Iratkozz fel hírlevelünkre!
Magazin előfizetés
Kezdők

5 tipp - így szeresd meg a futást

Ha kezdő vagy, akkor kicsit nagyobb motivációra van szükséged, hogy élvezd a futást. Ebben segítünk.

2016. április 29.

Runner's World

Lehet egyszerre fogyni és versenyre készülni?

Ha le szeretnél dobni pár kilót, a futás az egyik leghatásosabb mozgásforma, viszont ha versenyre is készülsz, az már teljesen más tészta!

2016. április 25.

Runner's World

Készíts saját készítésű izotóniás italt!

A versenyek, vagy hosszabb távok lefutása után és közben fontosak az izotóniás italok, hogy segítségükkel helyreállítsd a szervezeted elektrolit-egyensúlyát.

2016. április 21.

Runner's World

Ezzel szabotálod az edzésterved hatékonyságát

Minden versenyfelkészítő edzésprogramban találsz lazább edzésnapokat, amikor kifejezetten rövid távot kell futni. Ha viszont nem megfelelően végzed, szabotálod veled az edzésterved hatékonyságát!

2016. április 18.

Runner's World

Hogyan lettem magányos futóból páros futó?

Van, aki egyedül vág neki a távoknak, mert úgy tud kikapcsolódni, és kiszellőztetni a fejét. Én is ilyen voltam, aztán azon kaptam magam, hogy egyedül már nem is olyan jó!

2016. március 25.

Edzés

Így térj vissza a futáshoz

Mi van akkor, ha télen egyáltalán nem futottál? Esetleg még az idei évben sem? Elmondjuk, hogyan térj vissza a futáshoz.

2016. március 16.

Előző oldal
Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem