Iratkozz fel hírlevelünkre!
Magazin előfizetés
Táplálkozás

Karfiol muffin – mondjuk reggelire

Szeretek a muffin sütőben sós dolgokat sütni, például omlettet vagy itt van ez a karfiol alapú tojásmuffin, ez is olyasmi, hisz sós is, meg tojásos is és tulajdonképpen csak fantázia kérdése, hogyan ízesíthető tovább.

2019. október 8.

Táplálkozás

Cseresznyés frittata – futás utáni fehérje és szénhidrát töltéshez

A magam részéről mindenféle tojásos ételt szívesen fogyasztok, mert kiváló fehérjeforrás. Ebben a receptben azonban némi szénhidráttal is kiegészítve már-már teljes értékűvé alakított gyors fogásra adunk ötletet.

2019. szeptember 4.

Táplálkozás

Tényleg olyan egészséges lenne a csirkemell?

Az mindenesetre biztos, hogy fehérjetartalma igen magas, márpedig a fehérje fontos táplálkozási makroelem a futók számára.

2019. augusztus 7.

Táplálkozás

7 élelmiszer, amely megvéd a sérülésektől

Add hozzá az étrendedhez a következő 7 alapanyagot és erősebbek lesznek a csontjaid, ízületeid, és javul az izomzatod állapota.

2019. június 20.

Egészség

Ilyen étrendet kövess, ha tónusos izomzatot szeretnél futóként!

Olvasónk a következő kérdést küldte szakértőnknek, Pulay Szilvinek:

2018. április 6.

Táplálkozás

2018 első célkitűzése: 6 kg mínusz 12 hét alatt

Tavaly év végén, amikor eltökélten belekezdtem a futóéletem rendbetételébe, első helyen fogalmaztam meg, hogy testsúlycsökkentő törekvésekbe fogok. A súlyom optimalizálása nélkül nem látok esélyt arra, hogy futóként, a futásaim során ismét jól érezzem magam.

2018. január 8.

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem