap szomjazol a verseny utáni napon? Ez az oka, és ezt teheted ellene!

Veled is előfordult már, hogy egy hosszú futást követően literszám döntötted volna magadba a vizet? Akkor érdemes kicsit megreformálnod a hidratációs szokásaidat! Meglátod, nem csak a szomjúságod csökken, hanem a teljesítményed is javul!

2018. május 29.

Kép
Egészség

5 jel, hogy dehidratált vagy, aminek semmi köze a szomjúsághoz

Ha szomjas vagy, akkor már késő, mert dehidratálttá vált a szervezeted - állítják sokan. De nem csak az italok utáni vágyakozás utalhat arra, hogy a tested szomjazik!

2018. január 22.

Kép
Hírek

Gyakran indulsz félmaratonon, maratonon? Vegyél részt te is a Pécsi Tudományegyetem kutatásában!

Az egyetem Egészségtudományi Doktori Iskolája érdekes kutatásra hívja fel a figyelmet, aminek témája a futás hatására fellépő dehidratáció.

2017. november 2.

Kép
Táplálkozás

Jelek, hogy túl sok vizet fogyasztasz a felkészülésed során

A túlzott folyadékbevitel is olyan veszélyes lehet, mint a dehidratáció.

2017. október 10.

Kép
Táplálkozás

Ha a kezedben fogod a vized futás közben, ezt el kell olvasnod!

Ha viszel magaddal vizet futáshoz, az szuper módja annak, hogy hidratált maradj edzés közben is. Azonban arra sokan nem gondolnak, hogy ennek negatív hatásai is lehetnek.

2017. augusztus 29.

Kép
Táplálkozás

Jelek, hogy túl sok vizet fogyasztasz a felkészülésed során

A túlzott folyadékbevitel is olyan veszélyes lehet, mint a dehidratáció.

2017. október 10.

Kép
Táplálkozás

Ha a kezedben fogod a vized futás közben, ezt el kell olvasnod!

Ha viszel magaddal vizet futáshoz, az szuper módja annak, hogy hidratált maradj edzés közben is. Azonban arra sokan nem gondolnak, hogy ennek negatív hatásai is lehetnek.

2017. augusztus 29.

Kép
Táplálkozás

Hűsítő ízesített víz receptek, hogy hidratált maradj

Azt mindenki tudja, hogy a hidratáció fontos. Azonban sokaknál az jelent problémát, hogy megunják a sima vizet és inkább nem isznak annyit, vagy más üdítőt választanak.

2017. július 3.

Kép
Promóció

Ki sem látszunk a vízből

Víz Világnapi események a fürdőkben

2017. március 16.

Kép
Táplálkozás

3 ital, ami hatásosabb zsírégető, mint a citromos víz

Persze egyetlen olyan ital sem létezik, ami varázslatos eredményeket produkál, de olyanok vannak, amikkel hatékonyabbá tudod tenni a fogyókúrád.

2017. január 5.

Kép
Táplálkozás

4 tipp, hogy több vizet igyál

Végre itt a meleg, ezzel viszont nő a dehidratáltság esélye is. Ha viszont te sem tudsz eleget inni, adunk 4 tippet, hogy biztosan megfelelő mennyiségű folyadékot fogyassz!

2016. május 26.

Kép
Táplálkozás

5 mód - így tart egészségesen a víz

A testünk több mint fele vízből áll, ezért fontos, hogy megfelelő mennyiségű vizet fogyassz.

2016. május 17.

Kép
Táplálkozás

Milyen ital hidratál legjobban?

Minden ital más, így az is változik, mennyi ideig marad 1-1 üdítő a szervezetedben.

2016. április 30.

Kép

Néhány szó a hidratációról

Amikor arról van szó, mi az ideális folyadékbevitel, általában csak arról szól a fáma, mennyit ajánlott inni edzés közben. Pedig nem is ez a legfontosabb.

Kép

Két kérdés a hőségriadóban

Íme két gyorskérdés és rövid válasz, ha kételyeid támadnának a hőségriadóban.

Kép

Ezért kezdesz csuklani futás után

A csuklás akkor jelentkezik, ha a rekeszizom hirtelen összehúzódik. A rekeszizom az egyik fő légzőizom. Ha futsz, gyakoribbak az összehúzódások, mivel több levegőre van szüksége a testednek, hogy több oxigént juttasson el az izmaidhoz.

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem